וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאריולו: "אנחנו לא במשבר"

מאמן ספרד הסביר הפסד שני במונדובאסקט, הפעם לליטא. ארסלן הטורקי שניצח את יוון: "זה אחד הלילות המאושרים שלי"

אחרי שהפסידה לצרפת בפתיחת טורניר המונדובאסקט, נאלצה אלופת העולם ואלופת אירופה ספרד לרדת פעם נוספת מנוצחת אחרי שאתמול (שלישי) היא הפסידה 76:73 לליטא, מה שמסבך את הנבחרת של סרג'יו סקאריולו כבר בשלב מוקדם.

"לא הצלחנו לשמור על הריכוז שלנו ברבע הרביעי נגד נבחרת טובה מאוד", ניסה להסביר סקאריולו את ההפסד. "אתה נמצא במשבר לא כשאתה מפסיד אלא כשאתה מחוץ לטורניר. אנחנו רוצים להתחרות על המדליות. הפסדנו שני משחקים, אבל האליפות ארוכה. יש לנו משחק נוסף ואנחנו מתכוונים להתמקד בשני המשחקים הבאים".

לינאס קלייזה היה הדמות הדומיננטית אצל הליטאים, שנהנו מ-17 נקודות של הכוכב שלהם. המאמן קסטוטיס קמזורה, סיכם: "הזכרתי לפני המשחק כמה חשוב היה לשלוט בעצמנו ובאמוציות שלנו. כשאתה משחק כדורסל זה משחק שצריך לשחק עם תשוקה וחשוב לשלוט עליה". מצבה של ליטא אחרי שלושה מחזורים הוא שמאזנה נקי מהפסדים לקראת משחקה היום נגד צרפת.

טאנייביץ': "זה היה מאמץ קבוצתי"

בטורקיה ידעו שיש להם הזדמנות מעניינת להרוס ליוונים את השאיפות ללכת קדימה בטורניר, והצליחו לממש את זה כשמארחת הטורניר הפתיעה עם 65:76 גדול. ארסן איליאסובה היה המצטיין בשורות הטורקים עם 26 נקודות בדרך לניצחון שלישי בקמפיין. "זה היה משחק מצוין", סיכם בוגדן טאנייביץ'. "נלחמנו במאה אחוז וזה היה מאמץ קבוצתי. אני רוצה להודות לשחקנים כמו עומר אסיק, שלא שיחק באנוכיות ועזר לחברים שלו לנבחרת".

אנדר ארסלן: "זה אחד הלילות הטובים בקריירה שלי. הייתה אווירה מצוינת, ידענו שאנחנו יכולים לנצח את יוון עם הגנה טובה. נלחמנו ואני רוצה להודות לחברים שלי לנבחרת. ארסן איליאסובה היה לא יאומן, הוא היה מדהים ויש לנו מזל שיש לנו אותו. הניצחון הזה הוא רק יתרון קטן עבורינו. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כמו ששיחקנו כדי להתקדם".

יונאס קאזלאוסקס, המאמן היווני, שראה את הנבחרת שלו סופגת את ההפסד הראשון בטורניר, אמר: "זה היה משחק גדול. זה היה משחק פסיכולוגי. כדי לנצח, אתה צריך שהמכניזם לא יתפוגג לרגע. היום לא היה לנו את זה". אנטוניוס פוטסיס הוסיף: "טורקיה היא נבחרת טובה עם היתרון הביתי. שיחקנו טוב והיינו קרובים ברוב המשחק, אבל בסופו של דבר לא הצלחנו לעשות את זה. הפסדנו לנבחרת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully