וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

שמועות

* מנהל שטוטגארט הגרמנית מכחיש ב"בילד" את הדיווחים שהקבוצה דחתה הצעה מריאל מדריד על קשרה הגרמני המצוין סמי חדירה: "אין שום הצעה, זה הכל המצאות של התקשורת הספרדית. כשהוא יחזור מהחופשה נאריך את חוזהו". מנגד, חוזהו של השחקן מסתיים בקיץ הבא, ומאמן הקבוצה כריסטיאן גרוס טוען: "מטופש לא לחשוב על שחרורו של סמי, כי בקיץ הבא נאבד אותו ללא תמורה".

* הארי רדנאפ מאמין שג'ו קול יצטרף לטוטנהאם. קול, שחקן חופשי, מחוזר על ידי ארסנל ומנצ'סטר סיטי, אך רדנאפ טוען: "אני יודע מה מניע אותו, זו האהבה שלו למשחק, וזה מה שאני מציע לו". כמו כן, רדנאפ אישר כי המועדון מעוניין לצרף את לואיס פביאנו, חלוץ סביליה ונבחרת ברזיל.

* חלוצה של נבחרת מקסיקו, פבלו באררה, נחת בלונדון על מנת להשלים את עסקת העברתו לווסטהאם תמורת 4 מיליון ליש"ט. באררה בן ה-23, שחקן פומאס המקסיקנית, אמר: "אני כבר מחכה בקוצר רוח להצטרף לחבריי החדשים".

* גם חלוץ לואיק רומי אמור להשלים היום את מעברו לווסטהאם, תמורת 12 מיליון יורו מניס הצרפתית: "תמיד חלמתי לשחק בפרמיירליג. כשקבוצה כמו ווסטהאם פונה אליך, זה באמת מפתה".

* בלקפול, העולה החדשה לפרמיירליג ומי שצפויה להיות קבוצתו החדשה של הבלם הישראלי דקל קינן, מעוניינת לצרף את קשר נבחרת ארה"ב מייקל בראדלי.

* אדין דזקו, חלוצה של וולפסבורג, מאמין שקבוצתו תוריד את המחיר האסטרונומי אותו דרשה עליו (50 מיליון יורו!) ותסכים לשחררו למנצ'סטר סיטי. "אני לא רוצה לעזוב בגלל הכסף, אלא בגלל ההתקדומת של הקריירה שלי, מקווה שהקבוצה לא תעומד בדרכי", אמר החלוץ הבוסני.

* אחרי שססק פברגאס אישר כי יישאר בלונדון, ארסן ונגר מתעקש: "ארסנל לא מעוניינת ביוהאן גורקוף".

* בברזיל מדווחים שרונאלדיניו הגיע לסיכום עם פלמנגו ועשוי לשחק בה בעונה הקרובה. לקשר נותרה שנה בחוזה, ובמידה ומילאן תגיע עם הקבוצה הברזילאית לסיכום, הוא יחזור לשחק במולדתו.

* "מירור" מדווח כי צ'לסי עדיין מעוניינת לצרף לשורותיה את פרננדו טורס, חלוצה של ליברפול, על אף שהספרדי בן ה-26 ממשיך לסבול מפציעה.

* התקשורת הספרדית מדווחת כי בלם ברצלונה, המקסיקני רפאל מארקז, עשוי להצטרף לתיירי הנרי בניו יורק רד בולס. מארקז בתגובה: אני לא יכול להגיב לזה כעת".

קשר ריאל מדריד, גוטי, יגיע השבוע לאיסטנבול ויפתח במו"מ עם בשיקטאש. גוטי מצוי בקשר טוב עם מאמן בשיקטאש ברנד שוסטר, שאימן בעבר את ריאל. גוטי עשוי לחתום לשנתיים תמורת 3 מיליון יורו לעונה. הספרדי מחוזר גם על ידי זניט סנט פטרסבורג של לוצ'יאנו ספאלטי.

* התקשורת האיטלקית מדווחת כי יובנטוס קרובה למכור את הקשר מאורו קאמורנסי לאולימפיאקוס. לפי "טוטוספורט" היוונים מוכנים לשלם ליובה 2 מיליון יורו עבור השחקן הוותיק. קאמורנסי עשויי להרוויח 1.5 מיליון יורו לעונה.

החתמות

* בולוניה החתימה את השוער כריסטיאנו לופטאלי מקליארי. השוער בן ה-32 זכה עם רומא באליפות ב-2001 ושימש מחליפו של שוער נבחרת איטליה פדריקו מארקטי בקליארי. זאת ההחתמה השנייה שלבולוניה הקיץ, אחרי שצירפה את החלוץ ריקרדו מגיוריני.

* יינס הגלר הצטרף לנירנברג בהשאלה לשנתיים מבאייר לברקוזן, הקבוצה לה הוא שייך. הגלר הושאל בעונה הקודמת לאוגסבורג. ההגעה של הגלר לנירנברג אמורה למלא את מקומו של אנדראס אוטל, שעזב לבאיירן מינכן.

* אברדין החתימה את השוער האנגלי מארק הווארד ששוחרר מסנט מירן. הווארד הוא תוצר מחלקת הנוער של ארסנל, כשב-2007 הוא הגיע לסקוטלנד מקארדיף. במקום הווארד מגיע לסנט מירן קרייג סמסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully