וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א הביסה את סכנין 0:4

מכבי ת”א חגגה את ראש השנה עם 0:4 יפה על סכנין החלשה והאומללה. עטר הצטיין עם שער, בישול וסחיטת פנדל. מדוניאנין, קולאוטי ואבידור השלימו. רנגלוב ואלברמן ערכו בכורה המדים הצהובים

מכבי תל אביב הביסה הערב 0:4 את בני סכנין ורשמה ניצחון שני ברציפות בליגת העל. ערב היציאה לפגרת יום הכיפורים, הצהובים נראים מחוברים וחיים, בעוד שהקבוצה מסכנין עדיין ללא ניצחון העונה, ונראה שהיא הולכת לכיוון מאבקי התחתית. אלירן עטר הצטיין עם שער, סחיטת פנדל ובישול, מדוניאנין, קולואטי ואבידור הוסיפו.

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
הקהל כבר רעב, אבל הוא השביע אותו. רוברטו קולאוטי/ברני ארדוב

כמו לפני שבועיים, זה לא היה משחק מבריק של מכבי תל אביב, אבל יעילות הייתה שם בהחלט. הכימיה בין השחקנים של אבי נמני ויוסי מזרחי הולכת ומשתפרת, אבל התוצאה הסופית היא תוצר של התפרקות מוחלטת של היריבה מהצפון, שהחלה עם הרחקתו של חאלד חלאיילה בדקה ה-51, ובעקבותיה הרחקתו של עוזר המאמן עבאס סואן שהתעמת עם האוהדים.

למרות שבני סכנין התקשתה להגיע לרחבה של הצהובים במשחק הזה, היא בכל זאת סיכנה יותר את השער של יריבתה בשליש הראשון של המשחק, אבל בסופו של דבר ספגה שני שערים בדקתיים לקראת סיום המחצית, כאשר האריס מדוניאנין דייק בפנדל בדקה ה-42 ורוברטו קולאוטי ניצל את המומנטום של השער כדי להכפיל בדקה ה-44.

במחצית השניה סכנין עוד הפגינה מוטיבציה בדקות הראשונות, אלא שאז הגיעה הרחקתו של חאלד חלאיילה ועימות פיזי מיותר בין עוזר המאמן עבאס סואן לכמה מאוהדי מכבי תל אביב שהקניטו אותו מיציע הכבוד. נראה שזה היה הרגע ששבר סופית את סכנין, רק שהצהובים חיכו עוד 20 דקות כדי לנצל את זה והמשיכו בחגיגה עם שערים של יובל אבידור בדקה ה-83 ואלירן עטר בדקה ה-85. שני שחקנים ערכו הופעות בכורה במדי הצהובים, כאשר גל אלברמן ודימיטאר רנגלוב נכנסו כמחליפים בדקה ה-63. רנגלוב הגדיל ובישל את השער לאבידור 20 דקות לאחר שנכנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מהלך המשחק

דקה 10 - אחרי שמכבי תל אביב ישבה על השער של האורחים במשך 10 דקות ולא איפשרה להם לעבור את החצי, צ'ה שלח כדור עומק נהדר לכיוונו של אחמד קסום, שלא הצליח להשתלט עליו מול שטראובר.

דקה 22 - מאיר כהן בעט כדור היישר לרגליו של דור מלול, שהמשיך במסירה קטנה לקולאוטי, אלא שחלוצה של מכבי תל אביב החמיץ מקרוב.

דקה 25 - נסטיה צ'ה שוב הכניס כדור אל אחמד קסום בתוך הרחבה, הפעם קאסום בעט לגופו של שטראובר, השתלט על הריבאונד ובעט לגופו של סטרול.

דקה 26 - צ'ה מרים קרן מצד שמאל, קאסום נגח לכיוונו של שטראובר שהדף, ומי שפספס את הריבאונד הפעם היה יא יא פטי.

דקה 28 - אלירן עטר הכניס כדור נהדר לרוברטו קולאוטי, שאיבד שיווי משקל במאבק מול אבו סלאח והחמיץ מצד שמאל של הרחבה.

דקה 41 - פנדל למכבי תל אביב אחרי שאבו ריא הכשיל את אלירן עטר ברחבה.

דקה 42 - שער! האריס מדוניאנין בעט בקלות את הפנדל לרשת, והעלה את מכבי תל אביב ל-0:1.

דקה 44 - שער! דור מלול הכניס כדור ימינה לצידו של מדוניאנין, שהמשיך במסירת רוחב לקולאוטי, כאשר האחרון נגח מקרוב לרשת וקבע 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 51 - חאלד חלאיילה הורחק באדום (צהוב שני) בגלל מרפק לפניו של מאור בוזגלו תוך כדי תנועה.

דקה 52 - מהומה ביציע הכבוד אחרי שעוזר מאמן סכנין, עבאס סואן, התעמת פיזית עם אוהדים שהקניטו אותו. סואן הורחק מהמשחק, שהופסק לכמה דקות.

דקה 63 - כדור חופשי למכבי תל אביב מזווית קשה בצד ימין, מדוניאנין סובב החוצה.

דקה 83 - שער! דימיטאר רנגלוב שנכנס כמחליף קיבל כדור מעטר בצדה הימני של הרחבה והמשיך במסירת רוחב קטנה ליובל אבידור שכבש. 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 85 - שער! אלירן עטר הפתיע את מאיר כהן בבעיטה מרחוק, ועשה זאת בגדול היות ושוער סכנין שמט את הכדור, שעבר את קו השער. 0:4 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, אבי סטרול, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, דור מלול (יובל אבידור, 74), האריס מדוניאנין (גל אלברמן, 63), מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי (דימיטאר רנגלוב, 63).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי (לוהאב כיאל, 46), טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (בסאם גנאים, 80), נסטיה צ'ה, כריסטיאן דנלאקי (יניב לוזון, 58), אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully