וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר ישוחרר כנראה מהנבחרת עקב הפציעה בעינו

30.8.2010 / 10:28

חלוץ מכבי ת"א נחבל בעינו ונראה שלא יהיה בסגל. מלול קצר את רוב המחמאות מהניצחון בטדי. הקבוצה עדיין עובדת על חיזוק

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יממה לאחר הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי, ממשיכים במכבי תל אביב במאמצים קדחתניים למצוא שחקן חיזוק, ככל הנראה חלוץ זר כדי להחתימו עוד השבוע לקראת המשך המאבקים בליגה. מכת הפציעות שפקדה את המועדון לאחרונה אילצה את הבעלים מיטש גולדהאר לפתוח שוב את הארנק ולאשר לצוות המקצועי לצרף חלוץ נוסף לסגל. בשלב זה אין עדיין שחקן שקרוב למועדון, כשגם המגעים עם החלוץ הבולגרי דימיטאר רנגלוב, שחקן בורוסיה דורטמונד, עדיין לא הבשילו לכדי משא ומתן רציני עד כה. בקבוצה לא פסלו את האפשרות כי במידה שלא יימצא חלוץ ראוי, ינסו לצרף קשר התקפי או קשר 50-50 שיישחק במרכז המגרש.

בקבוצה נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד מהניצחון החשוב בטדי. הקשר דור מלול, שעלה כמחליף ובישל בצורה מצוינת להאריס מדוניאנין בדקה ה-83, קצר את מירב המחמאות, שכן זהו המשחק השני ברציפות אחרי הניצחון מול פ.ס.ז' בשבוע שעבר בו הוא עולה מהספסל ומכניס שינוי רב במשחק ההתקפה. שניים נוספים שזכו לשבחים הם הבלם סאבו פאביצ'ביץ', ששוב הפגין משחק שקט ובטוח מאוד בעמדת הבלם, וכן הקשר ג'יבריל סידיבה, שהופך ממשחק למשחק להיות בעל הבית האמיתי של הצהובים במרכז המגרש. סידיבה סבל במהלך המשחק מכאבים בשרירי המפשעה ואף ביקש להתחלף, אולם בסופו של דבר התגבר עליהם וסיים את כל 90 הדקות.

דור מלול, שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
האיש שהביא את השינוי, הבישול והניצחון. דור מלול/יותם רונן

מכבי לא תעמוד בדרכו של כחלון אבל תדרוש דמי השאלה

החלוץ רוברטו קולאוטי, שעבר אמש בדיקת אולטראסאונד לאבחון הפציעה ברגלו, נמצא כשיר לחלוטין והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים החל ממחר. במכבי היו כאלה שהתפלאו על כך שקולאוטי לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק בטדי, שכן ההערכות המוקדמות על חומרת הפציעה ברגלו התבררו כלא נכונות בסופו של דבר.

אלירן עטר, שנפגע בעינו ואף הוחלף במהלך המחצית השנייה, נשלח מיד בסיום המשחק לבדיקה מקיפה אצל מומחה העיניים ד"ר אלון רועי בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא. בבדיקה נתברר כי עין שמאל וראייתו של החלוץ לא נפגעו. עם זאת אובחנו חבלות בחלק החיצוני של העין, ועטר צפוי לקבל בימים הקרובים טיפול תרופתי ומנוחה. כזכור, עטר זומן בסוף השבוע שעבר לסגל נבחרת ישראל שמתכנסת הבוקר לקראת המשחק נגד מלטה במסגרת מוקדמות יורו 2012 ובמהלך היום יתברר האם הפציעה בעין תשפיע על הזימון. עם זאת, נראה שעטר כנראה ישוחרר ממחנה הנבחרת.

מי שאינו מרוצה ממעמדו בקבוצה הוא הקשר תמיר כחלון שלא זוכה לדקות משחק רבות מאז תחילת העונה. גורמים במכבי אישרו כי המועדון לא יעמוד בדרכו של כחלון במידה שתגיע הצעה מקבוצה כלשהי, יחד עם זאת מתכוונים במכבי לדרוש דמי השאלה תמורת שחרורו מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully