וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הביסה 0:6 את ווסט ברומיץ'

הדאבליסטית פתחה את העונה כמו שסיימה את הקודמת, הרבה בזכות שלושער של דרוגבה. גרנט ו-ווסטהאם הפסידו 3:0 לאסטון וילה

המונדיאל חלף עבר לו והנה, היום (שבת) שבה למגרשים הליגה האנגלית, שמאיימת להיות דרמטית, שוויונית ורומנטית מתמיד. את שמונת המשחקים של יום שבת פתח הקרב המרתק בין מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, שחולמות שתיהן על השתתפות במאבק האליפות העונה, אך נפרדו ב-0:0 רק בגלל יום גדול של ג'ו הארט בשער הסיטיזנס. ווסטהאם, במשחקו הרשמי הראשון של אברהם גרנט בקבוצה, הציגה יכולת עלובה והובסה 3:0 על ידי אסטון וילה. מי שהרשימה מאוד היא דווקא בלקפול, שמחצה בחוץ 0:4 את וויגאן. האלופה צ'לסי סגרה את משחקי היום עם הרבה סטייל ו-0:6 מול העולה החדשה, ווסט ברומיץ'. משעמם, כפי שכבר למדנו להבין בשנים האחרונות כשמדובר בפרמיירליג, פשוט לא יכול להיות שם.

אסטון וילה - ווסטהאם 0:3

לא זו הפתיחה לה אברהם גרנט פילל. אחרי תקופת הכנה נטולת הפסדים ומרובת תקוות, ווסטהאם ערכה את משחקה הראשון בליגה העונה עם המאמן הישראלי על הקווים, אך הציגה יכולת חלשה במיוחד במחצית הראשונה ושילמה את המחיר עם הפסד 3:0 לאסטון וילה, שיכלה לנצח בתוצאה גדולה הרבה יותר. המארחת, מצידה, הוכיחה כי הצעירים שלה (משחק גדול של מארק אולברייטון) מסוגלים לעשות דברים יפים העונה ולהסתדר גם ללא מרטין אוניל שעזב במפתיע השבוע והוחלף זמנית על ידי קווין מקדונלד. טל בן חיים כלל לא נכלל בסגל הפטישים, שיצטרכו לתקן את הרושם במחזור הבא בו יארחו בולטון.

ההרכב ההגנתי בו בחר גרנט כמעט עלה לו ביוקר בדקה ה-10, כשג'יימס טומקינס החזיר ברשלנות כדור אחורה לעבר השוער, ג'ון קארו חטף וכבר עבר את רוברט גרין, אבל הכדור ניתז לעבר טומקינס וממנו לקורה. בדקה ה-15 כבר נכבש השער הראשון של העונה באנגליה. אשלי יאנג הגביה, גרין הדף והכדור הגיע למארק אולברייטון, שבעט, שוער ווסטהאם שוב הדף, אך הפעם רק לרגליו של סטיוארט דאונינג שמקרוב בעט פנימה. 0:1 לאסטון וילה. המארחת המשיכה לתקוף ובדקה ה-21 יאנג הקשית מעל גרין שבקצות האצבעות הדף לקרן. ווסטהאם, שלא הפסידה במהלך תקופת ההכנה, פשוט נראית רע. וילה באה על שכרה עם השני בדקה ה-40, כשיאנג הגביה לרחבה וסטיליאן פטרוב הבולגרי נגח לרשת. 0:2 לאסטון וילה. ווסטהאם חותמת 45 דקות עם בעיטה אחת למסגרת של לואיס בואה מורטה ופיגור 11:1 בקרנות.

גרנט ביצע שני חילופים בפתיחת המחצית השנייה כששלח למגרש את החלוצים באררה ופיקיון, אבל דאונינג כמעט הרשית את השלישי עם בעיטה חופשית שחלפה סנטימטרים מהחיבורים בדקה ה-48. שבע דקות לאחר מכן הגיעה ווסטהאם למצב הטוב ביותר שלה, אבל ז'וליאן פובר הצרפתי בעט החוצה משמונה מטרים. בדקה ה-66 נפל השער השלישי, כשאולברייטון המוכשר תעתע בטומקינס באגף שמאל ומסר למילנר שירה חד לפינה הרחוקה. 0:3 קל לאסטון וילה. המארחים ראויים לרביעי, אבל קארו פשוט לא רוצה לכבוש. בדקה ה-78, דקה אחרי שנגח ברשלנות החוצה, החלוץ הנורבגי השתחרר מהשמירה ובעט כדור שפגע בקורה וטייל על קו השער.

הרכב אסטון וילה: בראד פרידל, לוק יאנג, ריצ'רד דאן, קיירן קלארק, סטיבן וורנוק, סטיליאן פטרוב, ג'יימס מילנר (נייג'ל ריו-קוקר, 85), מארק אולברייטון (בארי בנאן, 89), סטיוארט דאונינג, אשלי יאנג (אנדראס ויימן, 87), ג'ון קארו.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, ווינסטון ריד, מתיו אפסון, ג'יימס טומקינס (אלסנדרו דיאמנטי, 74), הריטה אילונגה, רדוסלאב קובאץ' (פרדריק פיקיון, 46), מארק נובל, סקוט פארקר, לואיס בואה מורטה (פאבלו באררה, 46), ז'וליאן פובר, קרלטון קול.

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:0

אחרי קיץ עמוס בהעברות יקרות ושמות גדולים (יאיא טורה, דויד סילבה וגם מריו באלוטלי שלא שיחק), הגיעה מנצ'סטר סיטי לוויט הארט ליין למשחק פתיחת העונה של הפרמיירליג מול טוטנהאם שכלל לא ביצעה רכש. בעונה שעברה הקדימו התרנגולים בשלוש נקודות את יריביהם וזכו בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, כשגם ב-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הייתה ידה של טוטנהאם על העליונה. הפעם זה הסתיים ב-0:0.

ג'ו הארט, שהועדף בשער הסיטיזנס על פני שיי גיבן האירי, היה כוכב המשחק. השוער הצעיר הבריק עם שלוש הצלות גדולות ברבע השעה הראשונה לבעיטות של ג'רמיין דפו, טום האדלסטון ובנואה אסו-אקוטו ונהנה גם הרבה מזל כשנגיחה של פיטר קראוץ' נעצרה בקורה בדקה התשיעית ופצצה של גארת בייל לקורה בדקה ה-31. בזמן שההגנה של מנצ'סטר סיטי נראתה בפאניקה מוחלטת וקרלוס טבז נותר בודד בהתקפה, המשיך הארט לתסכל את התרנגולים (12 בעיטות למסגרת במחצית) עד לירידה להפסקה.

במחצית השנייה נרגע הקצב המסחרר של המארחים, ודווקא מנצ'סטר סיטי יצאה קדימה ויכלה לגנוב את הנקודות אלמלא השתהות מיותרת של שון רייט פיליפס כשנותר לבד מול השוער. הארי רדנאפ ניסה להעיר את שחקניו וביצע שני חילופים כשהכניס את רובי קין ורומן פאבליוצ'נקו, אבל חוץ מבעיטות של החלוץ הרוסי שכמובן נקלטו בידיו של הארט ועוד החטאה רשלנית של בייל (84), טוטנהאם נראתה הרבה פחות טוב לעומת 45 הדקות הראשונות ונאלצה להסתפק בנקודה.

בולטון - פולהאם 0:0

מארק יוז ערך את משחקו הרשמי הראשון כמאמן פולהאם, שלא ניצחה מחוץ לקרייבן קוטג' מאז מחזור הפתיחה של העונה שעברה. בולטון המארחת הופיעה ללא תמיר כהן בסגל שלה, הייתה עדיפה על פני יריבתה, אך בכל זאת לא הצליחה להנחיל לפולהאם הפסד ראשון אחרי שבעה מפגשים בין השתיים. דייויד סטוקדייל הציג יכולת טובה בשער פולהאם כשתפס את מקומו של מארק שוורצר המעוניין לעבור לארסנל, ותיסכל את חלוצי בולטון בריבוק סטדיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

וויגאן - בלקפול 4:0

40 שנים עברו מאז שבלקפול הצנועה שיחקה בליגה העליונה, ואין ספק שהיא חזרה בסטייל. הסיסיידרס אמנם יערכו את משחק הבית הראשון שלהם בפרמיירליג רק לקראת סוף החודש, אך החבורה הנחושה של איאן הולוויי ביצעה סיפתח מושלם במגרשה של וויגאן, שבעונה שעברה הדהימה את הגדולות של הליגה. הכוכב הגדול של המשחק היה מרלון הרווד, שבמשחק הבכורה שלו בישל לגארי טיילור-פלטשר (16) ובהמשך הבקיע צמד (38 ו-43). את המסמר הרביעי נעץ אלכס בפטיסט (75). דקל קינן, שטרם עבר רשמית לבלקפול, יכול להיות מרוצה מפתיחת העונה של קבוצתו, שניצבה במקום הראשון עד שהגיעה צ'לסי עם 0:6 על ווסט ברומיץ'.

צ'לסי - ווסט ברומיץ' 0:6

מישהו באמת חשב שבלקפול תשרוד בצמרת הפרמיירליג יותר מ-24 שעות? הבלוז פתחו את העונה בדיוק מהמקום בו סיימו את הקודמת ודרסו 0:6 את ווסט ברומיץ', כשגם מלך שערי אשתקד, דידייה דרוגבה, המשיך לחורר רשתות וכבש שלושער (45, 55 ו-68). פלורן מאלודה פתח ונעל את החגיגה הכחולה כשכבש בדקה השישית לאחר שהשתלט על כדור חוזר שהגיע מהדיפה גרועה של סקוט קארסון ואת האחרון אחרי בישול יפה של ניקולא אנלקה. גם פרנק למפארד חגג היום, כשבדקה ה-63 מצא את הרשת של ווסט ברומיץ'.

שחקן נוסף שאמנם לא כבש, אבל גם נטל חלק במסיבה הכחולה הוא יוסי בניון, שהחליף את למפארד בדקה ה-65, ורשם את ההופעה הראשונה שלו בפרמייר ליג לעיני הקהל הביתי בסטמפורד ברידג'. קרלו אנצ'לוטי יכול להיות מרוצה גם מהעובדה שפטר צ'ך, שרק נפצע לפני שלושה שבועות, חזר להרכב והשלים 90 דקות, כשלכל זה עוד יצטרף הקשר הנפלא ראמירס, שחתם בקבוצה בימים האחרונים. מישהו בכלל זוכר שג'ו קול, מיכאל באלאק, בלטי וריקארדו קרבאליו עזבו את לונדון הקיץ?

משחקים נוספים:

בלקבורן - אברטון 0:1
לבלקבורן: ניקולה קאליניץ' (15)

סנדרלנד - בירמינגהאם 2:2
לסנדרלנד: דארן בנט (24), סטיבן קאר (56, עצמי). לבירמינגהאם: סקוט דאן (77), ליאם רידג'וול (89)

וולבס - סטוק 1:2
לוולבס: דייויד ג'ונס (37), סטיבן פלטשר (39). לסטוק: עבדולאי פיי (55)

עדכון ראשון: 18:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully