וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק פישר ממשיך בלייקרס

הגארד הוותיק הודיע רשמית כי יחתום על חוזה חדש, כנראה לשלוש שנים. האסלם נשאר במיאמי, ריצ'רדסון סיכם באורלנדו

דרק פישר, הגארד הוותיק של הלייקרס החליט להישאר בלוס אנג'לס ולא להצטרף לקבוצת החלומות של מיאמי. "החלטתי להישאר עם קובי ועם שאר החברים לקבוצה ועם האוהדים בלוס אנג'לס", אמר פישר בהודעה לעיתונות. "ההצעה מהלייקרס אולי לא הייתה הכי מפתה שקיבלתי הקיץ, אבל היא הטובה ביותר בשבילי. אני רוצה להנהיג את הקבוצה על ומחוץ למגרש. המרדף אחרי האליפות השישית מתחיל עכשיו".

על פי דיווח ב"לוס אנג'לס טיימס",פישר, 36, אמור לחתום לשלוש שנים בלייקרס. הגארד, שזכה עם הקבוצה בחמש אליפויות, השיג בעונה שעברה ממוצעים של 10.3 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק. פישר נפגש בסוף השבוע במיאמי עם פט ריילי, אך העדיף כאמור להישאר בקליפורניה ולא לחבור ללברון ג'יימס והחברים.

מי שהחליט להישאר במיאמי הוא יודוניס האסלם. הפורוורד בן ה-29 דחה הצעות גבוהות יותר מדנבר ודאלאס ואמור לחתום על חוזה לחמש שנים תמורת 34 מיליון דולר. האסלם העביר את כל שבע שנותיו ב-NBA בשורות ההיט עם ממצועים של 9.9 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק.

* קוונטין ריצ'רדסון סיכם על חוזה ארוך טווח באורלנדו מג'יק. הסווינגמן בן ה-30 הפך לשחקן חופשי לאחר ששיחק בעונה שעברה במיאמי (8.9 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק). אורלנדו תהיה קבוצתו החמישית בליגה אחרי הקליפרס, פיניקס, ניו יורק ומיאמי. על פי דיווחים, ההחתמה של ריצ'רדסון באורלנדו תסלול את דרכו של ג'יי ג'יי רדיק לשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully