וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "כיף להוביל את הטבלה"

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מהניצחון על בני יהודה והוסיף: "נוריד את השחקנים לקרקע". קשטן: "יום גרוע של כל השחקנים"

הראל אלימלך

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: עידן גוראל

ספק אם בקיץ חלמו בהפועל חיפה שאחרי שלושה מחזורים הם יוליכו את הליגה עם מאזן מושלם. אלא שכחודש בתוך עונת 2010/11 האדומים מהכרמל מחזיקים בשלושה ניצחונות משלושה משחקים אחרי 0:2 הערב (ראשון) על בני יהודה, ניצחון ראשון של חיפה על הזהובים מאז שנת 2000. האורחים לעומת זאת, הפסידו לראשונה העונה ובנוסף המשיכו להיראות לא טוב, כשהפעם לא רק ההתקפה לא מתפקדת, אלא גם ההגנה נראית לא טוב.

שירזי מזכיר: "זה רק המחזור השלישי"

ניצן שירזי, מאמן הפועל חיפה, אמר: "אנחנו מבינים שזה רק המחזור השלישי. אנחנו נראים טוב יותר ממשחק למשחק והתוצאות בהתאם. אנחנו יודעים שיש לנו הרבה ליקויים ודברים שצריך לתת את הדעת עליהם, אבל יותר כיף לעשות את זה אחרי ניצחונות".

המאמן הוסיף: "אני לא בוחן את הדברים לפרקי זמן קצרים - כיף להוביל את הטבלה והתוצאות הן מעל לכל דמיון, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו רוצים להתקדם. ננסה למנף את ההצלחות הראשונות, צריך לקחת את הדברים בפרופורציות ואנחנו חייבים להיראות טוב יותר ממה שנראינו במחצית השנייה. הפגרה מאפשרת לנו להוריד את השחקנים לקרקע אחרי ניצחון".

גל אראל, כובש צמד השערים לזכות הפועל חיפה: "מגיע כל הכבוד לכל החבר'ה על משחק הקרבה. ניצן הכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר, ואנו מאוד שמחים על הניצחון. אני לא חושב שהטבעתי את חותמי, אני שואף להמשיך הלאה וצריך לעבוד קשה. אנחנו לא חושבים רחוק, אלא על המשחק הבא באשקלון. לא נקפוץ מעל הפופיק, נקווה שזה יצליח לנו".

קשטן: "יום שחור, כמו המדים שלנו"

בבני יהודה לא ממש אהבו את היכולת שגילו השחקנים בקרית אליעזר. מיד לאחר המשחק נראו היו"ר חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו משוחחים עם המאמן דרור קשטן באשר למשחק החלש של הקבוצה. מגן לא הסתיר את אכזבתו ואמר במהלך המשחק: "ככה נראית קבוצה שהולכת, לעומת הפועל חיפה שרצה. אנחנו רק מסתכלים עליהם וזה נראה רע".

כבר בהפסקת המחצית שטף קשטן את שחקניו בחדר ההלבשה ואמר להם בין השאר: "אנחנו לא משחקים כדורגל, אין לנו התקפה, אין קישור ובעיקר אין לנו הגנה. לא עשינו אף מהלך ראוי. יש להם עכשיו מחצית להראות מאיזה חומר אתם עשויים, תוכיחו שיש לכם כבוד עצמי, תוכיחו שיש לכם מצפון ושאתם מכבדים את הסמל של בני יהודה אותו אתם עונדים על החולצה".

המגן כפיר אדרי, שהוחלף בדקה ה-41, נראה מכונס בתוך עצמו בסיום המשחק ורק אמר לאחד מחבריו מחוץ לחדר ההלבשה: " מה אני ילד בן 18 שהוא מחליף אותי בדקה כזו? למה הוא לא חיכה למחצית?".

קשטן לא הסתיר את האכזבה גם בסיום: "זה היה יום גרוע, לא של שחקן אחד או שניים אלא של כל הקבוצה. אף אחד לא תיפקד כפי שצריך לתפקד וכפי שהוא יודע לתפקד. הפועל חיפה רצתה יותר וגם ניצחה. השערים נבעו מטעויות שלנו בהגנה, שלא התייצבה לאחר מכן. בקיצור, זה יום שחור, כמו המדים של בני יהודה היום".

עוד אמר קשטן: "יש גם ימים כאלו לקבוצת כדורגל, וכפי שידענו לשחק לא רע ולנצח בבאר שבע, כך היום שיחקנו רע והפסדנו. העונה עוד בתחילתה ויש לפנינו דרך ארוכה. יהיו לנו ניצחונות וגם הפסדים, נקווה כמה שפחות. אנחנו גם מחכים לחזרתם של פדרו גלבאן ופיני בלילי, ואיתם נהיה טובים יותר".

על הוצאתו של אדרי לפני סיום המחצית, אמר המאמן: "לא חיכיתי למחצית כי העדפתי לרדת בפיגור של 1:0 ולא בפיגור של 2:0. הייתה לנו בעיה בצד הזה, והפועל חיפה ניצלה זאת. כך גם הובקע השער, בעקבות סגירה לא נכונה באגף שמאל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully