וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "שמח ששום דבר לא השתנה"

הפועל ירושלים ערכה אימון עם הרכב מלא והגארד סיפר כי התגעגע. קטש: "נקווה שמה שנעשה יספיק". דני קליין מכוון גבוה

מגד גוזני

צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: דורון שטיין

לא מעט אוהדים הגיעו לראות את הפועל ירושלים המתחדשת הערב (שני) במלחה, כשלאימון הופיעו שחקני הרכש וויל סולומון ושון וויליאמס, יחד עם שחקני הנבחרת שהצטרפו אחרי סיום הקמפיין והמאמן עודד קטש. יוגב אוחיון וליאור חכמון נעדרו מהאימון.

"יש עוד הרבה מאוד עבודה ואין הרבה זמן", אמר עודד קטש. "אנחנו נקווה שמה שנעשה יספיק, אבל ברור שבזמן קצר אי אפשר להיות בכושר אופטימלי". קטש גם התייחס למצבם של שחקני הסגל החדשים שלו, ואמר: "וויל לא שיחק שנה ושון וויליאמס לא התאמן הרבה זמן בגלל פציעה בקרסול, ולכן הם שניהם צריכים להיכנס לכושר. אני מאמין שנראה קבוצה עם שחקנים שאיכפת להם, עם לב ואופי הגנתי כשהסגנון ייבנה תוך כדי העונה".

סולומון, שנחת רק אתמול בארץ, התגעגע לקהל הירושלמי, ואמר: "זה מרגיש כאילו יש עכשיו משחק. עזבתי את ירושלים בהרגשה כזו ואני שמח לראות שאני חוזר והדברים לא השתנו. המטרות שלנו הן אותן מטרות וניתן מאה אחוז של משחק חזק בשביל האוהדים. זה האימון הראשון שלי ואני אנסה להיכנס לקצב".

יושב ראש הקבוצה, דני קליין, הוסיף: "יש הרבה ציפיות ואמוציות בקבוצה, ואנחנו עובדים כאן כדי שהקהל יהנה. ליאז' היא המטרה הראשונה שלנו כי אנחנו רוצים להיות ביורוקאפ, אבל גם הליגה הישראלית היא יעד שאנחנו יושבים עליו כבר הרבה זמן וכמובן גמר הגביע. אנחנו רוצים להגיע לגמר הפלייאוף וגמר הגביע. סולומון מעלה זכרונות, אבל צריך לזכור שהוא כבר לא בן 24 ויש עוד הרבה שחקנים שיכולים להוביל את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully