וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.8

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ספורטינג ליסבון אישרה רשמית את מכירתו של מיגל ולוסו לגנואה תמורת תשעה מיליון יורו. הפורטוגלים יקבלו 20 אחוז ממכירה עתידית. אלברט ספאטר יעשה את הדרך ההפוכה לליסבון.

* מגן סגל נבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון, קלמנטה רודריגז, עזב את אסטודיאנטס והצטרף לבוקה ג'וניורס לקדנציה שלישית במועדון הפאר. המגן בן ה-28 החל את הקריירה בבוקה ולאחר מכן הושאל אליה למספר חודשים מספרטק מוסקבה.

* סביליה שאלה אמש מנאפולי את קשר נבחרת איטליה הצעירה לשעבר, לוקה צ'יגאריני. לאנדלוסים תהיה אופציה לרכוש את הקשר בן ה-24 בשמונה מיליון יורו בתום העונה. צ'יגאריני חובר לטיבריו גוארנטה, ששיחק איתו גם באטאלנטה וגם באזוריני.

* בטיס, שפיספסה את העלייה בחזרה לליגה הבכירה בספרד במחזור האחרון של העונה שעברה, הודיעה שהיא הגיה להסכם עם רובן קסטרו. החלוץ בן ה-28, ששיחק השתייך בשנים החרונות לדפורטיבו לה קורוניה, אבל מיעט לשחק בה והושאל לקבוצות שונות בספרד.

* גונזאלו קסטרו, בלמה של באייר לברקוזן, האריך את חוזהו בקבוצה וישחק בה עד 2014.

שמועות

* סקוט סינקלייר מצ'לסי, שהושאל אשתקד לוויגאן, צפוי לעבור בהשלמה לבלקפול, העולה החדשה, קבוצתו של דקל קינן.

* "אס" מדווח שמייקון, מגנה הברזילאי של אינטר, הסכים לרדת בדרישותיו ומתקרב לסיכום עם ריאל מדריד.

* "מארקה", מנגד, מדווח שריאל מדריד קרובה להתייאש מהניסיונות לצרף את מייקון, והאופציה החלופית הראשונה שלהם לחיזוק ההגנה הוא טיאגו סילבה ממילאן.

* התקשורת האיטלקית מדווחת כי ליברפול קיבלה רשות מיובנטוס לנהל מו"מ עם הקשר כריסטיאן פאולסן.

* העיתון הטורקי "הורייט" מדווח שגלאטסראיי מכתננת להציע ליובנטוס 5 מיליון יורו ואת הקשא אלאנו, בתמורה לדייגו.

* אחרי שבימים האחרונים הוזכר שמן של טוטנהאם ופולהאם כמי שמעוניינות בקרייג בלאמי, כעת מדווח כי השתיים עשויות להגיש לברצלונה הצעה כספית על אלכסנדר חלב.

* עוד טוטנהאם: ב"דיילי מירור" נטען הבוקר שמילאן שוקלת לפנות לתרנגולים בבקשה לבצע עסקת חליפין, במסגרתה יעבור ג'ובאני דוס סנטוס לסן סירו, בעוד קלאס יאן הונטלאר יעשה את הדרך ההפוכה.

* בשיקטאש, שהחתימה לפני מספר ימים את גוטי, עוקבת בעניין אחר ספרדי נוסף, חלוץ הנבחרת לשעבר, סרחיו גרסיה (27), המשתייך לבטיס מהליגה השנייה בארצו.

* על פי דיווח באנגליה, מנצ'סטר סיטי ממשיכה להיות מעוניינת בחצי מהעולם ואחרי שמסוט אוזיל ירד מהפרק, המטרה היא כעת יוהאן גורקוף, עליו היא תהיה מוכנה להציע 22 מיליון ליש"ט.

* אחרי העניין הרב שהביעה לאחרונה יובנטוס בקשר גנואה, ג'וזפה סקולי (29), עכשיו גם אינטר שוקלת להגיש עליו הצעה. 5 מיליון יורו אמורים להספיק כדי לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully