וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הרוסית בעקבות מערב אירופה

ההתאחדות החליטה כי החל מ-2012 הליגה תשוחק בחודשים אוגוסט-מאי, בניגוד לשיטה המסורתית ובדומה לליגות הבכירות

למרות הזכיות של צסק"א מוסקבה (2005) וזניט סנט פטרסבורג (2008) בגביע אופ"א, ברוסיה תמיד חשו כי הם משתרכים אחר מדינות אחרות באירופה בכל הקשור לרמת המועדונים. ההצלחה הכי גדולה של קבוצה רוסית בליגת האלופות הייתה ב-1991, כשהמפעל עדיין נקרא גביע האלופות וספרטק מוסקבה העפילה עד לשלב חצי הגמר. אז איך סוגרים את הפער? פשוט מאוד: ברוסיה החליטו לחרוג מהמנהג העתיק של ליגה בין מארס לנובמבר, ולשחק החל מ-2012 את משחקי הליגה בין חודשים אוגוסט-מאי, כפי שקורה במערב אירופה.

כדי לשנות את המבנה המסורתי, יצטרכו המועדונים ברוסיה לשחק 18 חודשים ברציפות, כדי לתפוס את העונה הבאה בזמן. מי שעומד מאחורי המהלך הוא נשיא התאחדות הכדורגל הרוסית, סרגיי פורסנקו, שמעוניין להפוך את הקבוצות בארצו לתחרותיות יותר. "אנחנו חושבים שהשינוי יעשה טוב לכדורגל ברוסיה, שיהיה בדומה לנהוג במערב אירופה", הסביר פורסנקו. "אנחנו רוצים להיות תחרותיים יותר, ולקבוצות שלנו יהיה צ'אנס להצליח בליגת האלופות".

השינוי לא יתקבל בברכה אצל כל המועדונים, כאשר לכולם ברור כי יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשחק בדצמבר-פברואר, אז הטמפרטורות חוצות לעיתים את קו מינוס 40 המעלות. במצב כזה, משחקים רבים צפויים להידחות, למרות פגרת החורף המתוכננת. פורסנקו לא מודאג, ומתכנן לקדם את הכדורגל הרוסי עם שינויים נוספים. "כל מה שאני נוגע, אני רוצה לשפר", אמר. התוצאות בעוד כשנתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully