וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: דג'וקוביץ' גבר על בלייק, פדרר טייל מול מתיו

הסרבי התעלם מהקהל ועלה לשמינית הגמר עם 1:6, 6:7, 3:6 חלק, השוויצרי המשיך לשעוט, קנאפי העיפה את ינקוביץ'

יומה השישי של אליפות ארצות הברית הושלם הבוקר (ראשון), כשאצל הגברים יצא לדרך הסיבוב השלישי, בעוד שאצל הנשים חולקו שמונת הכרטיסים הנותרים לסיבוב הרביעי, אחרי שמחצית מהמקומות בשמינית הגמר כבר נתפסו אתמול.

רוג'ר פדרר עמד כהרגלו במרכז העניינים באצטדיון ארתור אש ולא אכזב את המעריצים בדרך לניצחון קל בשלוש מערכות על פול הנרי מתיו. נובאק דג'וקוביץ' דילג גם הוא לסיבוב הבא עם ניצחון חלק על ג'יימס בלייק, הפייבוריט המקומי.

המשחק המסקרן של היום בקרב הנשים הפגיש את סבטלנה קוזנצובה ומריה קירילנקו לדרבי רוסי שהסתיים בניצחון מוחץ של הראשונה, כשמריה שראפובה טיילה מול האמריקאית ביאטריס קאפרה בדרך למפגש עם קרוליין ווזניאקי בסיבוב הבא. לעומתה, ילנה ינקוביץ' סיימה את דרכה באליפות אחרי הפסד לקאיה קאנפי.

יוני ארליך, שהדיח את אנדי רם בסיבוב הראשון, סיים את דרכו בטורניר הזוגות. הישראלי, יחד עם בן זוגו, ג'ונתן קר, הפסידו 7:5, 4:6, 6:4 לג'רמי שארדי הצרפתי וכריסטופר קאס הגרמני. בטורניר הנשים המקביל עלו שחר פאר ומוניקה ניקולסקו לסיבוב השלישי עם ניצחון 7:6, 3:6, 6:7 על צמד האמריקאיות אלכסה גלאץ' וקוקו ואנדווי. אנדי רם הודח גם בפתיחת טורניר הזוגות המעורבים, כשהפסיד יחד עם אלנה וסנינה 4:6, 6:3, 10:7 למארק נואלס ואנה לנה גרונפלד.

גברים: פדרר, בהילוך ראשון

אחרי שפתח את דרכו בניו יורק עם שני ניצחונות חלקים, רוג'ר פדרר לא נכשל גם במבחן הראשון שלו מול פול הנרי מתיו. הצרפתי המדורג 109 בעולם הקשה על השוויצרי בפתיחה, אבל פדרר שבר במשחקון התשיעי וניצח 4:6 במערכה הראשונה. ההמשך היה קל יותר ופדרר טייל ל-3:6, 3:6. בשמינית הגמר יחכה פדרר ליורגן מלצר (13 בטורניר), שלא התקשה מול חואן קרלוס פררו (22 בטורניר) עם 5:7, 3:6, 1:6 קל.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג שלישי, לא התרגש מהתמיכה המוחצת של הקהל הניו יורקי בגיבור המקומי, ג'יימס בלייק, ובתצוגה משכנעת ניצח 1:6, 6:7, 3:6. הסרבי שמר על קור רוחו והצליח להשתיק את אוהדיו של האמריקאי ביציעים עם טניס מצוין שהוכיח שהוא הגיע לתפוח הגדול בכושר נהדר, אך כבר בשמינית הגמר יחכה לו אמריקאי נוסף שיקשה עליו הרבה יותר, בדמותו של מארדי פיש. המדורג 19, שהגיע לוהט במיוחד לפלשינג מדו, עבד קשה מהצפוי מול ארנו קלמון לפני שחילץ ניצחון 6:4, 3:6, 4:6, 6:1, 3:6.

משחקים נוספים:

רובין סודרלינג (5, שבדיה) - טימו דה בקר (הולנד) 2:6, 3:6, 3:6
גאל מונפיס (17, צרפת) - ינקו טיפסארביץ' (סרביה) 6:7, 7:6, 2:6, 4:6
אלברט מונטאנס (21, ספרד) - קאי נישיקורי (יפן) 2:6, 1:2 (נישיקורי פרש)
רישארד גאסקה (צרפת) - קווין אנדרסון (דרום אפריקה) 4:6, 6:7, 5:7

נשים: ווזניאקי ושראפובה טיילו למפגש ביניהן

קרוליין ווזניאקי הגיעה רעננה מתמיד לסיבוב השלישי, אחרי הבייגל הכפול שלה מול קאי צ'ן-צ'אנג, היישר למפגש עם טיוואנית נוספת, יונג יאן צ'אן, שגם הוא הלך חלק. הדנית שייטה ל-1:6, 0:6 תוך 72 דקות בלבד והעפילה בקלות לשמינית הגמר. יריבתה הבאה של הדנית תהיה מריה שראפובה, שהעבירה גם היא אחר הצהרים קליל. שראפובה לא הזיעה מול ביאטריס קאפרה המקומית בדרך ל-0:6, 0:6 חלק משלה.

ילנה ינקוביץ', המדורגת רביעית ופינאליסטית 2008, הייתה בצד הלא נכון של ההפתעה הראשונה של היום. קאיה קאנפי האסטונית הדיחה את הסרבית עם ניצחון 2:6, 6:7.

סבטלנה קוזנצובה, המדורגת 11 ואלופת הטורניר ב-2004, לא התרשמה מהציפיות שנתלו במפגש שלה מול מריה קירילנקו המשתפרת, והעיפה את בת ארצה עם 3:6, 4:6 בתצוגה דומיננטית. רוסיה אחרת שדילגה לשמינית הגמר היא ורה זבונרבה (7 בטורניר), שחלפה על פני אלכסנדרה דולגרו הרומניה עם 2:6, 6:7. אנדראה פטקוביץ' מגרמניה העפילה לשמינית הגמר בלי לשחק בעקבות הפרישה של פאנג שואי הסינית.

משחקים נוספים:

ינינה וויקמאייר (15, בלגיה) - פטי שנידר (שוויץ) 6:7, 6:3, 6:7
דומיניקה סיבולקובה (סלובקיה) - לודרס דומינגז לינו (ספרד) 0:6, 1:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully