וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לפ.ס.ז'

יום רע של ההגנה עלה למכבי תל אביב בהפסד 2:0 בפריס. לוינדולה (3) והוארו (60) כבשו, הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד

אפשר לספור עד תשע. מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) את הפסדה התשיעי ברציפות במשחקי חוץ באירופה, כשנוצחה 2:0 בידי פריס סן ז'רמן במשחק הראשון מבין שניים במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. הצהובים קיוו להמשיך את המומנטום מהניצחון על אולימפיאקוס וללכת בדרכן של מכבי חיפה והפועל תל אביב, שלא הפסידו בפארק דה פראנס בעבר, אך יום חלש של הקבוצה ובמיוחד של חוליית ההגנה, עלה בהפסד ממנו לא יהיה פשוט לחזור בשבוע הבא בבלומפילד.

פגי לוינדולה, פריס סן ז'רמן, כובש מול לירן שטראובר, מכבי תל אביב. רויטרס
על טעויות משלמים. לוינדולה מכניע את שטראובר/רויטרס

700 אוהדי מכבי תל אביב, שהתמקמו בשעה מוקדמת ביציע האורחים בפארק דה פראנס, חזו כבר בדקה השלישית בסטרול מרחיק בצורה גרועה ולמעשה מסדר שער קל ללוינדולה המקומי. בדרך כלל שער מהיר מעורר את המשחק, אך הפעם זה לא קרה. שתי הקבוצות התאימו עצמן לאווירה הרדומה באחר הצהריים הבהיר בפריס, וניהלו משחק בקצב של משחק אימון. שחקני ההגנה הצהובים סידרו קבלת פנים מלחיצה לסאבו פאביצ'ביץ', שבבכורה שלו ראה את חבריו לחוליה האחורית משחקים בפאניקה איומה ופשוט חיקה אותם.

פ.ס.ז', שעלתה עם שלושה שחקני הרכב בלבד כחלק מההיערכות למשחק הליגה מול בורדו ביום ראשון, לא לחצה על הדוושה באף רגע במשחק. מרבית ההתקפות של הצרפתים הגיעו מאגף ימין, שם שיתוף הפעולה המצוין בין סיארה ללודוביק ז'ולי נתן את הטון והוביל לשער השני שכבש גיום הוארו בדקה ה-60. ההגנה המקומית, לעומת זאת, לא עמדה במבחן רציני עד לרבע השעה האחרונה, אז ההתקפה של מכבי תל אביב התעוררה מעט בעזרת המחליפים וחיפשה ללא הצלחה את שער החוץ היקר.

אבי נמני ויוסי מזרחי יכולים להתנחם בכך שזה הסתיים עם שני שערי חובה בלבד, ולקוות שבשבוע הבא עם תיאום טוב יותר בהגנה, חזרה של רוברטו קולאוטי והעידוד המאסיבי של הקהל, יהיה אפשר לבצע מהפך מרשים. למרות הניצחון שלה והעדיפות האיכותית על הנייר, פריס סן ז'רמן בליגה האירופית היא קבוצה חסרת חשק ובהחלט מכשול עביר.

מחצית ראשונה

דקה 3: גול! סיארה חטף כדור בצד ימין והעביר בצורה סתמית לרחבה. סטרול היה צריך להרחיק בקלות, אבל מה שיצא לו זה בישול ללוינדולה, שאמר תודה והכניע מקרוב את שטראובר. 0:1 מהיר לפ.ס.ז'.

דקה 10: מכבי תל אביב מנסה לצאת מההלם בעזרת הנעת כדור במרכז המגרש. בינתיים זה לא מוביל למצבים מסוכנים מול שערו של אדל.

דקה 15: מה יהיה על ההגנה הצהובה? אחרי הטעות של סטרול הגיעו שני איבודי כדור בצד שמאל של גפני וזיו, אך למזלם הצרפתים לא ניצלו זאת.

דקה 25: הצרפתים ביצעו תרגיל של קרן קצרה, בסיומה דווקא המגן סיארה התמקם בתוך הרחבה ונגח מעל שערו של שטראובר.

דקה 33: אם לא מספיקה הפאניקה בהגנה, חוסר תיאום בין שטראובר לסטרול הסתיים בפגיעה של השוער בראשו של הבלם, שנזקק לטיפול קל מחוץ למגרש והתאושש.

דקה 41: הגבהה מצוינת של ז'ולי מצד ימין מצאה את הראש של הוארו, שהגיע בתנופה ונגח חזק משמונה מטרים, אבל שטראובר זינק נהדר מנע שער.

דקה 45: בעיטה ראשונה של הצהובים למסגרת. מדוניאנין לקח כדור חופשי מ-35 מטרים, אדל קלט.

מחצית שנייה

דקה 46: מכבי תל אביב עלתה למחצית השנייה ללא שינוי בהרכב, כשבתוך המערך הוסט עטר לצד ימין ויצחקי עבר לחוד.

דקה 53: סטרול החליק ברחבה ובראשו שוב מסר ללוינדולה, שהפעם בעט לידיו של שטראובר.

דקה 60: גול! ז'ולי קיבל כדור בצד ימין, הטעה את זיו ומסר אחורה להוארו, שבימין מ-16 מטרים שלח כדור מסובב ומדויק לפינה הרחוקה. 0:2 לפ.ס.ז'.

דקה 75: ארדינג, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, ניצל חור גדול בהגנת מכבי, אבל הבעיטה שלו ממצב חופשי חלפה מעל השער.

דקה 76: ההזדמנות הגדולה של מכבי תל אביב. זיו העביר כדור רוחב מצוין משמאל, אבל יצחקי הפנוי ברחבה הגיע באיחור והנגיעה שלו שלחה את הכדור החוצה.

דקה 81: המחליפים העירו מעט את ההתקפה הצהובה. ייני שלח כדור עומק טוב לאבידור, שברח ימינה ותחת לחץ בעט החוצה.

דקה 85: מהלך יפה של בוזגלו בצד שמאל הסתיים בבעיטה מזווית קשה לגופו של אדל.

הרכב פריס סן ז'רמן: אפולה אדל, סיארה, ממאדו סאקו, סילבן ארמן, טריפי מקונדה (כריסטוף ז'אלה, 76), קלמון שאנטום, ז'רמי קלמון, לודביק ז'ולי, ז'אן-אודה מוריס ( סטפן ססניון, 83), פגי לוינדולה, גיום הוארו (מבלוט ארדינג, 74).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, רוני גפני (מאור בוזגלו, 64), יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, אלברט באנינג (שרן ייני, 73), האריס מדוניאנין, ברק יצחקי, אלירן עטר (יובל אבידור, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully