וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אין לנו התקפה, קישור ובעיקר הגנה"

13.9.2010 / 12:13

המאמן נזף בשחקני בני יהודה בהפסקה. אדרי נפגע מחילופו, אמר לחבריו: "מה אני בן 18?". חזי מגן: "אסור לנו להיראות כך"

בני יהודה הציגה אמש (ראשון) את אחד ממשחקיה החלשים ביותר בשנים האחרונות כאשר נוצחה 2:0 על ידי הפועל חיפה בקרית אליעזר במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. מעבר להפסד עצמו בלטה לעין חולשה כללית של כל שחקני הקבוצה ללא יוצא מהכלל כשגם המחליפים לא שינו במאום את המצב. בהחלט ייתכן שאחרי תצוגת הנפל, עוד יצטערו ראשי הקבוצה על כך שלא ניצלו את חלון ההעברות שהסתיים לפני שבוע בכדי לחזק את הקבוצה. עם זאת, יש לציין את חסרונם של שלושת שחקני הקו הקדמי, משה ביטון הפצוע וכן פדרו גלבאן ופיני בלילי, שלא נכללו בסגל.

בעקבות התוצאה והיכולת, לא מן הנמנע כי לקראת המשחק הבא של הקבוצה בעוד שבועיים נגד מכבי חיפה בבלומפילד, יחולל קשטן מהפכה בהרכב ומספר שחקנים צפויים לאבד את מקומם ולרדת לספסל.

על שחקני הקבוצה נאסר להתראיין, והיחיד שכן הסכים לומר מספר מילים, בנוסף למאמן דרור קשטן הוא היו"ר חזי מגן, שאמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "ראינו שתי קבוצות על המגרש, אחת שרצה ואחת שעומדת והולכת. אלו שרצו יותר וגם רצו מהר יותר ניצחו, ובצדק. אין לי הסברים ליכולת שהצגנו. הפועל חיפה ניצחה בצדק. שיחקנו רע מאוד, נראינו לא טוב".

מגן: "משוועים לחזרתם של גלבאן ובלילי"

אוהדי הקבוצה שהגיעו אמש לקרית אליעזר לא הבינו מדוע גלבאן ובלילי לא שולבו בסגל למשחק. בבני יהודה הוחלט כבר ביום שבת שהשניים לא יכללו בסגל. בלילי לא נכח כלל באצטדיון ושוחרר מהמשחק בשל בעיה אישית, בעוד שגלבאן לא התלבש וישב ביציע. הארגנטינאי, ששבר את רגלו בסיום בעונה השעברה, החלים לגמרי מהפציעה ושב לאימונים מלאים אולם בצוות המקצועי חושבים שעדין חסר לו אוויר וכושר משחק והוא צפוי להשתלב בסגל ואולי אפילו בהרכב במשחקה הבא של הקבוצה נגד מכבי חיפה בבלומפילד.

גם מגן כבר מחכה בקוצר רוח להשתלבותם של גלבאן ובלילי: "זה נכון שאנחנו משוועים לחזרתם, אבל זו נקודה אחרת. בשום סגל ובאף הרכב אסור להיראות כפי שנראינו על המגרש. הליגה בתחילתה ונצטרך להתעשת מהר מאוד ולהשתפר".

המאמן קשטן נראה זועף וזועם על הספסל כשבהפסקה שטף את שחקניו בחדר ההלבשה ובין היתר אמר להם: "אנחנו לא משחקים כדורגל, אין לנו התקפה, אין קישור ובעיקר אין לנו הגנה. לא עשינו אף מהלך ראוי. יש לכם עכשיו מחצית להראות מאיזה חומר אתם עשויים, תוכיחו שיש לכם כבוד עצמי, תוכיחו שיש לכם מצפון ושאתם מכבדים את הסמל של בני יהודה אותו אתם עונדים על החולצה".

במהלך המשחק החליף קשטן שלושה משחקניו הוותיקים - הקפטן אסי בלדוט, המגן כפיר אדרי ועומרי אפק, שפינו את מקומם והוחלפו. אדרי, שהוחלף בדקה ה-41, נראה מכונס בתוך עצמו בסיום וכמעט ולא החליף מילה עם חבריו. ביציאה מחדר ההלבשה הוא נשמע אומר לאחד מחבריו לקבוצה: "מה אני ילד בן 18? הוא לא יכול לחכות עם החילוף עד המחצית?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully