וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן אכזבה עם 1:1 מול קטאניה

ללא רוביניו ופאטו הפצועים, פיליפו אינזגי הוותיק הציל למילאן נקודה ב-1:1 הביתי מול קטאניה. פיורנטינה נכנעה 2:1 ללאציו

החריקות בסן סירו נמשכות. שבוע אחרי ההפסד 2:0 בצ'זנה, מילאן אכזבה שוב עם 1:1 ביתי מול קטאניה בפתיחת המחזור השלישי בסריה A. הרוסונרי לא הצליחו לייצר מומנטום מהניצחון על אוקזר באלופות באמצע השבוע, ההגנה שוב הציגה משחק מבולבל וגם החלק ההתקפי רחוק מלהיות שוטף. אחרי שלושה מחזורי ליגה, למילאן מאזן של ניצחון, הפסד ותיקו. מאכזב כבר אמרנו?

בהיעדרו של פאטו הפצוע, הציפייה הייתה שרוביניו יהיה זה שיפתח, אבל הברזילאי לא כשיר ומסימיליאנו אלגרי הלך דווקא על פיפו אינזאגי בן ה-37. אותו אינזאגי היה אחראי על אחת ההחמצות הגדולות שתראו העונה, כשבעט לשמיים מחמישה מטרים לאחר כדור רוחב מצוין של זלאטן איברהימוביץ'. אלא שככל שנקפו הדקות, דווקא האורחים היו יותר מסוכנים במתפרצות והביכו שוב ושוב את הגנת הרוסונרי.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-27. צ'ירו קפואנו השתלט על כדור שנהדף מההגנה וירה מהאוויר מ-30 מטרים לפינה של כריסטיאן אביאטי. שער נדיר. האורחים היו קרובים מאוד לשני, אבל אביאטי רשם שתי הצלות ומתיאס סילבסטרה נגח החוצה לאחר כדור חופשי. דווקא בדקות הטובות של קטאניה הגיע השוויון. רונאלדיניו היה עם ההכנה ואינזאגי שבר את מלכודת הנבדל ודחק מקרוב לרשת.

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של הרוסונרי, שהחזיקו בכדור, אבל לא יצרו מספיק מצבים ליד שערו של מריאנו אנדוחאר. אלגרי העניק הופעת בכורה העונה לילד הניגרי נאמדי אודואמדי, אבל גם זה לא הביא את שער הניצחון. למאמן הרוסונרי מצפה עוד הרבה מאוד עבודה לקרטת המשך העונה.

פיורנטינה - לאציו 2:1

פתיחת העונה האיומה של פיורנטינה נמשכת ואחרי המחזור השלישי, לסגולים יש נקודה אחת בלבד. המאמן סיניסה מיכאילוביץ' פגש בקבוצה בה העביר שנים כשחקן, אך שוב ירד מנוצח. המארחים פתחו היטב כשאדם ליאיץ' דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-19 אחרי עבירה של כריסטיאן לדסמה ברחבה. 13 דקות מאוחר יותר החזיר לדסמה את החוב וקבע 1:1 בבעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-60 שלח אדי רג'ה, מאמן לאציו, את הילד הצ'כי ליבור קוזאק במקומו של תומאסו רוקי והחלוץ בן ה-21 החזיר לו עם שער ניצחון אחרי שבע דקות. לאציו משיגה ניצחון שני ברציפות ועולה זמנית למקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully