וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "רק אנחנו נחליט אם מסצ'ראנו יעזוב"

מאמן ליברפול הבהיר כי לא יוותר בקלות על הארגנטינאי הממורמר: "העובדה ששחקן קצת לא מרוצה לא אומרת שהוא יעזוב"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

אחרי תהיות רבות ואין סוף ספקולציות, התקשורת האנגלית מדווחת היום (שלישי) כי חאבייר מסצ'ראנו הודיע למאמן ליברפול החדש רוי הודג'סון כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה, ומאמן ליברפול אישר זאת במהלך הצגת שחקני הרכש החדשים הערב ואמר: "הוא ביקש לעזוב את המועדון, אבל יש לו חוזה בליברפול ולכן ההחלטה אם הוא יעזוב או לא תהיה שלנו וזה ברור לחלוטין. העובדה ששחקן כלשהו קצת לא מרוצה ומעדיף לעזוב לא בהכרח אומרת שהוא אכן יעזוב"

הודג'סון סיפר בעבר כי התקשה ליצור קשר עם מסצ'ראנו, ששב אמש לאימוני קדם העונה אחרי שזכה לחופשה מאורכת בעקבות השתתפותו המונדיאל. החשש בליברפול גבר כאשר סוכנו של הקשר הארגנטינאי סיפר כמה הוא מעוניין להצטרף לאינטר ולחזור לשתף פעולה עם מאמנו הקודם רפא בניטז. "זה יהיה חלום עבורו לעבור לאלופת אירופה", אמר בעבר הסוכן, כשהדיווח הוא שאינטר מוכנה להציע 25 מיליון יורו עבור השחקן.

זו מכה מוראלית לליברפול, אחרי שכבר התעודדה מההישארות של סטיבן ג'רארד ומהגעתו של ג'ו קול. עתה היא תצטרך למצוא תחליף לקישור האחורי, כשהמועמדים שהוזכרו הם סולי מונטארי מאינטר, שעשוי להיכלל כחלק מעסקת מסצ'ראנו, כמו גם סקוט פארקר מוסטהאם.

"גורם" במחנה מסצ'ראנו טוען כי ליברפול אישרה לשחקן לעזוב: "כבר בשנה שעברה הוא רצה לעזוב, כשהגיעה עבורו הצעה מברצלונה. אז הוא התבקש להישאר עוד עונה והוא הסכים, אבל עכשיו הגיע הזמן שלו. יש שתי קבוצות שמעניינות בו". ההנהחה היא שהקבוצה השנייה שרוצה בקפטן הארגנטינאי היא ברצלונה, שמח]שת מחליף ליאיא טורה, אחרי שכנראה הרימה ידיים בניסיונותיה לצרף את ססק פברגאס.

סקולס מתחרט

פול סקולס מגלה כי הוא דחה בקשה לחזור לסגל נבחרת אנגליה לפני המונדיאל. לטענתו, בחודש מאי הוא קיבל טלפון מעוזרו של פאביו קאפלו שזימן אותו לגביע העולמי, אך הוא סירב בטענה שלא יהיה זה הוגן בפני השחקנים שהביאו את אנגליה לטורניר. "היו לי רק כמה שעות להחליט", מספר השחקן, "אולי זו הייתה טעות מבחינתי. יכול להיות שאם קאפלו בעצמו היה מתקשר ולא העוזר שלו, ואולי אם גם היה לי יותר זמן לחשוב על זה, הייתי מחליט אחרת".

עוד אמר סקולס ש"בשנה שעברה הייתי בטוח שאני משחק את העונה האחרונה שלי, עליתי למשחקים מול קבוצות בהרגשה שזו הפעם האחרונה שאני פוגש אותן. זה הפך את המשחקים לקצת יותר מהנים ומרגשים, אך לשמחתי הצלחתי להימנע מפציעות ולהחזיק מעמד. כל עוד ארגיש שאני כשיר פיזית, אמשיך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully