וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "ההחטאה של זלאטן הפכה את זה ליום מושלם"

הבעלים של אינטר מוראטי שלח עקיצה לזלאטן ומילאן. מאמן יובנטוס דל נרי אחרי ה-3:3 עם סמפדוריה: "לא מוכנים לאליפות"

מאסימו מוראטי, הבעלים של אינטר, סבור שהחמצת הפנדל של זלאטן איברהימוביץ ' במדי מילאן מול צ'זנה הפך את המחזור האחרון למושלם עבור אוהדי אינטר.

המעבר של זלאטן למילאן, אחרי שבעבר שיחק במדי היריבה העירונית, לא התקבל בחיוב אצל אוהדי אלופת אירופה. זלאטן מצדו טען ש"ממש לא אכפת לי מה אוהדי אינטר חושבים", אבל האוהדים עצמם, כצפוי, שמחו לראות אותו מחטיא את הפנדל כבר במשחקו הראשון.

"מבחינה מסוימת, זה היה יום מושלם להיות אוהד אינטר", אמר מוראטי על התגובה להחמצת הפנדל, "אבל עבורי מבחינה אישית לא. ראיתי את המשחק של איברה. היה מאוד מעניין לראות את המשחק הזה. באמת הייתי סקרן לראות את זה".

מוראטי גם התייחס לתלונות של אנשי מילאן על השיפוט במשחק. "כשדברים לא מסתדרים, כולם מגיבים באותה צורה", יודע מוראטי, "מה שהייתי רוצה זה שהם לא יתלוננו כשדברים כאלה קורים לנו".

מה יהיה איתך יובה?

יובנטוס סיימה אמש (ראשון) את משחקה במחזור השני נגד סמפדוריה בתיקו 3:3 ענק בטורינו. שתי הקבוצות לא ממש עשו הגנה, אבל כך לפחות אנחנו נהנינו משישה שערים. מה שכן, המשחק הזה הביא את מאמן יובה לואיג'י דל נרי להכרה כי קבוצתו לא בשלה עדיין לזכות באליפות: "כרגע, אנחנו לא עשויים מחומר של אליפות", אמר המאמן האיטלקי. "עשינו הרבה שינויים בקיץ".

"המשחק הזה הוכיח שיש לנו לא מעט בעיות בהגנה", הוסיף דל נרי. "אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים ולדעת לסגור את המרווחים בהגנה שלנו בצורה טובה יותר".

לעומת נרי, מי שהיה מרוצה יחסית מההופעה של קבוצתו הוא מאמן סמפ, דומניקו די קרלו: "שיחקנו כדורגל טוב", אמר די קרלו. בדרך כלל בנגיעה אחת ואני מאוד מרוצה מהתצוגה של מספר שחקנים, ביניהם ניקולה פוצי, אוביאנג ו-ולדימיר קומאן. אנטוניו קסאנו ואנג'לו פלומבו היו יוצאים מן הכלל במשחק, גם אהבתי את האופי והאיכויות של המשחק שלנו".

אף אחת מכל הגדולות של הכדורגל האיטלקי, אינטר, מילאן, יובה, רומא, סמפ ועוד, לא מושלמת כבר אחרי שני מחזורים, כשהיחידה שמחזיקה בשש נקודות משני משחקים היא קייבו המפתיעה. "זה סימן לכדורגל המודרני", אמר די קרלו על הסיטואציה המעניינת. "כשגם כל הקבוצות הכי טכניות חייבות לעבוד קשה כדי לייצר נקודות והצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully