וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברז: "שיחקנו עם הלב ולא עם הראש"

מאמן סביליה ניסה להסביר את ההדחה מול בראגה. פאלומבו מסמפדוריה: "הכושר והניסיון פגעו בנו". מאמן פרטיזן: "היה לנו מזל"

הערב הראשון של פלייאוף העלייה לליגת האלופות סיפק משחקים מרתקים, שתי הארכות, הפתעות, מהפכים וכמה היסטוריות קטנות. המשחק הדרמטי ביותר התקיים בגנואה, שם ספמדוריה, שהפסידה 3:1 במשחק הראשון, הובילה 0:3 על ורדר ברמן עמוק בתוך תוספת הזמן, לפני שמרכוס רוזנברג שלח את המשחק להארכה בה צימק קלאודיו פיזארו ל-3:2 ושלח את ברמן לשלב הבתים.

"כשמובילים 0:3, צריך לדעת לטפל בזה יותר טוב", אמר קשר סמפדוריה אנג'לו פאלומבו וניסה להסביר: "אולי הכושר הלקוי פגע בנו. ברמן קבוצה מיומנת שידעה להכות בדיוק לפני הסיום. ברמות האלה, הניסיון מדבר ולהם יש כמה שחקנים נהדרים. אנחנו מאוכזבים. זה היה חלום, אבל ננסה שוב".

המאמן המנצח תומאס שאף נשמע נרגש: "אנחנו מאושרים. אני לא יודע למה היינו צריכים לעשות את זה כל כך דרמטי. זו הייתה הופעה מיוחדת ותודה לאל שהצלחנו להשתחרר אחרי הפתיחה האיומה".

אלברז לא מתכוון להתפטר

ההפתעה הגדולה של הערב הגיעה מסביליה, שם בראגה הקטנה הדהימה עם 3:4 והשלימה ניצחון כפול על הקבוצה של אנטוניו אלברז. "אני חש אושר גדול ולא בגלל השערים שכבשתי", אמר החלוץ הברזילאי לימה, שנכנס כמחליף וכבש שלושער. "ההישג של בראגה בלתי נתפס, אנחנו קבוצה חזקה ומאוחדת. כל יריבה שנקבל תהיה קשה, אבל עכשיו אנחנו חיים בחלום".

מנגד, בסביליה מנסים לאסוף את השברים. אחרי התבוסה 4:0 לברצלונה בסופרקאפ, מעמדו של המאמן מתערער. "קשה להסביר את זה. ספגנו בהזדמנות הראשונה שלהם ולמרות שהאמנו שאפשר לחזור ולהבקיע שלושה שערים, ספגנו את השני", אמר אלברז. "אני חושב ששיחקנו עם הלב ולא עם הראש. כולם שמחו שקיבלנו את בראגה, אבל אני ידעתי שזו קבוצה טובה ושהכל אפשרי בכדורגל".

המאמן נשאל האם הוא מרגיש חזק במעמדו וענה: "ברור, אני חושב רק על האימון הבא. המטרה העיקרית הייתה להגיע לשלב הבתים, אבל העונה רק התחילה ויש עוד מטרות. השחקנים נתנו הכל, למרות שיש מקום לשיפור. אני לא מאלה שמורידים את הראש. בכדורגל יש תוצאות רעות, אנחנו מאוכזבים, אבל כבר חושבים על משחק הליגה הראשון".

ג'ייקובס: "פנדלים זו אחריות של כל הקבוצה"

גם בבריסל נרשמה הפתעה דרמטית. אנדרלכט הגיעה למפגש עם פרטיזן בלגרד כשבאמתחה 2:2 מבטיח מהמשחק הראשון בסרביה. האלופה הבלגית כבר חזרה מפיגור 2:0, אבל הודחה בתום דו קרב פנדלים, בו החטיאו שחקניה שלוש בעיטות.

"פנדלים זו אחריות של כל הקבוצה ולא רק של מי שהחמיץ. היינו צריכים לכבוש את השער השלישי והיו לנו מספיק הזדמנויות לעשות את זה. אם היינו כובשים את השלישי, זה היה הסוף של פרטיזן כי הם נראו גמורים", אמר המאמן המפסיד אריאל ג'ייקובס.

המאמן המנצח אלכסנדר סטאנוייביץ' הודה שלקבוצתו היה הרבה מזל: "ספגנו ארבעה שערים מאנדרלכט ועלינו במקרה. היו לנו בעיות, אבל השחקנים הפגינו אומץ בסיום ולא הפסיקו לרוץ. זה ניצחון לשחקנים, לאוהדים וכולם בסרביה. המטרה הבאה שלנו היא לשחק טוב ולא להגיע לשלב הבתים כשמשתתפים. לא משנה מי תהיה היריבה, אנחנו מחויבים לכדורגל טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully