וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סלטיק החתימה את ג'ו לדלי, שסיים את חוזהו בקרדיף וחוזר גם על ידי ווסט ברומיץ' וסטוק. הקשר בן ה-23 הוא השחקן השלישי שמגיע לקבוצה של ניל לנון וקדמו לו צ'רלי מולגרו וצ'ה דו-רי.

* השוער הפולני ארתור בורוץ' (30) עזב את סלטיק לאחר חמש שנים וחתם לשנתיים בפיורנטינה. בשל כך, מתחזקות ההערכות לפיהן סבסטיאן פריי יעזוב את הויולה.

* חלוץ נבחרת אוסטריה, ארווין הופר, הושאל מנאפולי לעולה החדשה לבונדסליגה 1, קייזרסלאוטרן. הופר בן ה-23 אמר: "אני מצפה בקוצר רוח לצבור דקות משחק. קייזרסלאוטרן הוא מועדון מצוין עם אווירה נהדרת".

* סטוק השאילה את האורוגוואי, דייגו אריסמנדי, לבארנסלי מליגת המשנה באנגליה. הקשר בן ה-22, שהגיע לקבוצה בשנה שעברה, הושאל בשלושת החודשים של העונה החולפת לברייטון אנד הוב ושוב ינסה לצבור דקות משחק מחוץ לבריטניה סטדיום.

* פריס סן ז'רמן השלימה את רכישתו של הקשר הברזילאי ננה (28) ממונאקו, שכבש בעונה שעברה 14 שערי ליגה. הקבוצה מהבירה הצרפתית שילמה עליו כ-5 מיליון יורו.

* ארל-אביניון, העולה החדשה לליגה הצרפתית, החתימה את האלג'יראי חמור בואזה (25) על חוזה לשנתיים. גם הקשר הצעיר רמי קאבלה הצטרף לקבוצה, בהשאלה ממונפלייה.

* הבלם הברזילאי, מרסלו בורדון, חתם באל ריאן מקטאר. בורדון בן ה-34 שיחק ב-11 השנים האחרונות בגרמניה ולאחרונה סיים את חוזהו בשאלקה, שבמדיה שיחק מאז 2004.

שמועות

* טוטנהאם שוקלת את אפשרות החתמתו של קשר מילאן, ג'נארו גאטוסו. על פי הדיווח אודות ההתעניינות, התרנגולים עשויים לרכוש את הקשר בן ה-32 אם יעלו לשלב הבתים של ליגת האלופות.

* על פי דיווחים באנגליה, גם ארסנל וגם מנצ'סטר סיטי מתעניינות ברכישת מגן-קשר המבורג ונבחרת גרמניה, מרסל יאנסן. מחירו שח השחקן בן ה-24 צפוי לנוע סביב 10 מיליון יורו.

* אחרי שהושאל בעונה שעברה לליבורנו שירדה ליגה, צפוי בלמה הקולומביאני של אינטר, נלסון ריבאס (27), לצאת לתקופת השאלה נוספת, כשבין המתעניינות שתי העולות החדשות לסרייה A, לצ'ה וצ'זנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully