וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "פינלנד היא נבחרת נחושה וחזקה"

25.8.2010 / 13:14

אריק שיבק הקפיד לא להקל ראש ביריבתה הבאה של נבחרת ישראל ביום חמישי: "צריך קודם לנצח, ורק אז לחשוב על ההפרש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל קיימה היום (רביעי) אימון ראשון מאז הניצחון שלשום על לטביה, שמהווה גם את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול פינלנד (19:30, ערוץ 1 ו-511 HD).

בנבחרת החליטו לוותר על אימון הערב על מנת להוריד מעט מהעומס שיש על השחקנים, ולפני האימון ערך המאמן אריק שיבק תדריך וידאו על הפינים, שכזכור ניצחו את ישראל במשחק הראשון בין הנבחרות שנערך באספו. בישראל יודעים כי ניצחון על פינלנד יבטיח סופית את המקום השני בבית, כשניצחון בהפרש גדול יקרב את הנבחרת בצורה משמעותית להעפלה אוטומטית לאליפות אירופה.

"הגענו למשחק השביעי וזה הזמן להסתכל ימינה ושמאלה", אמר שיבק במסיבת העיתונאים לאחר האימון. "אבל קודם כל, ברוך השם, להסתכל על עצמנו. זה משחק הבית האחרון שלנו מול נבחרת שניצחה אותנו. נבחרת שהובילה על איטליה דקה לסוף אחרי שהייתה בפיגור של 20 ולמרות שהיא לא שם גדול, היא נבחרת נחושה וחזקה".

"היה לחץ גדול בלטביה ורק מי שיודע מה זה נבחרת, יודע מה זה לחץ", המשיך שיבק. "עמדנו בלחץ הזה ואמרתי לעמרי שגם ב-NBA ראינו שחקנים גדולים שלחץ משפיע עליהם. גם גוסטאס הגדול החטיא שתי זריקות עונשין במשחק נגד מכבי תל אביב ביד אליהו. אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לשמור מהשנייה הראשונה. גם במשחק נגד לטביה רק בדקה ה-33 התחלנו לדבר על הפרש. קודם כל צריך לנצח, ורק אחר כך לחשוב על זה".

על ביטול אימון הערב אמר שיבק: "עשינו אימון מוקדם כדי לתת לשחקנים זמן התאוששות גדול יותר וזו למעשה הסיבה שאנחנו עושים רק אימון אחד היום. פספסנו לילה של שינה, אז רציתי שהשחקנים יישנו יותר. אני מקווה שבזכות המנוחה הם יתפוצצו על המגרש.

טל בורשטיין הוסיף: "כולנו מודעים לחשיבות של המשחק מחר. הניצחון היחיד שיש לפינלנד זה נגדנו ואנחנו האחרונים שיכולים לזלזל בהם. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק. אנשים מדברים על הפרשים ועניינים כאלה, אבל צריך קודם כל להגיע כדי לנצח. בלטביה, אחרי חמש דקות לא נתנו להם שום דבר קל וככה נצטרך לעשות גם מחר".

בנבחרת בודקים אם רוברט רותבארט התאמן הערב באימון הבכורה של מכבי חיפה בשעה שהיה אמור לנוח לקראת המשחק נגד פינלנד. בחיפה טוענים כי השחקן בסך הכל הוצג בפני הקהל, אך בנבחרת יבדקו זאת מול השחקן ומול צוותי השידור שצילמו את האימון.

"נעשה לישראל חיים קשים"

שעתיים אחרי סיום אימון נבחרת ישראל הגיעה נבחרת פינלנד ליד אליהו. הנבחרת הפינית מגיעה למשחק עם ניצחון אחד בלבד עד כה, על נבחרת ישראל, ובידיעה שהפסד נוסף יחרוץ את גורלה כמעט באופן סופי לסיים במקום האחרון את הבית. מי שלא ישחק עם הנבחרת הוא האנו מוטולה, שנפצע במהלך הקמפיין ולא שיחק מול ישראל גם במשחק הראשון, ובלעדיו יצטרכו בפינלנד דקות טובות משון האף וג'ראלד לי ג'וניור שחקני הפנים המוכשרים.

"אף אחד מאיתנו לא בא לעמוד על הפרקט ולתת לישראל לנצח", אמר לפני האימון המאמן הגרמני של פינלנד, הנריק דטמן, "אנחנו נעשה להם חיים קשים גם מחר, אנחנו רוצים לנצח, גם בשביל הכבוד שלנו וגם בשביל להוכיח מה אנחנו מסוגלים לעשות. ישראל היא בין הנבחרות המוכשרות והטובות באירופה לדעתי. יהיה קשה מולם מחר בטח כאשר ההיכל הזה יהיה מלא בכמות גדולה מאוד של צופים שידחפו אותם בדרך לניצחון. אני מאמין בכל כולי שאנחנו יכולים לנצח כאן מחר, נגיע, נלחם, נעשה להם חיים קשים. אני לא אומר שזה יהיה קל, יש מולנו יריב קשה אבל מי אמר שאם ניצחנו אותם פעם ראשונה אז לא ננצח אותם פעם שניה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully