וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "קבוצות מפחדות מאיתנו"

למאנצ'יני נמאס מהמלחמה הפסיכולוגית של הגדולות נגד מנצ'סטר סיטי. המטרה הבאה שלו - טורס. דיווח: באלוטלי מתקרב

גם חלון ההעברות הנוכחי נשלט על ידי מנצ'סטר סיטי. דויד סילבה, ג'רום בואטנג, יאיא טורה ואלכסנדר קולארוב כבר הגיעו לאיסטלנדס בעלות כוללת של 79 מיליון ליש"ט, אך המאמן רוברטו מאנצ'יני עדיין רעב לשחקני רכש. האיטלקי, שהגיע לקבוצה במהלך העונה ולא הצליח להוביל אותה למקום הרביעי, יודע שהפעם הבוסים לא יסבלו כישלון.

"במשך 10 שנים נאבקו ארבע קבוצות על התואר, והשנה יאבקו חמש", אמר המאמן בהתייחסו למלחמה הפסיכולוגית שמפעילות היריבות לצמרת. "במשך השנים, קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, צ'לסי, ארסנל וליברפול הוציאו את הכספים שאנחנו מוציאים כעת. אין שום הבדל. אנשים פשוט מפחדים מאיתנו".

המאמן דיבר על הפעילות של הקבוצה בחלון ההעברות: "כרגע, רק אנחנו פעילים בשוק. זה נורמאלי כי אנחנו צריכים להשתפר במהרה ואילו שאר הגדולות זקוקות רק להעמיק את הסגל". לגבי המטרות אמר: "כדורגל זה ענף מוזר. אני לא יודע אם אפשר לזכות באליפות ואני רוצה לחכות עד תום מועד ההעברות ופתיחת העונה כדי לקבוע את זה. יחד עם זאת, יש לי הרגשה טובה. אם נחבר את הקבוצה תוך זמן קצר, אפשר לזכות. נצטרך להאמין בעצמנו.

"אני לא מרגיש לחץ", המשיך מאנצ'יני. "שיחקתי במשך 11 שנה ואימנתי את אינטר ארבע שנים. אני בניתי את אינטר, שם היו לי 24 שחקנים עם מנטאליות שונה. אשאר מאמן עוד 15 שנה ואני בטוח שאזכה בתארים".

סיטי תגיש הצעה רשמית על טורס

בינתיים, כלי התקשורת באנגליה מדווחים כי סיטי לא תוותר על פרננדו טורס ותגיש לליברפול הצעה רשמית בסך 70 מיליון ליש"ט. "טורס הוא אחד החלוצים הטובים באירופה. הוא משחק בפרמיירליג שלוש שנים ומכיר את הליגה מצוין. הכל תלוי במחיר שלו ובשאלה האם הוא רוצה להגיע", אמר מאנצ'יני.

בינתיים, התקשורת האיטלקית מדווחת כי חלוץ אחר מתקרב לקבוצה. על פי "סקיי איטליה", הסיטיזנס סיכמו עם אינטר על רכישתו של מריו באלוטלי תמורת 30 מיליון יורו, בעוד החלוץ עצמו יחתום לחמש שנים וירוויח ארבעה מיליון יורו בעונה. בשני המועדונים סירבו להגיב לדיווח. באלוטלי עצמו אמר בחיוך: "אני לא יכול לדבר על זה".

המאמן התייחס גם להגעתו האפשרית של קשר אסטון וילה ג'יימס מילנר: "כשמנצ'סטר סיטי רוצה שחקן ששווה 10 מיליון ליש"ט, הקבוצה שלו דורשת 20 מיליון. זה לא טוב בשבילנו. אנחנו רוצים את ג'יימס, אבל רק במחיר הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully