וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרן: "העצה שלברון קיבל הייתה אומללה"

הקומישינר העביר ביקורת על הדרך שבה לברון הודיע על עזיבתו, דן גילברט נקנס ב-100 אלף דולר. טורקוגלו בדרך לפיניקס

דייויד סטרן התייחס היום (שלישי) להחלטה המתוקשרת של לברון ג'יימס לעבור למיאמי. הקומישינר אומנם איחל בהצלחה לכוכב ולקבוצתו החדשה, אך לא אהב כל כך את הדרך שבה לברון הודיע על המהלך, בשידור חי טלוויזיוני.

"אני חושב שלברון הוא באמת בחור טוב, והוא שחקן מצוין, אבל אני לא חושב שהדרך הספציפית שבה זה נעשה הוציאה ממנו את המיטב", אמר סטרן, שהבהיר כי הליגה לא תחקור את הדרך שבה מיאמי צירפה את ג'יימס ואת כריס בוש.

"העצה שלברון קיבל הייתה אומללה", המשיך סטרן, "ההופעה שלו הייתה טובה, הוא נראה כן והגון, אבל זו הייתה בחירה רעה".

בינתיים, הבעלים של הקאבס דן גילברט נקנס ב-100 אלף דולר על הביקורת הפומבית שהטיח בלברון, שמה שהקומישינר הגדיר כ"קצת יותר מדי קיצונית". גילברט, כזכור, כינה את לברון כ"פחדן" ו"נרקסיסט", ורמז שהוא ויתר על משחקים במהלך הפלייאוף.

בינתיים מיאמי ממשיכה לגייס חיילים שיפרפרו סביב שלושת כוכבי העל שלה, ואחרי שהודיעה אמש כי היא האריכה את חוזהו של יודוניס האסלם לחמש שנים נוספות, היא מצרפת גם את הקלע מייק מילר. מילר, שבשנה שעברה במדי הוויזארדס קלע 10.9 נקודות ב-50 אחוז מהשדה (כולל ב-48 אחוז מהשלוש), התקבל בשמחה על ידי לברון. "מאושרים לקבל את חברנו הטוב ואת הקלע המצוין מייק מילר", כתב ג'יימס בטוויטר שלו.

האסלם, מנגד, שירוויח כ-20 מיליון דולר בתקופה הזו, יכול היה לקבל סכום גבוה בהרבה ודחה הצעה על 34 מיליון דולר מדאלאס ומדנבר, אך העדיף להישאר בהיט. "זה שילוב של הרצון לקחת חלק בקבוצה מנצחת, יחד עם הרצון להישאר קרוב למשפחה שלי ולאמא שלי", אמר האסלם.

עוד בליגה

* טייסון צ'נדלר, שחקנה של שארלוט בעונה הקודמת, אישר כי הוא צפוי לקחת בטרייד גדול ומעניין שיכלול שלוש קבוצות. בעסקה הסיבובית יעבור צ'נדלר לטורונטו, בעוד הידו טורקוגלו, מנגד, יעזוב את הראפטורס ויעבור לפיניקס.

במקביל, יהיו אלה בוריס דיאו ולאנדרו בארבוסה שיעשו את דרכם לטורונטו. חוזה קלדרון הספרדי, שחקן טורונטו אשתקד, יעבור לשארלוט. על פי הדיווחים, מייקל ג'ורדן, הבעלים של הבובקאטס, עדיין מהסס אם להשלים את העסקה.

* יוטה ג'אז קרובה מאוד לצרף את אל ג'פרסון. דיווחים בארה"ב טוענים כי יוטה ומינסוטה קרובות להשלים את העסקה, והג'אז, שפינו מקום בתקרת השכר אחרי עזיבתו של קרלוס בוזר, יצטרכו לעמוד בשכר האסטרונומי של ג'פרסון לעונה הבאה, העומד על 13 מיליון דולר. עדיין לא ברור מה הוולבס יקבלו בתמורה, כשהם בעיקר דורשים בחירות דראפט בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully