וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.8

מתכוננים לעונת 20010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מילאן האיטלקית הודיעה רשמית על צירופו של זלאטן איברהימוביץ' למועדון הפאר האיטלקי. הרוסונרי הגיעו לסיכום עם ברצלונה, והשבדי יושאל לעונה אחת עם אופציית רכישה של 24 מיליון יורו. זלאטן בתגובה: "אני מאושר, עם פאטו ורונאלדיניו האוהדים שלנו בטוח ייהנו השנה".

* חאתם בן ארפה, קשרה המוכשר של מארסיי, קיבל את מבוקשו ועבר סופית בהשאלה לניוקאסל האנגלית. מארסיי רכשה אותו מליון לפני שנתיים תמורת 11 מיליון יורו, והיא תקווה לקבל עליו סכום דומה בשנה הבאה, כשלניוקאסל אופציה ראשונה עליו.

* המגן האורוגוואי מרטין קאסרס השלים את המעבר בהשאלה מברצלונה לסביליה, שם מייעדים לו את תפקיד הבלם. לסביליה תהיה אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה.

* נאפולי השלימה את החלמתו של חסן יבדה, קשרה האלג'יראי של בנפיקה ששיחק אשתקד כמושאל בפורטסמות.

* אחרי תקופה קצרה ולא ממש מוצלחת בספורטינג ליסבון, החלוץ הצרפתי פלורן סינמה פונגול חזר לליגה הספרדית, כשעבר בהשאלה עד תום העונה לסראגוסה.

* ספורטינג השאילה גם את שוער נבחרת סרביה, ולדימיר סטויקוביץ', לפרטיזן בלגרד שתשחק בליגת האלופות לראשונה מאז 2003. סטויקוביץ' בן ה-27 הושאל בעונה שעברה לוויגאן האנגלית ובמקור הוא איש הכוכב האדום, יריבתה המרה של פרטיזן.

* נוואנקו קאנו בן ה-34 האריך את חוזהו בפורטסמות עד 2013.

* לואיס גארסיה, ששוחרר מסנטאנדר, חתם לעונה אחת בפנאתינייקוס.

* פאלרמו החתימה את צמד הקשרים הסלובנים של מאריבור, ארמין בצ'ינוביץ' ויוסיפ איליצ'יץ'.

* אחרי קיץ שלם של גישושים, החתימה רומא את ניקולס בורדיסו, מגינה הארגנטינאי של אינטר, לארבע שנים.

שמועות

* ליברפול לא חיכתה הרבה אחרי שחרורו של חאבייר מסצ'ראנו, ומיהרה לסכם עם פורטו את העברתו של הקשר ראול מיירלש, שצפוי לנחות באנפילד תמורת 10.7 מיליון ליש"ט.

* על פי "דיילי מירור", טוטנהאם מעוניינת באשלי יאנג, שעשוי לבקש לעזוב את אסטון וילה בעקבות הדחתה המוקדמת מהליגה האירופית. גם מנואל פרננדס, קשרה הפורטוגלי של ולנסיה, נמצא על הכוונת של התרנגלים.

* מיקאל סילבסטרה, שהיה על סף חתימה בניו יורק רד בולס, עשוי לנחות בסופו של דבר בורדר ברמן, ולחתום בשורותיה לשנתיים.

* "אס" טוען ששאלקה הגישה לאתלטיקו מדריד הצעה גובה 15 מיליון יורו תמורת חוראדו, אחרי שניסיונם של הגרמנים להחתים את רפאל ואן דר וארט לא צלח.

* קרלוס קאמני, שוערה הקמרוני של אספניול, עשוי לעבור לגלאטסראיי, שהציעה לקטלאנים 4 מיליון יורו תמורתו.

* "גאזטו דלו ספורט" טוען שג'יאמפאולו פאציני הוא מטרת הרכש הנוכחית של ז'וזה מוריניו, למרות שראשי ריאל מדריד הקפידו להצהיר שמסע הקניות שלהם הקיץ הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully