וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "אין לנו אף סיבה להרגיש מאוכזבים"

מאמן גרמניה התמקד בחגיגות ולא בתחושת ההחמצה על ההפסד בחצי הגמר. טבארז: "שיחקנו כשווים מול יריבה נהדרת"

גרמניה אמנם התאכזבה מאוד אחרי ההפסד 1:0 לספרד ביום רביעי, אבל היום (שבת) ה"פוסבל בונד" סיפקו לאוהדים הנאמנים שלהם נחמה קלה כשגברו 2:3 על אורוגוואי וסיימו את המונדיאל במקום השלישי. ליואכים לב, ששימש כעוזרו של יורגן קלינסמן במונדיאל 2006, וגם לשחקניו זוהי פעם שנייה ברציפות בה הם מגיעים למקום השלישי אחרי המונדיאל הקודם בגרמניה.

המאמן המנצח, יואכים לב, היה מאושר עד הגג בסיום ואמר: "דווקא כשפיגרנו הראנו את העוצמה שלנו כקבוצה, וכל כך שמחתי לראות איך הפכנו את התוצאה. התעלינו כמו אלופים אמיתיים, ויש לנו את כל הסיבות להרגיש מסופקים ואף סיבה להרגיש מאוכזבים, ונחזור הביתה עם הרגשה נהדרת"

סמי חדירה, שכבש את השער המכריע: "המשחק הזה מוקדש לא רק לקבוצה, אלא לכל 23 השחקנים שהיו בסגל שלנו במונדיאל. אני שמח שהצלחנו לשמור על הרמה שלנו גם היום למרות האכזבה בחצי הגמר. עשינו מונדיאל מצוין, אבל פעם הבאה אנחנו רוצים ללכת שלב אחד קדימה". חדירה התייחס גם לעתידו של המאמן יואכים לב: "אנחנו מאוד שמחים על הדרך בה אנחנו משחקים איתו, אבל רק המאמן יחליט על עתידו".

טבארז: "אנחנו יכולים להתמודד עם כל נבחרת"

מהעבר השני, אורוגוואי בהחלט יכולה להיות גאה ומאושרת מהמקום הרביעי ובעיקר מהעובדה שהיא ללא ספק סיימה כנבחרת הכי מפתיעה במונדיאל. דייגו פורלאן ותומאס מולר, שכבשו הערב, הגיעו לחמישה שערים והם יהיו מלכי השערים ביחד עם דויד וייה ו-ווסלי סניידר, אם אלה לא יכבשו בגמר.

שחקני הסלסטה היו מאוכזבים מההפסד, אך מיהרו להזכיר שעצם העפלתם למעמד המכובד היה מעל ומעבר לציפיות המוקדמות. "הראנו את הרמה שלנו היום כששיחקנו כשווים מול יריבה נהדרת", אמר המאמן אוסקר טבארז בסיום. "הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעמוד ברמה אחת עם כל נבחרת בעולם, ולמרות שהפסדנו, היינו יכולים באותה מידה גם לנצח".

דייגו פורלאן התייחס קודם כל לבעיטה שלו שהלכה למשקוף בדקה ה-90 וכמעט שלחה את המשחק להארכה. "פיספסתי רק בכמה סנטימטרים", אמר פורלאן, "השתפרנו מאוד במחצית השנייה, אבל עשינו כמה טעויות והמשחק ברח לנו. אני די עייף, אבל הכל נגמר עכשיו. רצינו להגיע לגמר, זה לא היה אפשרי, אבל עשינו כמיטב יכולתנו בכל משחק. עכשיו זה הזמן לנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully