וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "על טעויות כאלה משלמים"

מנג'ר מכבי תל אביב הודה כי השער המהיר שיבש את התכניות והוביל להפסד בפריס. שטראובר: "יש לנו הזדמנות לתקן בארץ"

ברני ארדוב

צילום: רענן ברנובסקי, עריכה: דורון שטיין

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את הפסדה התשיעי ברציפות במשחקי חוץ באירופה, כשנוצחה 2:0 בידי פריס סן ז'רמן בפארק דה פראנס. הצהובים, ללא ניבאלדו ורוברטו קולאוטי הפצועים ועם סאבו פאביצ'ביץ' בהופעת בכורה כבלם, סבלו מיום רע של חוליית ההגנה, שטעויות קשות שלה הובילו לשערים של פגי לוינדולה (3) וגיום הוארו (60). הצרפתים השיגו את הניצחון למרות הרכב משני וכדורגל בינוני למדי, ובשבוע הבא יגיעו לבלומפילד במטרה להשלים את הסיפור.

רוני גפני, שספג צהוב שני במהלך המשחק, יחמיץ את הגומלין. רוברטו קולאוטי שסובל מפציעה ברגלו, יחמיץ בוודאות את המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. בקבוצה יעשו מאמץ להכשיר את ג'יבריל סידיבה, שסובל ממתיחה במפשעה.

כל השחקנים ניגשו בסיום לקהל האוהדים והודו על התמיכה הגדולה לאורך המשחק. האוטובוסים של האוהדים זכו לליווי משטרתי צמוד של ניידות ואופנועים שפילסו את הדרך עד להגעתם למלון. הפיזור בוצע ללא תקריות וללא תקלות מיוחדות. הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח במשחק, המריא מצרפת לישראל, ויהיה נוכח במשחק מול חיפה וכן בגומלין מול פ.ס.ז' ביום חמישי.

נמני: "חושבים קודם כל על מכבי חיפה"

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, אמר בסיום: "תכנית המשחק שלנו השתבשה כבר בדקה השלישית. קיבלנו שער שאסור לקבל במשחק כזה ועל טעויות כאלה משלמים. בחצי הראשון סגרנו אותם בצורה טובה בסך הכל. ברמות האלה, כשמגיעים למצבים צריך לנצל אותם, הגענו לשני מצבים טובים ולא הבקענו. עכשיו אנחנו מסתכלים קודם כל על המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון, ורק אחריו נדבר על הגומלין נגד פ.ס.ז'. עשינו שינויים התקפיים בחלק האחרון של המשחק וזה עזר, אבל זה גם גורם להיחשף בהגנה ויכול לעלות ביוקר. נשקול את העניין אחרי המשחק מול מכבי חיפה".

נמני התייחס גם לבכורה של פאביצ'ביץ' המונטנגרי: "צריך לזכור שהוא הגיע רק לפני יומיים ובקושי מכיר את שמות השחקנים, בעניין הזה צריך לתת קרדיט גדול למיטש גולדהאר שעזר לנו להביא אותו בזמן כל כך קצר. מבחינה מקצועית אנחנו מרוצים ממנו אחרי שעשה בסך הכל אימון אחד לפני המשחק".

ביום ראשון מצפה לצהובים משחק קשה בבלומפילד מול מכבי חיפה. "נצטרך לראות מי מהפצועים והשחקנים יהיה כשיר למשחק", אמר נמני. "קולאוטי כרגע בספק, אנחנו נדע מה קורה איתו במהלך הימים הקרובים ורק אז נדע אם יוכל לשחק נגד חיפה ונגד פס.ז'".

אנטואן קומבוארה, מאמן פריס סן ז'רמן, היה שבע רצון מההופעה של שחקני ההרכב השני שלו: "השגנו תוצאה טובה. ידענו שמכבי תגיע כדי להתגונן וזה ניצחון טוב. אבל עכשיו אנחנו צריכים לגמור את העבודה. אנחנו עדיין בלתי מנוצחים מתחילת העונה וזה מצוין"

שטראובר: "אפשר לעשות את זה בבית"

הקפטן לירן שטראובר דיבר על חוסר הריכוז שהוביל לספיגת השער המהיר: "אני לא יודע אם זה גמר לנו את הסיפור. אנחנו מגיעים למשחק ביתי וזאת תהיה המחצית השנייה של שני המשחקים. הכל יכול לקרות. אני מעריך שבבית גם נשחק אחרת. טעויות הן חלק מהמשחק, צריך להמשיך הלאה כמו שעשינו היום במחצית השנייה. לא היינו רחוקים מלכבוש שער חוץ. צריך לקחת את הדברים הטובים ולהביא אותם בשבוע הבא. אפשר לעשות את זה בבית, במגרש שלנו ולעיני הקהל שלנו. אם לא היינו חושבים כך לא היינו מופיעים לגומלין".

כשנשאל האם הוא וחבריו היו רוצים להתחיל את המשחק מחדש, השיב שטראובר: "אנחנו מרגישים פספוס אדיר, אבל אי אפשר לדעת אף פעם איך המשחק יתפתח. אתה יכול לתכנן ולתכנן ולתכנן, ואז קוראים דברים שלא תלויים בך. יש לנו הזדמנות לתקן בארץ ולהוכיח את עצמנו. אסור לשכוח שלא שיחקנו נגד קבוצה מליגה למקומות עבודה. שיחקנו בצרפת מול פריס סן ז'רמן. לא הבקענו ואולי לא היינו צריכים לספוג את השני, אבל זו התוצאה ועם זה נתמודד עכשיו".

השוער, שיחגוג מחר יום הולדת 36, לא נלחץ מכך שלא קיבל מתנה בדמות ניצחון. "זה ממש לא נורא", אמר שטראובר. המתנה הכי גדולה יכולה להיות בארץ. יש לנו משחק גם ביום ראשון ואין לי ממש זמן לחגוג את יום ההולדת. בוא נגיד שאם יידחו לי את החגיגה ביום אחד וננצח את מכבי חיפה, אני אהיה מאושר".

השוער בטוח שהעייפות לא תשפיע מול מכבי חיפה: "נצטרך לנוח טוב לקראת המשחק. דאגו שנישן הלילה בפריס ונטוס רק מחר בבוקר. נעשה אימון בשבת ונגיע מוכנים. יש אנרגיות חיוביות בקבוצה ואני מאמין שנדע לשים בצד את העייפות וכל השאר. אלה שתי מסגרות שונות לחלוטין, זה לא יהיה משחק של גביע אירופה. זה מחזור ראשון וצריך לפתוח את הליגה ברגל ימין".

שטראובר לא שכח גם לפרגן לפאביצ'ביץ': "הוא בחור נהדר, פשוט תענוג. הוא התאקלם מהר מאוד במרקם החברתי. בכלל, זה דבר נפלא מה שקורה העונה עם הזרים במכבי תל אביב. כולם מתחברים מהר מאוד. אני לא בא לחלק לו ציונים על המשחק כי זה לא רלוונטי. השער שספגנו? נצטרך לנתח בוידאו מה קרה שם, כרגע זה לא ממש מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully