וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן בדרך חזרה למכבי תל אביב

15.8.2010 / 12:30

השחקן שסיים את חוזהו במועדון בסוף העונה שעברה, צפוי לשוב לצהובים. בקבוצה בודקים אופציה לצירוף פטי. זיו החמיא לקהל

ניר חורי

צילום ועריכה: טל אנגלנדר

ז'אן חוזר ללבוש צהוב

בלם/קשר מכבי תל אביב בעונה שעברה ליאור ז'אן נמצא בדרכו חזרה לקבוצה, כך נודע היום (ראשון). יצוין כי הבאתו של ז'אן, אם וכאשר, היא בלי קשר לחיפושים אחר בלם זר נוסף בעקבות פציעתו של ניבאלדו בדרבי בגביע הטוטו, שיביא אותו להיעדר מהמגרשים לתקופה של כחודש וחצי עד חודשיים.

ז'אן עבר לאחרונה מסוכנו הגרמני לייצוג על ידי האחים קצב, כאשר ביום חמישי האחרון נפגשו סוכניו של השחקן עם גורמים במכבי והגישו לקבוצה הצעה נמוכה יותר מהדרישות הקודמות של בקיץ, ונראה כי דרכו של ז'אן חזרה לקבוצה נסללה מחדש.

עם זאת, עסקת העברתו של ז'אן דורשת עדיין את האישור הסופי של הבעלים של המועדון מיטש גולדהאר, שכזכור במהלך הפגרה הטיל וטו על חזרתו של ז'אן בעקבות הדרישות הכספיות המופרזות שהציב הבלם וחוסר נכונותו להתגמש, גם כשגולדהאר עצמו שוחח עימו באופן אישי. כעת נראה כי הוכשרו התנאים לחזרתו לקבוצה.

מכבי בודקת את אופציית צירופו של פטי

מעבר לצירופו של ז'אן, בצוות המקצועי של הקבוצה שוקלים גם לצרף בלם זר או ישראלי לסגל, לאחר שאמש (שבת) התברר כי הבלם הברזילאי ניבאלדו, שנפצע במהלך ההפסד 3:2 להפועל תל אביב במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו, סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברכו וייעדר בין חמישה ל-10 שבועות.

מכבי בודקת את אופציית צירופו של יא יא פטי. בבני סכנין אכן אישרו את העובדה שמכבי פנתה לשחקן בבקשה לצרף אותו אליה לאלתר. בקבוצה לא מאמינים שהשחקן יגיע לתל אביב, אלא אם הצהובים יתנו הצעה שאי אפשר לסרב לה.

"קרה לנו הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות וזה לא ההפסד, אלא הפציעה", אמר בכיר במכבי לוואלה! ספורט, "נצטרך לחשוב טוב-טוב מה עושים. הבעיה שלנו בקישור עדיין לא נפתרה והתכנון המקורי היה להביא זר לקישור, אבל העובדה שאין בלם ישראלי טוב בשוק, גורמת לנו כרגע להרבה מאוד כאבי ראש ונצטרך לחשוב על הפתרון. החיסרון של ניבאלדו מאוד משמעותי ואין לנו יותר מדי זמן לניסיונות".

כזכור, הבלם הברזילאי נפגע במהלך שגרם לפנדל של האדומים בסיום המחצית הראשונה. הוא טופל כבר במהלך הפסקת המשחק, אולם ביקש להמשיך לשחק למרות הכאבים. בדקה ה-49 הוא הוחלף והובהל בסיום המשחק לצילום בבית חולים, שם התאמת החשש כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועת הברך. הבוקר עבר הבלם בדיקה נוספת שאישרה את החשש לגביו כי אכן מדובר בקרע ברצועה הצידית בברכו. במהלך השבוע הבא תתברר תקופת ההחלמה.

"מדובר במכה קשה עבורנו, כי ניבאלדו שחקן מרכזי בקבוצה", אמר גורם במועדון. "החיסרון שלו בהגנה יהיה מאוד משמעותי. הברזילאי יחמיץ כמובן את צמד המשחקים נגד פ.ס.ז' וצפוי, נכון לעכשיו, להיעדר גם משלושת מחזורי הפתיחה בליגת העל. אגב, אמש נכח במשחקה השל הקבוצה עוזר מאמן פ.ס.ז' אריק מארטינס, שהגיע לרגל אחרי הצהובים.

מלבד ניבאלדו הפצוע, שבוודאי לא ישתתף במשחק נגד פ.ס.ז', הרי שאבי סטרול, רוברטו קולאוטי האריס מדוניאנין, אלברט באנינג עדיין בספק למשחק ביום חמישי וכשירותם תיבחן במהלך השבוע עד למועד המשחק. במכבי מעריכים כי בסופו של דבר כל הארבעה יעמדו לרשות הצוות המקצועי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

זיו: "התוצאה בדרבי תשב לנו טוב בראש לקראת הליגה"

"השופט איבד את השליטה על המשחק כבר בהתחלה וחבל", אמר גורם בקבוצה בהתייחסו לשיפוטו של אלי חכמון. במכבי זעמו על הפגיעה הברוטאלית של רומן רוקי ברגלו של הקשר האריס מדוניאנין, שנפגע בעצם השוקית והתקשה לתפקד במשחק. למרות הפגיעה ברגלו, העריכו במכבי שמדוניאנין יהיה כשיר ויישחק נגד סן ז'רמן בחמישי. "נכון שהיו אנרגיות לא טובות עוד לפני המשחק, אבל זה דרבי ובשביל זה יש שופט במגרש. במקום לגמור את הסיפור כבר בהתחלה עם צהובים, הוא לא שלף אף צהוב במחצית הראשונה ונתן לשחקנים להשתולל", אמרו בקבוצה.

"התוצאה בדרבי תשב לנו טוב-טוב בראש לקראת הליגה", אמר המגן יואב זיו בהתייחסו להפסד אמש בדרבי. "זה משחק הכנה טוב לקראת פ.ס.ז', נשמר את הדברים הטובים ונשפר את הפחות טובים. אני מקווה שמוראלית זה לא יפגע בנו, כבר הראינו שאנחנו יודעים לעשות את ההפרדה באירופה. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים וטובים ויש שחקנים שיחזרו להרכב נגד פ.ס.ז', קל זה בטח לא יהיה אבל נבוא וננסה לעשות את העבודה בחוץ ולהביא את ההכרעה לבלומפילד".

המגן התייחס לאוהדים הצהובים, שלמרות ההפסד עודדו גם אחרי שריקת הסיום: "הקהל מחא לנו כפיים בסיום כי הוא ידע להעריך את הדברים הטובים שהיו במשחק, בעיקר על ההקרבה והנחישות ובסך הכל זה היה משחק שעם החלטה קטנה לפה או לשם התוצאה היתה שונה. אנחנו כמובן מאוד מעריכים את הקהל שהראה לנו כבר מה הוא שווה נגד אולימפיאקוס ואני מקווה שנפצה אותם כבר בקרוב על ההפסד אתמול".

זיו ניסה להסביר את המשחק המאוד אגרסיבי שהתפתח על כר הדשא ואמר: "ההסבר לכך הוא שבדרבי כולם רוצים לנצח ומביאים את זה למגרש".

עדכון ראשון 9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully