וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבקוביץ': "זה היה המשחק הכי טוב בטורניר"

מאמן סרביה חגג את הניצחון הענק על ספרד: "עשינו את זה בגדול". טאנייביץ' על העפלת טורקיה לחצי הגמר: "רגע היסטורי"

פחות משנה אחרי שהובסה 85:63 על ידי ספרד בגמר אליפות אירופה, הכינה הערב (רביעי) נבחרת סרביה את התשובה שלה ברבע גמר אליפות העולם, כשהדיחה את האלופה המכהנת עם ניצחון דרמטי 89:92 שסידר לה מקום של כבוד בחצי הגמר, שם תפגוש את טורקיה שדרסה את סלובניה 68:95.

"זה היה המשחק הכי טוב בטורניר עד עכשיו", אמר המאמן המנצח דושקו איבקוביץ' בסיום. "המטרה שלנו הייתה לראות היכן אנחנו עומדים, ואחרי שבשנה שעברה הובסנו מול ספרד, הפעם עשינו את זה בגדול. הנבחרת הזאת עדיין חסרת ניסיון, ומכל הסגל רק קוסטה פרוביץ' כבר שיחק במונדובאסקט בעבר, כך שאנחנו עדיין בעיצומו של תהליך".

גיבור הערב, מילוש תאודוסיץ', חגג את הניצחון ואת שלשת הקלאץ' הענקית שלו שלוש שניות לסיום: "זה ניצחון פנטסטי, ואני מקווה שהוא לא האחרון שלנו. עכשיו אנחנו צריכים לרדת לקרקע במהירות ולהתכונן לחצי הגמר. קשה לשכוח כזה משחק, אבל אנחנו חייבים לעשות את זה כמה שיותר מהר. לא היה לי משחק טוב בסטנדרטים שלי, אבל די פיציתי על כך בזריקה האחרונה. זה היה מאמץ קבוצתי ולא היינו היכן שאנחנו אלמלא כולם היו תורמים לכך".

הקפטן הסרבי, ננאד קרסטיץ', הוסיף: "זה היה קרב מתיש פיזית ומנטלית. אני מרגיש נהדר ואני רוצה להודות לחבריי לקבוצה שנתנו את הלב שלהם על המגרש כדי לאפשר את הניצחון הזה".

מהעבר השני התקשו הספרדים לעכל את ההפסד, ואת העובדה שאחרי מדליות הזהב שקטפו במונדובאסקט וביורובאסקט האחרונים, הפעם הם לא יגיעו אפילו לפודיום. "תאודוסיץ' הוא שחקן גדול שיודע לקבור את הזריקות הגדולות", החמיא סרג'יו סקאריולו לרכז הסרבי והוסיף: "זה היה הפסד קשה מאוד אבל אני גאה בשחקנים שלי".

"אלמלא הפתיחה שלהם בחמש הדקות הראשונות המשחק היה נראה אחרת", המשיך המאמן האיטלקי. "למרות שהיו לנו כמה ריצות טובות וחזרנו למשחק, בסוף לקחנו זריקות רעות, והם ידעו לרוץ יפה ולקלוע באחוזים טובים. הראנו שאנחנו יודעים לנצח, וכעת אנחנו צריכים להראות שאנחנו יודעים להתמודד גם עם הפסדים".

חואן קרלוס נבארו, שצלף 27 נקודות שלא הספיקו לאדומים, אמר לאחר ההפסד: "לא הצלחנו לעצור את הזריקות שלהם מבחוץ. לכן הפסדנו ולכן אני מאמין שהגיע להם לנצח. זה רגע קשה עבור הנבחרת שלנו, אבל אני גאה שלא הפסקנו להילחם עד הסוף".

טאנייביץ': "המשחק הכי טוב שלנו עד כה"

במשחק המאוחר של היום המשיכה טורקיה להראות כי היא נבחרת מיוחדת למדי. מארחת הטורניר מחצה את סלובניה המוכשרת 68:95 תוך שהיא מציגה כדורסל מדהים, באחת ההצגות המרשימות ביותר באליפות עד כה. "שיחקנו כדורסל מצוין, זה היה המשחק הכי טוב שלנו בטורניר עד כה", אמר מאמן הטורקים, בוגדן טאנייביץ'.

"אני מאוד גאה בבחורים האלה", המשיך המאמן המצוין. "זהו רגע היסטורי עבור הנבחרת שלנו - להגיע לחצי הגמר, זה משהו שלא עשינו בעבר". באשר למפגש המרתק נגד סרביה בשלב הבא, הוסיף טאנייביץ': "נראה מה נוכל לעשות נגד הנבחרת הנהדרת הזאת. הם משחקים כדורסל פנטסטי".

מנגד, סלובניה נתנה טורניר מצוין שהגיע לסיומו בקול ענות חלושה. "הגיע לטורקיה לנצח", הודה מאמן הסלובנים, ממי בצ'ירוביץ'. "הם שיחקו כדורסל מצוין והיו יותר אגרסיביים מאיתנו. ניסינו לחזור למשחק, אבל פשוט לא היה לנו סיכוי". בוסטיאן נכבאר סיכם: "לא התחלנו מספיק אגרסיבי. טורקיה ניצלה זאת ועלתה ליתרון גדול, והיה קשה לחזור למשחק. מגיע להם לנצח, הם היו מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully