וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי סטרול: "האווירה בקבוצה ממש טובה"

מכבי ת”א הביסה את סכנין, סטרול ”נהנה להגיע לבלומפילד”, ומאמין שהוותיקים צריכים להוביל. הקבוצה תועמד לדין

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

"הגיע הזמן שנתחיל ליהנות מכדורגל, בטח אחרי הסגל שבנינו והשחקנים שהובאו לכאן", אמר בכיר במכבי תל אביב לוואלה! ספורט והיטיב לבטא את התחושות במועדון אחרי הניצחון המצוין 0:4 אמש (שבת) על בני סכנין בבלומפילד במחזור השלישי של ליגת העל. אז אמנם זה היה מול יריבה חלשה יחסית ששיחקה את מרבית המחצית השנייה ב-10 שחקנים, אבל גם כך שמחים מאוד במכבי על ניצחון הליגה השני ברציפות והשלישי הרצוף, אם מחברים גם את המשחק הביתי נגד פ.ס.ז' בליגה האירופית.

רוב שחקני ההרכב זכו לשבחים רבים מראשי הקבוצה, אבל מי שהתעלו מעל כולם היו הבלם סאבו פאביצ'ביץ' ששיחק בצורה כמעט מושלמת במרכז ההגנה, הקשר ג'יבריל סידיבה שממשחק למשחק משתלט לגמרי על מרכז המגרש של מכבי וכמובן האריס מדוניאנין, שלמרות יכולת פושרת הצליח עם שער ובישול בסיום המחצית הראשונה להכריע את ההתמודדות. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה השוער לירן שטראובר שבמצב של 0:0 הדף שני ניסיונות הבקעה בטוחים של חלוצי סכנין.

ההתאחדות לכדורגל תעמיד לדין את הקבוצה באשמת קריאות גזעניות והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, לאחר ששופט המשחק איתן תבריזי ציין בדו"ח השיפוט את השלכת הבקבוקים לעברו של עוזר מאמן בני סכנין עבאס סואן. יש לציין כי במכבי חששו שמא הקבוצה תועמד לדין באשמת התפרעות אוהדים, עליו למכבי יש תנאי למשחק ללא קהל. כמו כן, סואן עצמו יועמד לדין על ידי ההתאחדות באשמת התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, לאחר שהתעמת עם אוהדי מכבי תל אביב. הדיונים בעניינם יערכו ביום שלישי בשעה 17:00.

עוד בגזרה המשמעתית: במשרדי המועדון התקבל היום פקס מאופ"א ובו הודעה כי הקבוצה נקנסה ב-20 אלף יורו בגין התפרעות אוהדים, בין היתר השלכת כוסות שתיה וחפצים למגרש, במשחק הבית נגד אולימפיאקוס במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

שחקני מכבי תל אביב מברכים את האריס מדוניאנין (שני מימין). ברני ארדוב
חבורה שמחה. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

שחקן בקבוצה: "ככה זה כשנהנים"

"כיף לפתוח ככה את השנה עם ניצחון כזה, אבל יותר כיף הכדורגל שהצגנו", אמר הבלם אבי סטרול. "אנחנו מתחברים מיום ליום, יותר ויותר. עובדים קשה באימונים ועובדים על החיבור. האווירה בקבוצה ממש טובה ורואים את זה על המגרש, כיף לבוא לבלומפילד ולשמח את הקהל שהגיע, זה הכיף בכדורגל, אנחנו מאוד נהנים וזה באמת הכי חשוב בכדורגל כי אם לא נהנים זה לא נראה טוב. הגענו להרבה מצבים, אבל יותר חשוב זה שהצגנו כדורגל סוחף, רצינו להתקיף ואכן עשינו זאת ברוב שלבי המשחק וזה דבר שנותן לנו הרבה אופטימיות להמשך".

מאז פציעתו של הבלם ניבאלדו, משתף סטרול פעולה עם הבלם המונטנגרי פאביצ'ביץ', שמפגין יכולת נפלאה והפך לבורג מרכזי בחוליית ההגנה הצהובה: "יש לנו תלכיד טוב, יש אווירה טובה וכל שחקן שבא הוא חיובי ונכנס ישר לתלכיד, רואים את זה על סאבו, הוא באמת שחקן מצוין, בן אדם משכמו ומעלה וכיף לשחק איתו".

סטרול כבר מסתכל קדימה לקראת ההמשך ונשאל כיצד שומרים על יציבות והמשכיות: "אני חושב שהביאו לכאן שחקנים בוגרים, גם בגילאים וגם במה שהם עברו בכדורגל, בארץ, באירופה, גם בנבחרות ואנחנו כשחקנים ותיקים נהיה אחראים על נושא ההמשכיות והיציבות. אני מאמין בזה ונעשה הכל בכדי לרוץ קדימה. הפגרה של יום כיפור נותנת לנו עכשיו עוד שבוע לעבוד על החיבור. הגיע חלוץ חדש (דימיטאר רנגלוב – ר.ב.), הצטרף גם גל אלברמן ולמעשה יש לנו עכשיו שבועיים לעבוד על החיבור איתם ולהכיר אותם. זה חשוב מאוד בשביל הקבוצה כי הם שחקנים מצוינים. נמשיך לעבוד קשה וככה התוצאות יגיעו".

"לאט לאט, ניראה יותר ויותר טוב", אמר שחקן נוסף בקבוצה לוואלה! ספורט. "ככה זה כשנהנים, יש כאן חברות אמיתית בין השחקנים וגם מי שעולה מהספסל עושה זאת בכיף, זו אחת הסיבות לאיך שאנחנו נראים על המגרש. צריך רק לראות מי עלה מהספסל אתמול, בשביל להבין מה קורה בקבוצה. הזרים שהגיעו השתלבו גם מקצועית וגם מבחינה חברתית וזה סוד ההצלחה, אסור לנו להוריד רגל מהגז, חייבים להמשיך באותו הקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully