וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את ווסטהאם

גרנט והפטישים עם הפסד שלישי ברצף. צ'לסי ניצחה 0:2 את סטוק, ארסנל גברה על בלקבורן 1:2 בחוץ, טוטנהאם-וויגאן 1:0

רגע לפני ששוב מתפזרים לפגרת הנבחרות, המחזור השלישי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם שלוש הגדולות במרכז העניינים. צ'לסי כבר עלתה למאזן של 14 שערים בשלושה משחקים כשהפעם היא גברה "רק" 0:2 על סטוק סיטי, את זאת היא עשתה ללא יוסי בניון שנותר על הספסל.

שבוע לאחר התיקו הלא מחמיא מול פולהאם, מנצ'סטר יונייטד השיגה שלוש נקודות מול ווסטהאם ואברהם גרנט, וכמו לארסנל יש לה כעת שבע נקודות במאזן. השדים האדומים אירחו את הפטישים באולד טראפורד והביסו אותם 0:3. הקבוצה הלונדונית נועלת את הטבלה עם 0 נקודות, ומצבו של גרנט ממשיך להסתבך.

ארסנל, שזכתה השבוע לשיבוץ נוח מאוד בליגת האלופות, פתחה את מחזור המשחקים בצורה טובה עם ניצחון חוץ דחוק 1:2 מול בלקבורן של סם אלרדייס. טוטנהאם, שהעפילה השבוע לראשונה לליגה הטובה בעולם, אחראית על ההפתעה של השבת לאחר שנוצחה 1:0 על ידי וויגאן. בלקפול השיגה תיקו 2:2 בחוץ מול פולהאם, והתאוששה מהשישייה שחטפה בשבוע שעבר.

בלקבורן - ארסנל 2:1

התותחנים הגיעו עם זכרונות רעים מהמפגש בשנה שעברה באיווד פארק נגד בלקבורן, אז הרוברס מנעו מהם את המקום השני בליגה. אלא שהפעם הסיפור היה שונה, ובסיומו ניצחו הבחורים של ארסן ונגר באותה התוצאה בדיוק, 1:2 משערים של תיאו וולקוט ואנדריי ארשבין ורשמו ניצחון ליגה שני בשלושה משחקים.

התותחנים פתחו דווקא לא טוב את המשחק ונלחצו לשערם על ידי התקפה בלתי פוסקת של הכחולים-לבנים. אלא שבדקה ה-20 הצליחו דווקא האדומים של ונגר לעלות ליתרון, לאחר שמהלך קבוצתי יפה הסתיים במסירת עומק של ואן פרסי לוולקוט, שמזווית קשה בעט כדור חזק לפינה הרחוקה של פול רובינסון והעלה את האורחת ל-0:1. היתרון של התותחנים החזיק מעמד שבע דקות בלבד. סאמבה מסר לאל חאג'י דיוף, שהעביר למאמה בירם דיוף, המושאל ממנצ'סטר יונייטד, שמול שער ריק איזן את התוצאה ל-1:1.

בדקה ה-34 ספג ונגר עוד מכה. לאחר שאיבד כבר את סמיר נאסרי, שנפצע לחודשיים, ראה הצרפתי גם את רובין ואן פרסי נפצע ומסיים את ההופעה ה-200 שלו במדי ארסנל בצורה עגומה במיוחד. מרואן שמאק המרוקאי החליף אותו. ארסנל פתחה את המחצית השנייה טוב ומצאה את הרשת כבר בדקה ה-52 כשסאניה פרץ מימין, יישר לאמצע ומצא את פברגאס שבעט כדור שנהדף עד לארשבין שהמשיך לרשת וקבע 1:2 לארסנל. התותחנים אוגרים שלוש נקודות במגרש לא קל ופותחים שבוע חדש ברגל ימין.

צ'לסי - סטוק סיטי 0:2

אחרי 12 שערים בשני משחקים, כנראה שבצ'לסי החליטו לרחם על הקבוצה שחטפה מהם תבוסה 7:0 בעונה שעברה. ואכן, הפעם זה הסתיים "רק" בניצחון 0:2 וב-14 שערים לצ'לסי בשלושה משחקי פרמיירליג. פלורן מאלודה ודידייה דרוגבה שכבשו הפעם, כבר חתומים יחד עם ניקולא אנלקה על 10 מ-14 השערים של הקבוצה. מהצד השני, סטוק סיטי רשמה הפסד שלישי ונותרה ללא נקודות.

יוסי בניון לא פתח בהרכב, אבל ראה מהספסל כבר בדקה ה-10 את חברו מאלודה מוכשל ברחבה על ידי ריאן שואוקרוס. פרנק למפארד ניגש לבעוט את הפנדל, אלא ששוער סטוק תומאס סורנסן הציל את קבוצתו מפיגור מוקדם. בסופו של דבר צ'לסי חיכתה עד לדקה ה-32, כשאז ג'ון טרי יצא למתפרצת ומסר מצוין למאלודה, שכבש ממרכז הרחבה וקבע 0:1 ביתי. בדקה ה-77 הכחולים השיגו פנדל נוסף כשאנלקה הוכשל ברחבה. הפעם דרוגבה ניגש לבעוט ולא הסתבך, כדי לקבוע 0:2. בניון חיכה לצ'אנס שלו, אבל לא שותף הפעם במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בלקפול - פולהאם 2:2

פולהאם קיוותה להמשיך במומנטום של התיקו המצוין נגד מנצ'סטר יונייטד כדי להשיג ניצחון ראשון העונה, אלא שבלקפול הוכיחה שיש לה פוטנציאל גדול להפוך העונה לסוס השחור של הרבה קבוצות בפרמיירליג. דקל קינן, הנציג הישראלי אצל העולה החדשה, נותר הפעם על הספסל ולא שותף, לאחר שבמחזור הקודם נכנס כמחליף בדקה ה-37.

פולהאם של מארק יוז עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-35, כשמוסא דמבלה שלח כדור רוחב היישר לראשו של בובי זאמורה, שנגח מקרוב לרשת. בדקה ה-71 ג'ון פנטסיל מפולהאם כבש שער עצמי, וקבע 1:1. חמש דקות מאוחר יותר בלקפול השלימה מהפך, כשברט אורמרוד שלח הגבהה לרחבה, ולוק וארני, במשחק הבכורה שלו בקבוצה, כבש מהצד הימני של הרחבה. פולהאם לא ויתרה, ושלוש דקות לסיום דמבלה השיג את הבישול השני שלו במשחק כשמתפרצת שלו הסתיימה במסירה לדיקסון אטוהו, שקבע 2:2.


טוטנהאם - וויגאן 1:0

הקבוצה של הארי רדנאפ הצליחה אמנם להעפיל לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות, אבל זה כנראה הוציא ממנה את כל האנרגיה ואיפשר לאורחים לחגוג מולה ועוד בוויט הארט ליין. וויליאם גאלאס, שחתם השבוע כדי לחזק את ההגנה של התרנגולים, לא שיחק, ואותה הגנה נפלה קורבן בדקה ה-80 לידיו, או יותר נכון לרגלו הימנית של הוגו רודייגה הקולומביאני, שכבש את השער היחיד במשחק שגם היה השער הראשון העונה של וויגאן, שנעלה את הטבלה ערב המחזור הזה.

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:3

סגנית אלופת אנגליה הגיעה למשחק הבית השני שלה העונה עם מטרה אחת ברורה: לשמור את אברהם גרנט וקבוצתו על 0 נקודות גם לאחר המחזור השלישי. אחרי ה-2:2 הסופר דרמטי נגד פולהאם במחזור האחרון, שחקניו של אלכס פרגוסון חזרו למסלול הניצחונות ולא איבדו נקודות מול הפטישים.

השדים האדומים תקפו מן הפתיחה את השער של רוברט גרין אבל לא הגיעה למספיק הזדמנויות רציניות כדי לייצר שער. בדקה ה-33 הם קיבלו פנדל לאחר שריאן גיגס הוותיק והנהדר הוכשל ברחבה. ווין רוני היה מופקד על הבעיטה וגלגל אותה בקלילות פנימה, כדי לקבוע 0:1 למנצ'סטר יונייטד. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, החליף נאני מסירות עם רוני, חדר לרחבה, פרפר את הגנת ווסטהאם וכבש שער שני יפהפה, 0:2 לשדים. בדקה ה-69 הגיע השער היפה במשחק, כאשר התקפה משולבת שהחלה בדארן פלטשר נגמרה בהגבהה מדודה של נאני לעברו של דימיטאר ברבאטוב, הבולגרי בעט בחצי מספרת נהדרת את השלישי משבעה מטרים.

בווסטהאם כבר החלה להישמע ביקורת רועשת סביב מעמדו של המאמן הישראלי עוד לפני המשחק נגד היונייטד, כשסביר להניח, למרות קושי היריבה, שהביקורת רק תגבר. במחזור הבא תתמודד ווסטהאם עם צ'לסי וכעת לא נראה שהקבוצה תוכל להשיג נקודה גם במחזור הבא. לא כך גרנט תכנן לפתוח את העונה שלו באנגליה, כארש בינתיים במאזן הקבוצה 0 נקודות, שער זכות אחד בלבד מול תשעה שערי חובה.

משחקים נוספים:

וולבס - ניוקאסל 1:1
לוולבס: סילביאן איבנקס-בלייק (43). לניוקאסל: אנדרו קארול (62)

דרבי לונדוני בגביע הליגה

טוטנהאם תארח בדרבי הגדול של צפון לונדון את ארסנל בסיבוב השלישי של גביע הליגה, כך נקבע בהגרלה שנערכה היום. צ'לסי תארח בסטמפורד ברידג' את ניוקאסל. מחזיקת הגביע מנצ'סטר יונייטד תצא למשחק חוץ נגד סקונת'ורפ מליגת המשנה, בעוד יריבתה העירונית, מנצ'סטר סיטי, תפגוש גם היא קבוצה מהפרמיירליג, ווסט ברומיץ'. ליברפול קיבלה הגרלה נוחה יחסית בדמות נורת'המפטון מהליגה הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully