וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "השחקנים שלי רוצים מאוד להצליח"

מאמן ווסטהאם ניסה להרים את הראש אחרי התבוסה במחזור הראשון. אנצ'לוטי: "היה חשוב לנצח אחרי משחקי ההכנה הלא טובים"

אחרי הקיץ העמוס שעבר עליו, אברהם גרנט קיווה לפתיחה טובה יותר במחזור הראשון באנגליה. ווסטהאם, הקבוצה שאליה הגיע הקיץ המאמן הישראלי, פישלה מול אסטון וילה והובסה 3:0 במשחק שלפטישים היה מעט מאוד מה להציע. גרנט בחר בהרכב הגנתי ושילם על כך ביוקר כשסטיוארט דאונינג (15), סטיליאן פטרוב (40) וג'יימס מילנר (66) סגר את הסיפור .

"אני לא מרוצה, לא מהיכולת ולא מהתוצאה", אמר גרנט הנזעם בסיום. "לא שיחקנו טוב. עשינו שינויים במחצית ופתחנו את המחצית השניה טוב, היו לנו שתי הזדמנויות גדולות, אבל הם הבקיעו והמשחק היה גמור". גרנט סירב להסכים עם העיתונאים כי שחקניו לא היו מספיק מחוייבים, ואמר: "השחקנים שלי רוצים מאוד להצליח, אבל אסטון וילה הייתה טובה יותר מאיתנו היום". על ההמשך אמר גרנט: "יש עוד דרך ארוכה, ואנחנו נשתפר".

"דיברתי עם השחקנים כשהתחלנו את הדרך ואמרתי להם שאני רוצה לראות איך הם מגיבים כשאנחנו מנצחים וכשאנחנו מפסידים", הוסיף גרנט. "מה שאפשר לראות בכל הקבוצות שלי זה שהשחקנים מגיבים טוב להפסד כמו זה. יש הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה ואני בטוח שהעונה ניראה הרבה יותר טוב. אסטון וילה שיחקה חד ומהיר כמו שתכננו לעשות".

אנצ'לוטי: "החלוצים שלנו עשו הרבה עבודה הגנתית"

בצ'לסי היו מאוד מרוצים מהניצחון המשכנע, 0:6 על ווסט ברומיץ', כשאנצ'לוטי מיהר לשבח את דידייה דרוגבה, שכבש שלושער. "דידייה עשה עבודה פנטסטית", אמר האיטלקי, "לא רק מפני שהוא כבש שלושער, אלא הוא גם עבד קשה בשביל כל הקבוצה, כמו שעשו גם אנלקה ומאלודה. כולם עבדו קשה גם מבחינה הגנתית. זו המנטליות של החלוצים שלנו, הם עובדים קשה בשביל כל הקבוצה וזו הייתה התחלה מצוינת. היה מאוד חשוב לנו לנצח כי היו לנו משחקי הכנה לא טובים במיוחד. שיחקנו טוב, הצגנו כדורגל טוב, כבשנו הרבה שערים ויש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. התחלנו את המחצית הראשונה מצוין, שמרנו על קצב גבוה, אבל זה לא היה המשחק שלנו עד השער השני. אחריו היה לנו קל יותר, מפני שהיו יותר שטחים בהתקפה ויותר אפשרויות לכבוש".

מהצד השני, נשמע מאמן הקבוצה המובסת ושחקן צ'לסי בעבר, רוברטו די מאתיו, מאוכזב: "ידענו שיהיה קשה לשחק נגד האלופה בחוץ כבר במשחק הפתיחה. אין הרבה קבוצות שחוזרות עם ניצחון מסטמפורד ברידג'. אפשר לראות למה צ'לסי היא האלופה. הם חזקים בכל פרמטר. אנחנו צריכים עכשיו ללמוד מה שצריך מהר מאוד ולהשתפר. לפחות אפשר להתנחם מזה שלא נשחק מול צ'לסי בכל שבוע".

מאנצ'יני בטוח לגבי השוער שלו

טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי פתחו היום (שבת) את עונת 2010/11 בפרמיירליג עם תיקו 0:0, למרות משחק לא רע בכלל מצד שתיהן. הקבוצה של הארי רדנאפ נראתה מצוין במחצית הראשונה ורק הצגה גדולה של ג'ו הארט השאירה את הרשת של הסיטיזנס נקייה.

רוברטו מאנצ'יני הודה בסיום: "אני חושב שבמחצית הראשונה טוטנהאם שיחקה מצוין, אבל הגנו בצורה טובה מאוד. זה היה משחק מאוד קשה, לפתוח את העונה בחוץ נגד טוטנהאם זה ממש לא פשוט. זו הייתה בסך הכל הפעם השנייה בה השחקנים שלנו משתפים פעולה, והיו לנו הרבה קשיים עם זה".

מאנצ'יני התייחס גם להופעה המשכנעת של השוער שלו, שתפס את מקומו של שי גיבן. "לשוער שלנו היה משחק נהדר", אמר האיטלקי, "אבל הוא לא יכול עדיין לראות את עצמו כשוער מספר אחת של הקבוצה. אני שמח מפני שיש לי שני שוערים גדולים, אבל אני חייב לקבל החלטות ושוער אחד חייב להישאר על הספסל".

השוער עצמו גם התייחס לתצוגה המרשימה שלו: "אני משוכנע שגיבן עוד יקבל הזדמנויות. אנחנו נאבק הרבה על מקום בהרכב. הוא שוער נהדר ואדם נפלא וטוב שהוא בסגל. הוא היה שוער נפלא במשך שנים. אתה רק אומר את השם שלו וכולם יודעים איזה שוער מצוין הוא". על ההופעה שלו, אמר האנגלי: "זה היה יום מהנה. אני אוהב לשחק כדורגל והיה נפלא להיות חלק ממשחק כזה".

מנגד, אמר מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ: "הארט היה נפלא היום. היו לנו המון מצבים במחצית הראשונה, אבל פשוט לא הצלחנו להכניע את הארט. הצורה בה שיחקנו, האינטנסיביות, המסירות, הדרך בה הנענו את הכדור והלחץ שהפעלנו על היריבה מאוד ריצו אותי. היינו פנטסטים. היה קשה לשמור על הקצב במחצית השנייה וסיטי נכנסה למשחק". המנג'ר האנגלי זעם על משחקי הידידות של הנבחרות במהלך השבוע: "המשחקים המטופשים האלה באמצע השבוע עייפו את השחקנים. לוקה מודריץ' שיחק על ריק, הוא שיחק 90 דקות ביום רביעי והיה עייף היום. קצת התעייפנו במחצית השנייה, אבל בסך הכל זו הייתה הופעה נפלאה".

עדכון ראשון: 17:52
עדכון אחרון: 21:30

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully