וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ראול הספרדי הטוב בכל הזמנים"

מאמן ברצלונה משבח את כוכב ריאל לשעבר: "המספרים מדברים בעד עצמם". היגואין: "מקווים לראות את קאקה חוזר לעצמו”

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה חשף היום (שלישי) את מידת הכבוד שהוא רוכש לראול, כשטען שמדובר בכדורגלן הספרדי הטוב בכל הזמנים. ראול עזב הקיץ את ריאל אחרי 15 שנה בקבוצה הבוגרת, במהלכן זכה בשש אליפויות ושלושה גביעי אירופה.

גווארדיולה אומנם שיתף פעולה עם ראול בעבר במדי הנבחרת הספרדית, אך כמובן שהיה יריבו המושבע כשהשניים השתייכו לשני צדי המתרס של ספרד. גם זה לא מנע מגווארדיולה להלל את החלוץ. "עכשיו, עם עזיבתו של ראול, עזב אותנו השחקן הכי טוב בתולדות הכדורגל הספרדי", אמר גווארדיולה, "המספרים מדברים בעד עצמם".

עוד בברצלונה: בקבוצה אומנם עדיין לא ויתרו על עסקת פברגאס, אבל ההתעקשות של ארסנל שלא לשחרר את הקשר מאלצת את הקטלאנים לחפש אלטרנטיבות לחיזוק, כשאל השמות שכבר הוזכרו כמועמדים הצטרף הבוקר גם מיקל ארטטה.

התקשורת הספרדית טוענת שקשרה של אברטון נמצא על הכוונת של פפ גווארדיולה, במהלך שיהווה סגירת מעגל עבור ארטטה, שגדל במועדון ועזב אותו בגיל 18 לפריס סן ז'רמן, משם המשיך לריינג'רס, ריאל סוסיאדד ואברטון. בין יתר המחזרות של ארטטה הקיץ נמצאת כמובן גם מנצ'סטר סיטי, כשגם ארסנל וסביליה גיששו בעניינו.

ברצלונה עשויה לפנות למיקל ארטטה

ריאל מדריד ממשיכה להתכונן לעונה הקרובה במחנה האימונים המתוקשר שלה בלוס אנג'לס, ועוד לפני משחק האימון הראשון של הבלאנקוס מול קלוב אמריקה בסן פרנסיסקו בלילה שבין רביעי לחמישי, התייחס גונזאלו היגואין לאווירה הטובה בקבוצה מאז הגעתו של ז'וזה מוריניו. "יש לנו מאמן חדש וכמה שחקנים חדשים", אמר החלוץ הארגנטינאי. "אני חושב שזאת הולכת להיות שנה כיפית עבורנו, אבל אנחנו גם רעבים לתארים. הפעם אין לנו ברירה, ואנחנו חייבים להשיג את המטרה הזו".

כשנשאל לגבי האפשרות שיזכה לקבל מכריסטיאנו רונאלדו את החולצה מס' 9 כשהפורטוגלי יעבור למספר 7 האהוב עליו, ענה היגואין: "אני לא רוצה להחליף מספר, כי אני מאמין שזה לא משנה איזה מספר אתה לובש, אלא כמה שערים אתה כובש, ולכן אני אמשיך ללבוש את מספר 20 אותו אני אוהב".

לגבי השמועות על עזיבתו האפשרית של קאקה אמר היגואין: "קאקה הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו. אנחנו צריכים אותו כשיר במאת האחוזים, ומקווים לראות אותו חוזר לעצמו כמה שיותר מהר". לאחר מכן התייחס היגואין לעזיבתו של ראול לשאלקה: "תמיד אכיר לו תודה כי הוא עזר לי המון כשהגעתי לריאל. למדתי ממנו כל כך הרבה, והיה עצוב לי לראות אותו עוזב, אבל הוא החליט לעבור לגרמניה וחייבים לכבד את ההחלטה שלו".

עדכון ראשון: 9:15
עדכון אחרון: 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully