וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות למכבי ת"א: ניבאלדו ייעדר כחודש וחצי

הבלם שנפצע ככל הנראה סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברך. נמני: "אנחנו עם הפנים קדימה". לאלה יחמיץ את זלצבורג

ניר חורי

מכה קשה למכבי תל אביב, רגע לפני המשחק הראשון של הקבוצה מול פריס סן ז'רמן בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. בלם הקבוצה, ניבאלדו, שנפצע הערב (שבת) בדרבי מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו לא יוכל לשחק, וייעדר לפחות חודש. הבלם ככל הנראה סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברך, ותהליך ההחלמה אף עשוי לקחת כ-10 שבועות. הברזילאי יעבור מחר בדיקות מקיפות יותר, ורק בסיומן יהיה ניתן לדעת בוודאות את חמורת הפציעה. לא רק ניבאלדו נפצע במשחק זה, כשגם האריס מדוניאנין נפצע, לאחר שספג מכה חזקה באיזור עצם השוקית. ההערכות לגביו הן שיהיה כשיר למשחק בפריז והבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של אלברט באנינג שצפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי לאחר שהחלים כמעט לחלוטין מהמתיחה במפשעה.

"אנחנו עם הפנים קדימה"

למרות שביציעים ההרגשה של אוהדי מכבי תל אביב הייתה די ברורה - עוד דרבי ללא ניצחון מאז גביע הטוטו לפני שנתיים, מנג'ר הקבוצה אבי נמני טען אחרת. בסיום משחק ההפסד 3:2 להפועל תל אביב אמר נמני: "אנחנו לוקחים את זה בצורה אחרת ממה שאתם לוקחים. זה היה משחק הכנה טוב לקראת המשחק ביום חמישי בליגה האירופית. לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו והם כן. אנחנו לא מרוצים מזה שהפסדנו, ומקווים שניבאלדו לא נפצע לתקופה ארוכה. אנחנו מאוד אופטימים".

נמני העדיף להתייחס למשחקם של הצהובים ביום חמישי נגד היריבה מצרפת והוסיף: "המשחק הבא זה המשחק החשוב עם כל הכבוד לגביע הטוטו. אנחנו עם הפנים לפריז. הולך להיות לנו משחק קשה מאוד. עם כל הכבוד להפועל תל אביב, עמדנו בהגנה מצוין מול קבוצות יותר טובות ממנה".

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, סיכם: "אני חושב שהפועל תל אביב הייתה טובה יותר ממכבי. הם חזרו למשחק ב-1:3 בעקבות טעות של וינסנט, שבדרך כלל דברים כאלה לא קוראים לו. הראש שלנו עכשיו ביום רביעי". תוך כדי שהתראיין גוטמן בטלוויזיה, ספג מאמן הפועל תל אביב קללות מאוהדי מכבי תל אביב, שהוציאו את תסכולם. כלפי גוטמן נזרק חפץ, והמאמן אמר: "צריך להוקיע את כל הקללות של האוהדים. שיילמדו אותי איך מנגחים את האלימות הפיזית".

כובש השער הראשון להפועל, יוסי שבחון, הדגיש כי מבחינתו לא היה מדובר בנקמה באקסית: "הייתה התרגשות קלה לפני המשחק, אבל זה משחק רביעי וחמישי שלי במדי הפועל. עברתי את זה בהצלחה. כל הקללות וכל הנהמות זה עד המשחק, כי כשמתחיל המשחק אתה לא שומע מה שאומרים לך. היום אני שחקן של הפועל תל אביב, הפרק של מכבי מבחינתי נגמר. הגעתי לקבוצה מדהימה מבחינת האנשים וכיף לי כל יום כשאני מגיע. ההרגשה שלי מאושרת ואני רוצה שזה יימשך כך".

לקראת המשחק נגד רד בול זלצבורג, אמר שבחון: "זו תהיה אופרה אחרת לגמרי ונגיע עם גישה אחרת. אנחנו 180 דקות מליגת האלופות. היום היו חסרים לנו שלושה שחקנים. התכוננו לגביע הטוטו ועברנו את המשוכה הזו. הראש עכשיו טרוד רק בזלצבורג. כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק במאה אחוז, כך גם נגיע למשחק מול זלצבורג".

גם בהפועל תל אביב נאלצו להתמודד הערב עם חדשות רעות, כשמהראן לאלה נפצע במהלך המשחק ובבדיקה שעבר בבית החולים לאחר מכן נמצא כי הוא סובל ממתיחה בברך וייאלץ להיעדר בין שבועיים לשלושה. המשמעות - לאלאה יחמיץ את שני המשחקים מול רד בול זלצבורג, בנוסף לפתיחת ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully