וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: ספרד הפסידה גם לליטא

אלופת העולם ספגה הפסד שני עם 76:73 לליטא אחרי שקרסה לחלוטין ברבע הרביעי. טורקיה חגגה עם 65:76 גדול על יוון

יומה הרביעי של אליפות העולם בכדורסל יצא היום (שלישי) לדרך, ולראשונה לא ראינו על הפרקט בטורקיה את נבחרת ארצות הברית, אך הקהל המקומי הסתפק בניצחון של הנבחרת שלו 65:76 על היריבה השנואה מיוון. במשחק מרתק נוסף הכניעה ליטא את אלופת העולם ספרד עם 73:76 גדול, והנחילה לספרדים הפסד שני בטורניר, בעוד שדייויד בלאט ורוסיה השיגו ניצחון לא קל 66:72 על חוף השנהב, בעוד צרפת נמנעה ממעידה עם 63:68 דחוק על קנדה.

בית ג'

טורקיה - יוון 65:76

בטורקיה התכוננו חודשים ארוכים למשחק הגדול מול היוונים, שמצידם חלמו לקלקל למארחים את החגיגה הביתית, אבל אחרי שלושה רבעים צמודים התפוצצו האדומים על הפרקט ושלחו את האלפים ביציעים לחגוג באקסטזה. שתי היריבות המרות, שלא הפסידו עד הערב, סיפקו משחק נהדר ומלא אמוציות, כשארסן איליאסובה הנהדר היה המוציא העיקרי לפועל של הטורקים, בעוד שיוון הלכה פעם אחר פעם ליואניס בורוסיס וסופוקליס שחורציאניטיס מתחת לסלים. אחרי שהמחצית הסתיימה ב-39:41 לטורקיה, התפוצצו המקומיים עם 12:24 ברבע השלישי, והפכו את הרבע האחרון לגארבג' טיים על המגרש ומסיבת ריקודים ביציעים.

איליאסובה הוכתר כגיבור הערב עם 26 נקודות, עומר אסיק עזר לו עם 12 והידו טורקוגלו הסתפק ב-8 בלבד. מנגד היה בורוסיס היווני היחיד בדאבל פיגרס עם 15 נקודות, כששחורציאניטיס, שחזר מההשעיה בעקבות הקטטה מול סרביה, תרם תשע נקודות משלו.

רוסיה - חוף השנהב 66:72

שחקניו של דייויד בלאט הציגו יכולת לא רעה במשחק הראשון של האליפות, מול פורטו ריקו, אלא שבמשחק השני, מול המארחת מטורקיה, ההתקפה כבר נראתה אנמית מתמיד. וכך, כשבאמתחתם ניצחון והפסד, ידעו הרוסים כי הם חייבים לנצח את הנבחרת האפריקאית. ידעו וגם פעלו בנושא. השחקנים של דייויד בלאט ניצחו 66:72 את נבחרת חוף השנהב ושיפרו את מאזנם לשני ניצחונות והפסד אחד מול האפריקאים, שנותרו ללא ניצחון. רוסיה הובילה כבר 58:68 שתי דקות לסיום המשחק, אך חוף השנהב הצליחה לקלוע שמונה רצופות ולצמק ל-66:68 כשרק 20 שניות על השעון. ויטאלי פרידזון נשלח לקו ודייק בשתי הזריקות, בהתקפה הבאה לא הצליחה חוף השנהב לקלוע. הרוסים הצליחו לדייק בעוד שתי זריקות מהקו ובסיום זה 66:72. טימופיי מוזגוב הצטיין ברוסיה עם 19 נקודות, סשה קאן קלע 13, ויטאלי פרידזון הוסיף 9.

פורטו ריקו - סין 76:84

אחרי שנכשלו בניסיונם להפתיע את יוון אתמול, הגיעו הפורטוריקנים הסימפטיים עם הגב אל הקיר למשחק מול סין, שהקשתה עליהם את החיים אך לא מנעה מהם להשיג ניצחון ראשון. יי ז'יאנליאן (24 נקודות) שוב הוליך את הסינים הלוחמניים והחזיק את חבריו בתמונה, לפני שאנחל וסאלו (22 נקודות) הריץ את חבריו לבריחה ברבע השני, ואחרי ההפסקה עזרו לו ג'יי ג'יי בראה וכרמלו לי (13 כל אחד) לשמור על הפער הקטן עד לניצחון החשוב.

בית ד'

ליטא - ספרד 73:76

אלופת העולם ואלופת אירופה קיוותה לשים מאחור את ההפסד לצרפת בפתיחת הטורניר, אבל מסתבר שהבעיות בסגל של סרג'יו סקאריולו גדולות הרבה יותר משהאמינו בחצי האי האיברי. הספרדים הציגו לראווה את הכישרון העצום שלהם בפתיחת המשחק, כשברחו ליתרון 11:22 בסיום הרבע הראשון ושמרו על יתרון מבטיח אל תוך הרבע האחרון, אבל אז התהפכו היוצרות. לינאס קלייזה הקטלני הנהיג את הקאמבק של הליטאים, שנכנסו לזון ולא עצרו לפני שהעבירו את היתרון אליהם. ספרד, שנבלמה על תשע נקודות בלבד בעשר הדקות האחרונות, נותרה המומה, ואיבוד כדור של ראול לופז בהתקפה האחרונה מנע ממנה לשלוח את המשחק להארכה והנחיל לה עוד הפסד סנסציוני.

קלייזה הוביל את הליטאים עם 17 נקודות, מרטינאס פוצ'יוס ויונאס מאקיוליס הוסיפו 13 כל אחד. חואן קרלוס נבארו ומארק גאסול לא הצליחו להושיע את ספרד עם 18 נקודות כל אחד, רודי פרננדז עם 13 וחורחה גרבאחוסה עם 11 היו היחידים פרט אליהם שקלעו בדאבל פיגרס.

צרפת - קנדה 63:68

אחרי פתיחה מרשימה במיוחד, שכללה ניצחון מדהים על ספרד וטיול קליל מול לבנון, נחתה צרפת לקרקע מול הקנדים העיקשים, ונזקקה לסיום מורט עצבים כדי לחלץ את ניצחונה השלישי בטורניר. קנדה, שהייתה קרובה להפתיע את ליטא במשחקה הקודם, נשארה צמודה לצרפתים לכל אורך המשחק, כשלבון קנדל (15 נקודות) וקלי אוליניק (13 נקודות) עושים חיים קשים לנבחרת הטריקולור, שנזקקה להופעה מצוינת של ניקולה באטום עם 24 נקודות כדי לגרד את הניצחון.

לבנון - ניו זילנד 108:76

ניו זילנד הפתיעה בשני המשחקים הראשונים, כשנתנה פייט ראוי לליטא וספרד החזקות, אלא שצמד המשחקים הסתיימו בסופו של דבר בהפסד, כאשר בשניהם חטפו הטול בלאקס למעלה מ-91 נקודות. מול הלבנונים, שגברו על קנדה ביום הפתיחה של הטורניר, זה היה קל במיוחד וניו זילנד דרסה את לבנון 76:108. קירק פני, שהחזיק עד לפני המשחק בממוצע של 29 נקודות למשחק - ממוצע שהעמיד אותו במקום הראשון בטבלת הקלעים של האליפות, הצטיין גם היום וקלע 26, כולל 6 מ-10 מחוץ לקשת, תומאס אברקרומבי הוסיף 23, פיל ג'ונס קלע 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully