וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לשמינית גמר אליפות ארה"ב

הישראלית גברה 4:6, 4:6 על פלאביה פנטה בסיבוב השלישי, ותפגוש את ונוס וויליאמס בשמינית, אותה מעולם לא ניצחה. דודי סלע הודח

הישג מצוין לשחר פאר. הטניסאית הישראלית העפילה הלילה (שבת) לשמינית גמר אליפות ארצות הברית, לאחר שגברה בסיבוב השלישי 4:6, 4:6 על פלאביה פנטה האיטלקייה (19 בטורניר, 21 בעולם) אחרי 91 דקות. כעת צפוי לפאר אתגר קשה מאוד בשמינית הגמר, כשתפגוש את ונוס וויליאמס, הטניסאית האמריקאית המצוינת שמעולם לא הפסידה לפאר (0:5 לוויליאמס במאזן הכולל).

וויליאמס, המדורגת רביעית בעולם ושלישית בטורניר, גברה הלילה ללא קושי בסיבוב השלישי על מנדי מינלה מלוקסמבורג (185 בעולם) 2:6, 1:6 תוך שעה ו-14 דקות. האמריקאית כבר ניצחה את פאר שלוש פעמים השנה, בדובאי (משטח קשה), ברומא ובמדריד (חימר).

המערכה הראשונה הייתה צמודה לכל אורכה, ואחרי ששתי הטניסאיות הצליחו לשמור על ההגשה במשך תשעה משחקונים, פאר, המדורגת 16 בטורניר ו-19 בעולם, הצליחה להשיג שבירה מכרעת בדיוק ברגע הנכון, במשחקון העשירי, והשלימה ניצחון 4:6 במערכה תוך 41 דקות.

בפתיחת המערכה השנייה הישראלית המשיכה את המומנטום, שברה פעמיים את מכות ההגשה של פנטה ועלתה ליתרון 0:4 מהיר. האיטלקייה נראתה מתוסכלת ועצבנית, גם מהקריאות של האוהדים הישראלים ביציע, אבל לא ויתרה. מהר מאוד פנטה חזרה לעצמה והשוותה ל-4:4, תוך שהיא מנצלת עייפות וחוסר ריכוז של פאר. פאר לא נבהלה, גייסה שוב את אופיה המיוחד, שינתה בחזרה את המומנטום, ולמרות שלא הצליחה לנצל שתי נקודות משחק, בסופו של דבר הצליחה להשלים ניצחון 4:6, 4:6.

פאר, שהבטיחה לעצמה פרס כספי של 100 אלף דולר, איבדה את מכות ההגשה שלה פעמיים בלבד לאורך המשחק, חבטה 22 ווינרים (לעומת 16 של פנטה), אך גם עשתה 25 שגיאות לא מחויבות (לעומת 23 של יריבתה). פאר אומנם לא הגישה אייסים, אך גם לא ביצעה שגיאות כפולות, ולפרקים הציגה יכולת מצוינת, כולל משחק ההגנה הנחוש שמאפיין אותה לא פעם.

מוקדם יותר, דודי סלע סיים את דרכו באליפות אחרי שהפסיד בסיבוב השני למיכאיל יוז'ני הרוסי (14 בעולם) 6:1, 6:3, 4:6, 6:3. סלע, המתכונן למפגש גביע הדייויס נגד אוסטריה החודש, ניסה לעלות לראשונה בקריירה לסיבוב השלישי ברציפות, אלא שהרוסי שנמצא בכושר מצויין ניצח אותו בפעם השניה ברציפות בטורניר גרנד סלאם.

סלע לא היה במשחק במערכה הראשונה, ואפשר ליוז'ני לנצח בקלילות 1:6. במערכה השניה הוא התאושש מעט, אלא שבמצב של 4:3 לטובתו של הרוסי הגשם הפסיק את המשחק, וכשחודש, יוז'ני ניצח בשני משחקונים רצופים כדי לעלות ל-0:2 במערכות. במערכה השלישית סלע השיג שבירה מוקדמת כדי לעלות ל-1:3, ושמר על ההגשות שלו בדרך לניצחון 4:6 במערכה. המערכה הרביעית עברה שוב לשליטתו של יוז'ני, שהשיג שבירה במצב של 1:2 לטובתו, והמשיך במומנטום בדרך לניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully