וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אנחנו יוצאים אופטימיים לפגרה"

מאמן מכבי ת"א מרוצה מה-0:1 על בית"ר. עינו של עטר לא נפגעה. סבן: "לא שיחקנו כמו שצריך". מלמיליאן: "יש מחוייבות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עקב אחד קטן. זה מה שיכול להבדיל בין עונה גדולה של קבוצה לעונה בינונית. שער של האריס מדוניאנין עם עקב גדול העניק היום (ראשון) למכבי תל אביב 0:1 בחוץ על בית"ר ירושלים, במה שעשוי לשחרר את הקבוצה של יוסי מזרחי ואבי נמני מהלחץ בו הייתה ולהוציא אותה לדרך חדשה. הצהובים, שעשו מסע רכש נוצץ במיוחד הקיץ, אמנם לא הציגו משחק גדול אבל זה ניצחון שיכניס הרבה ביטחון בשחקני מכבי. מהצד השני, אורי מלמיליאן דיבר אמנם הרבה על הרוח הבית"רית השבוע, אך הקבוצה שלו נראתה עדיין די אנמית ואחרי שני משחקים היא עדיין ללא נקודות. מה שמבטיח שהשבועיים הקרובים יהיו מאוד חמים בבית וגן. הקטטה שהתפתחה ביציעי טדי במחצית הראשונה בין תומכי איציק קורנפיין למתנגדיו עשויה להיות רק הסנונית הראשונה.

"אני מאמין שעוד נשתפר"

המאמן המפסיד אורי מלמיליאן אמר בסיום: "אני אף פעם לא אוהב להפסיד, אבל אם המשחק היה מסתיים ב-0:0, הייתי אומר שלפחות אני מרוצה שנראנו הרבה יותר טוב מבשבוע שעבר. ראינו היום קבוצה מחוייבת יותר שרוצה יותר, ואני חושב שבדקות רבות היינו טובים יותר ממכבי תל אביב. יש לנו עוד הרבה עבודה ואני מאמין שנשתפר". על עתידו של טוטו תמוז אמר המאמן: "אני עדיין לא יודע מה קורה איתו והאם הוא ימשיך אצלנו. מקצועית אני מאוד רוצה אותו, אבל אני יודע שאם יימכר, אוכל להביא את שחקני ההגנה שאני צריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"עטר יכול לראות את השער גם עם עין אחת"

אבי נמני התייחס למשמעות המשחק מבחינת מכבי תל אביב: "זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, בעיקר מפני שהגענו עם הרבה מאוד שחקנים פצועים וחסרים, ועם עייפות לא קלה אחרי המשחק ביום חמישי. השחקנים הוכיחו אופי, ומבחינה הגנתית שיחקנו מצוין וסגרנו את בית"ר ממש טוב. הם לא הגיעו לאף הזדמנות כל המשחק. את השער שהיינו צריכים להבקיע הבקענו. זה מתח לנו קצת את העצבים, כי זה היה לקראת הסוף, אבל אנחנו מאוד מרוצים".

נמני התייחס לעובדה שקבוצתו שמרה על שער נקי לראשונה זה תקופה ארוכה: "ההגנה שיחקה היום טוב מאוד. אני חושב שבאופן כללי משחק ההגנה של כל הקבוצה היה טוב מאוד היום. זה התחיל מלמעלה, כי אי אפשר לחלק את הקבוצה לחלקים, וגם שחקני ההתקפה צריכים להשתתף במשחק ההגנה, והיום כולם עשו את זה טוב.

"חשוב מאוד שיצאנו מפה עם ניצחון, ונקווה שהפגרה תעניק מנוחה למי שצריך", המשיך נמני, "נקווה שהפגרה תעזור לפצועים להתאושש, למרות שגם לחלקם גם הפגרה לא תעזור כי הם סוחבים פציעות ארוכות יותר. אבל אנחנו ממשיכים קדימה, עם ראש זקוף, ומאמינים מאוד בשחקנים האלה. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה, והם הוכיחו את זה גם ביום חמישי מול פ.ס.ז' ואנחנו מאוד אופטימיים".

לגבי חיזוק הסגל: "זה לא סוד שאנחנו רוצים להתחזק. יש לנו בעיה עם זה, כי אנחנו בסוף אוגוסט וכל ההעברות מסתיימות ולקבוצות באירופה יש סגלים סגורים. קשה למצוא שחקנים טובים פנויים בתקופה הזאת, ונעדיף להביא שחקן שכבר משחק ונמצא בכושר, לאחר שעשה הכנה בקיץ. לא נרצה להביא שחקנים כמו בשנה שעברה, שהגיעו לכאן בלי מחנה אימונים ובלי כושר ולקח להם הרבה זמן להיכנס לעניינים. אם תהיה לנו אפשרות להביא שחקן שכרגע נמצא תחת חוזה ועשה את כל ההכנות, נננסה לצרף אותו".

אלירן עטר, שנפגע בעינו ואף הוחלף, נשלח מיד בסיום המשחק לבדיקה מקיפה אצל מומחה העיניים ד"ר אלון רועי בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא. בבדיקה נתברר כי עין שמאל וראייתו של החלוץ לא נפגעו. עם זאת אובחנו חבלות בחלק החיצוני של העין, ועטר צפוי לקבל בימים הקרובים טיפול תרופתי ומנוחה. עטר זומן כזכור בסוף השבוע שעבר לסגל נבחרת ישראל שמתכנסת הבוקר לקראת המשחק נגד מלטה ובמהלך היום יתברר האם הפציעה בעין תשפיע על הזימון.

מגן מכבי תל אביב, קלמי סבן, נשמע מאושר בסיום: "לנצח בטדי זה תמיד כיף, בעיקר שזה ניצחון ראשון העונה. בשבוע שעבר נתנו 30 דקות טובות אבל לא ניצחנו וחבל. אנחנו עדיין לא נראים כמו שאנחנו רוצים וצריכים אבל זה יגיע. אסור לשכוח שבחודש וחצי האחרונים היו לנו 12 משחקים וזה בא לידי ביטוי בעיקר בדקות האחרונות, אפילו שהיום הצלחנו לכבוש. אם נחשיב את הניצחון על פריז סן ז'רמן זה ניצחון שני ברצף, ואני מקווה שנמשיך את הרצף הזה".

על פציעתו של אלירן עטר אמר סבן: "אני מקווה שהפציעה של אלירן לא קשה, מקסימום, הוא יכול לראות את השער עם עין אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully