וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קייבו כבשה את הפסגה

החמורים המעופפים מושלמים בראש אחרי 1:3 בגנואה. יובנטוס וסמפדוריה נפרדו ב-3:3 מטורף. 2:2 בדרבי בין נאפולי לבארי

המחזור השני בסריה A, שנפתח אמש עם שתי הפתעות גדולות (רומא הביסה את קליארי 1:5 ואילו מילאן הופתעה בצ'זנה 2:0), נמשך היום (ראשון) והקבוצה היחידה שנמצאת במאזן מושלם היא קייבו הקטנה, שהפתיעה עם 1:2 בגנואה. במוקד משחקי הצהריים חיפשה הגברת הזקנה ניצחון ראשון העונה, אבל הסתפקה ב-3:3 דרמטי ומלא אירועים עם ספמדוריה. הדרבי הדרומי בין נאפולי לבארי הסתיים ב-2:2 דרמטי, שהשאיר את קייבו לבד בפסגה.

יובנטוס - סמפדורה 3:3

הגברת הזקנה, שאכזבה מאוד במחזור הפתיחה, שבה למגרשה הביתי במטרה לתקן את הרושם הראשוני ועל המגרש קיבלנו משחק דו צדדי ונטול הגנות לחלוטין. אחרי 36 דקות דווקא סמפ הייתה זו שכבשה ראשונה כשניקולה פוצי הכניע את מרקו סטורארי, שוער סמפדוריה בעונה שעברה. השוויון הגיע כעבור שבע דקות. מילוש קראסיץ' בישל עם הראש לקלאודיו מרקיזיו. הביאנקונרי עלו בטירוף לפתיחת המחצית השנייה ובאו על השכרם כבר בדקה ה-50. מהלך שהחל בסקראסיץ' הפעלתן מימין הסתיים בדחיקה של סימונה פפה מקו השער.

האורחת לא הרימה ידיים ואיזנה בדקה ה-64. בתום תרגיל יפהפה בבעיטה חופשית, הקפיץ אנגלו פאלומבו לאנטוניו קסאנו שגלגל לרשת. אלא שהחגיגות נמשכו שלוש דקות בלבד. הגנת האורחים חלמה ואפשרה לפפה לחדור לרחבה ולבעוט כדור שטוח אל הקורה. לכדור החוזר הגיח פאביו קוואלירלה שדחק מול השער החשוף עם שערו הראשון במדי יובה. הקצב המטורף נמשך ובדקה ה-73 מצאה הגבהה של גידו מרילונגו את פוצי חופשי לנגוח 3:3 ולהשלים שער שלישי בתשע דקות מטורפות. עד לסיום, רשם קורצ'י הצלות גדולות ומנע מיובה את הניצחון.

נאפולי - בארי 2:2

הניצחון האחרון של בארי במגרשה של יריבתה לדרבי הדרומי היה אי שם ב-1959. אחרי 12 דקות הריחו האורחים אפשרות לניצחון הודות לשער של פאולו בארטו, שהמשיך פנימה קרן של אלסנדרו פאריסי. אלא שנאפולי הפעילה לחץ על שערו של ז'אן פרנסואה ז'ילה, וכמו בתיקו עם פיורנטינה במחזור הראשון שוב היה זה אדינסון קבאני האורוגוואי שכבש לזכותה בדקה ה-30. שתי הקבוצות חיפשו את ההכרעה בשעה שנותרה, והשיגו שערים שהתקזזו בסיום. הקפטן פאולו קנבארו השלים עבור נאפולי מהפך בדקה ה-87, אבל המחליף חוסה קסטיז'ו חיכה דקה וקבע שוויון דרמטי עבור בארי, שתצטרך לנסות ולהשיג את הניצחון המיוחל בסן פאולו בעונה הבאה. נאפולי תחפש ניצחון בכורה בליגה בשבוע הבא.

גנואה - קייבו 3:1

גנואה, אחת המבזבזות הגדולות של הקיץ, קיוותה לשמור על מאזן מושלם, אבל אכזבה בבכורה מול הקהל הביתי. הפתיחה הייתה טובה שמאתיה דסטרו הצעיר כבש שער ראשון בקריירה כבר לאחר שש דקות. אלא שרגע לפני ההפסקה מצאה קייבו את השוויון מרגלי דווידה מוסקרדלי. המהפך הושלם בדקה ה-56. בתום מתפרצת קטלנית של האורחת, לוסיאנו בישל למיקלה מרקוליני שקבע 1:2. סרג'יו פליסייר הבלתי נגמר עוד הוסיף את השלישי בדקה ה-74 והעלה את החמורים המעופפים לראש הטבלה.

לאציו - בולוניה 1:3

שתיים שמקוות להימנע ממאבקי תחתית נפגשו באולימפיקו ובסיום 90 הדקות, לאציו חגגה שלוש נקודות ראשונות העונה. אחרי 68 דקות מאופסות, תומאסו רוקי הוותיק מצא את סטפנו מאורי ששלח פנימה. שבע דקות מאוחר יותר החזיר מאורי בישול ורוקי סיים. גאבי מודינגאי, אקס לאציו, עוד הספיק לצמק 12 דקות לסיום, אבל הרנאנס אמר את המילה האחרונה עם פנדל מדויק בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

ברשיה - פאלרמו 2:3
לברשיה: סימונה דלמאנו (3), אדר (28), אנדראה קראצ'ולו (43, בפנדל). לפאלרמו: חאבייר פאסטורה (22), פדריקו בלזארטי (83)

קטאניה - פארמה 1:2
לקטאניה: גוזפה מסקארה (12), מירקו אנטנוצ'י (82, בפנדל). לפארמה: סבסטיאן ג'ובינקו (90)

לצ'ה - פיורנטינה 0:1
ללצ'ה: דוד די מיקלה (9)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully