וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 3:4 את פ.ס.ז', אך הודחה מאירופה

אלירן עטר הוביל את הצהובים עם צמד לניצחון נאה בבלומפילד, אבל זה לא הספיק כדי למחוק פיגור 2:0 ולעלות לשלב הבתים

בזמן שהיריבה העירונית חוגגת את ההעפלה לליגת האלופות ושחקניה כבר מפנטזים על החלפת חולצות עם ראול או יוהאן גורקוף, החלום האירופי של מכבי תל אביב הגיע לקיצו הערב (חמישי). הקבוצה של אבי נמני ויוסי מזרחי הציגה כדורגל טוב וניצחה 3:4 את פריס סן ז'רמן, אך למעשה כלל לא הייתה קרובה למחוק את הפיגור אותו סחבה מהמשחק הראשון בפריס (2:0). הצרפתים יהיו בהגרלת בתי הליגה האירופית מחר, מכבי תל אביב תחל בינתיים בהכנות למפגש מול בית"ר ירושלים ביום ראשון, ממנו עלול להיעדר רוברטו קולאוטי ששוב נפצע הערב.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הבשורה של מכבי. עטר/קובי אליהו

מכבי תל אביב החלה בהתלהבות גדולה את המשחק, במטרה להשיג שער מהיר שיפתח את ההתמודדות וילחיץ את הצרפתים, שעוד בטרם השריקה נראו סובלים ממזג האוויר החם. מאור בוזגלו ואלירן עטר הצליחו לאיים על השער של אפולה אדל, אבל היו אלה איומי סרק עם בעיטות מרחוק שהוציאו את השוער הקמרוני-ארמני גדול חרף חולשתו המוכרת. הצהובים שלטו בשדה ללא קושי, אבל אז דחיפה מיותרת של יואב זיו על גיום הוארו סידקה פנדל לצרפתים. החלוץ התמיר לא נכשל מול שטראובר, קבע 0:1 בדקה ה-40 ובעצם הוציא את העוקץ מהמשחק.

במחצית השנייה נאלץ הצוות המקצועי של מכבי להכניס את יובל אבידור במקום קולאוטי שנפצע, הקבוצה שיחקה בחופשיות והשוויון לא איחר לבוא. קרן קצרה בדקה ה-48 הגיעה לעטר, שבבעיטה נאה שלח את הכדור לרשת העליונה וחגג שער ראשון מאז הצטרף לקבוצה. יש סיכוי? לא אם זה תלוי בלודוביק ז'ולי. הקיצוני הוותיק, השחקן הטוב בשורות פ.ס.ז' בצמד המשחקים, קיבל כדור מננה בדקה ה-64, חיכה וחיכה ואז ירה לחיבורים הרחוקים.

ארבע דקות לאחר השער הגדול הזה, גם אבידור הראה שהוא יודע לכבוש, כשניצל מסירת עומק של בוזגלו וקבע שוויון שני עם שער מצוין. אותו אבידור ביצע דאבל פס עם מחליף אחר, תמיר כחלון, שסחט פנדל בדקה ה-83. האריס מדוניאנין, למרות משחק בינוני, התכבד בפנדל והעניק למכבי יתרון ראשון. ננה השווה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן בפנדל נוסף, אבל המילה האחרונה הייתה של עטר, המצטיין בצהוב, שסובב כדור חופשי נפלא לרשת בדקה ה-95 ולפחות השאיר טעם מתוק להדחה.

הצהובים יכולים לקחת מהקמפיין האירופי שלהם את הניצחון המרשים של אולימפיאקוס ואת הניצחון המוראלי הערב, שקטע רצף של שלושה הפסדים ואולי יעניק לחלוצי הקבוצה את המומנטום הדרוש לקראת הביקור בטדי ביום ראשון. הדאגה של נמני את מזרחי תהיה שוב בנושא הפציעות, בתקוה שקולאוטי לא יצטרף ליצחקי וניבאלדו על שולחן הטיפולים.

מחצית ראשונה

דקה 4: עטר אחראי לבעיטה הראשונה לעבר השער של אדל, אך הכדור שלו לא ממש סיכן את השוער הקמרוני-ארמני ויצא החוצה.

דקה 15: הפעם עטר כבר מצא את המסגרת עם בעיטה מ-18 מטרים, אבל הכדור שלו הגיע ישר לידיו של אדל.

דקה 22: עטר שוב נכנס משמאל למרכז, היתל בז'אלה ובעט חלש מדי לידי השוער האורח.

דקה 24: מדוניאנין בעט כדור חופשי טוב, אדל הצליח להדוף עם רגלו.

דקה 32: הגנת מכבי לא הסתדרה עם הרחקת כדור, שאנטום הגיע מאחור ובעט כדור חד מ-18 מטרים שחלף סמוך לקורה הימנית של שטראובר.

דקה 40: גול! ז'ולי הגביה לרחבה, הוארו הגבוה לא היה מגיע, אבל זיו בחר לדחוף אותו קלות וראה איך השופט מצביע על הנקודה הלבנה. הוארו ניגש לבעוט ולא נכשל, למרות ששטראובר זינק נכון לצד ימין שלו. 0:1 לפריס סן ז'רמן, מכבי צריכה עכשיו ארבעה שערים כדי לעבור. זה נראה חסר סיכוי.

דקה 45: ייני עבר יפה והגיע למצב טוב מ-16 מטרים, אך בעט תוך כדי נפילה לידיו של השוער. מכבי תל אביב לא מספיק חדה.

דקה 45+2: בוזגלו ניסה לשלוח את הצהובים עם שוויון למחצית, אבל גם הכדור שלו נקלט בידי השוער. למרות שהייתה טובה יותר, מכבי תל אביב יורדת בפיגור להפסקה.

מחצית שנייה

דקה 46: אבידור נכנס במקום קולאוטי, שמתח את השריר הארבע ראשי ונמצא בספק למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון.

דקה 48: גול! קרן קצרה הגיעה לעטר, שהטעה את השומר שלו ומזווית קשה שלח לרשת העליונה של אדל. שער ראשון לחלוץ הרכש בצהוב, התוצאה היא 1:1.

דקה 51: ז'ולי הגביה מצד ימין לעבר ננה, שירה מהאוויר וראה את שטראובר מזנק ומציל שער בטוח.

דקה 64: גול! ז'ולי קיבל כדור מננה בצד ימין של הרחבה, אף אחד לא יצא לסגור אותו, אז הוא הפציץ מ-11 מטרים לחיבורים הרחוקים. שער גדול של הקיצוני הוותיק, 1:2 לפריס סן ז'רמן.

דקה 68: גול! בוזגלו שלח מסירת עומק נהדרת לאבידור, שבסיבוב בעט יפה מימין לפינה הרחוקה של אדל. מכבי משווה ל-2:2.

דקה 74: בוזגל בעט כדור חופשי מ-18 מטרים, מעל השער.

דקה 80: כחלון עבר יפה בצד ימין, וברגל שמאל בעט כדור שהחטיא במעט את המסגרת.

דקה 83: גול! כחלון ואבידור ביצעו דאבל פס, בסיומו הוכשל האחרון ברחבה. מדוניאנין לקח אחריות ובעט בשמאל ימינה, אדל נגע בכדור בדרך לרשת. 2:3 למכבי תל אביב.

דקה 90+3: גול! ננה הוכשל ברחבה על ידי סבן, והשופט האנגלי שרק לפנדל נוסף. הברזילאי גלגל בקלות לרשת של שטראובר וקבע 3:3.

דקה 90+5: גול! מכבי לפחות יוצאת מהמפעל עם ניצחון. עטר סובב כדור חופשי נפלא לרשת מ-25 מטרים. 3:4 למכבי תל אביב, אבל 4:5 לסן ז'רמן בסיכום.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, שרן ייני (דור מלול, 65), ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו (תמיר כחלון, 79), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי (יובל אבידור, 46).

הרכב פריס סן ז'רמן: אפולה אדל, כריסטוף ז'אלה, ממאדו סאקו (זומאנה קמארה, 79), סילבן ארמן, טריפי מקונדה, לודוביק ז'ולי, קלמון שאנטום, ז'רמי קלמון, ננה, פגי לוינדולה, גיום הוארו (ז'אן-אודה מוריס, 67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully