וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הופעה טובה, ניקח עוד הרבה נקודות"

מנג'ר ווסטהאם מעודד למרות ההפסד 3:1 לצ'לסי: "שלטנו ברוב המשחק". אנצ'לוטי מחמיא: "אסיין יותר טוב מהחתמה חדשה"

אברהם גרנט ו-ווסטהאם לא הגיעו עם ציפיות גדולות למשחק הביתי מול צ'לסי במחזור הרביעי, שנערך היום (שבת). הפטישים הפסידו 3:1 וספגו הפסד רביעי בארבעה משחקים, כשהם סופגים בפעם הרביעית שלושה שערים. מייקל אסיין כבש פעמיים וסלומון קאלו הרשית פעם אחת, כשמהצד השני סקוט פארקר רק צימק והמתיק במעט את הגלולה המרה. בשבוע הבא תצא ווסטהאם, שלה זו פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה, למשחק חוץ מול סטוק ללא גרנט, שייעדר בשל יום כיפור. אם הכחולים-אדומים יפסידו גם שם, הלחץ כנראה יהיה גדול מדי גם עבור המנג'ר הישראלי.

למרות הכל, גרנט נשמע מסופק בסיום: "ההופעה והצורה בה הגיבה הקבוצה לפיגור, היו טובות מאוד. חזרנו טוב למשחק ושלטנו בחלקים גדולים מהמשחק. במחצית הראשונה יצרנו יותר מצבים מצ'לסי, אבל במחצית השנייה כבר שלטנו לגמרי במשחק. זו הייתה הופעה טובה ואם נמשיך לשחק כך יהיה טוב".

המנג'ר הישראלי התייחס גם לרוברט גרין, שספג שער אומלל שהזכיר לרבים את השער שספג במונדיאל מול ארצות הברית. "הוא שוער טוב", אמר גרנט, "הוא חזק, אתה חייב להיות חזק כי דברים כאלה תמיד קורים לכדורגלנים. הדברים קורים והדבר הכי חשוב זו הצורה בה אתה מגיב". גרנט התייחס למצב הרע אליו נקלעה קבוצתו: "לשחקנים שלי יש הרבה ניסיון. הם יודעים שזו רק התחלת העונה ויש לנו עוד הרבה זמן כדי לאסוף נקודות".

אנצ'לוטי: "האליפות תוכרע רק בתום העונה"

קרלו אנצ'לוטי נשמע מאושר בסיום ובעיקר מיהר להחמיא לאסיין, שכבש לראשונה מאז הפציעה שגרמה לו להיעדרות של תשעה חודשים. "אני חושב שהוא טוב יותר מהחתמה חדשה", אמר האיטלקי, "הוא היה חסר לנו בעונה שעברה, מפני שהוא אחד מהקשרים הכי טובים בעולם. הוא חזר ואנחנו מאושרים שהוא הצליח לשחזר גם את היכולת הטובה שלו". אנצ'לוטי התייחס גם לעובדה שטרי ספג מכה בצלעות במהלך המשחק: "אנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר לקראת המשחק מול ז'ילינה. אני לא חושב שיש לו שבר בצלעות. הוא ספג חבטה במחצית הראשונה ושיחק אחרי זה עוד 60 דקות".

אנצ'לוטי התייחס כמובן גם לפתיחה הנפלאה של הכחולים, שרשמו היום את הניצחון הרביעי שלהם כשהם מחזיקים במאזן שערים מפחיד של 1:17. "ההתחלה שלנו לא אומרת כלום", טען האיטלקי, "התחלנו טוב יותר ממנצ'סטר יונייטד, אבל זה יהיה מרוץ ארוך. אמרתי כבר בעונה שעברה שהאליפות תוכרע רק בסוף העונה. אגיד את אותו הדבר גם בסוף העונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully