וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה סיימה במקום השלישי במונדיאל

הנבחרת של לב ניצחה 2:3 את אורוגואי במשחק מלא מהפכים. מולר כבש את החמישי שלו, יאנסן הוסיף וחדירה כבש שער ניצחון

שמונת המשחקים האחרונים על המקום השלישי במונדיאל סיפקו 33 שערים, הערב (שבת) התקיים אחד נוסף, בין גרמניה לאורוגוואי, וגם הפעם המשחק לא איכזב, סיפק כדורגל לא רע ובעיקר מספר כדורים ברשת ובסיום ניצחה גרמניה 2:3 כדי להסתפק במדליית הארד בפעם השנייה ברציפות. אורוגוואי מצידה, סיימה גם היא מונדיאל טוב, אבל רשמה משחק 15 ברציפות ללא ניצחון על יריבה אירופאית בגביע העולמי.

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
מונדיאל חלומי מבחינה אישית. מולר/רויטרס

גרמניה עלתה בהרכב חסר למדי, גם בגלל ההידבקות של פיליפ להאם ולוקאס פודולסקי בשפעת והפציעה בגב של מירוסלב קלוזה, אבל השחקנים עלו לכר הדשא התעקשו לזכות במקום השלישי ותומאס מולר ניצל הדיפה גרועה של פרננדו מוסלרה בדקה ה-19 כדי לכבוש את השער החמישי שלו בטורניר. ספק אם למישהו יש ספק שחלוץ באיירן מינכן ייבחר לשחקן הצעיר של הטורניר. תשע דקות לאחר מכן הייתה זו טעות גרמנית, דווקא של בסטיאן שווינשטייגר שהיה נהדר לאורך כל הטורניר, שסידרה לדרום אמריקאים שוויון מרגלי אדינסון קבאני, עם שער ראשון בטורניר.

למרות שהגרמנים פתחו את המשחק עם הרבה התלהבות, שער השוויון של אורווגואי כיבה אותם. ככל שהדקות נקפו השתלטו שחקני הסלסטה על המגרש ובדקה ה-51 השלימו את מהפך אחרי בעיטה יפהפיה מהאוויר של דייו פורלאן. באותם שלבים נראו הגרמנים חסרי חשק ואונים, אבל טעות נוספת של מוסלרה האומלל, שתפס אוויר בדקה ה-56, סידרה למרסל יאנסן שוויון והעירה של הנבחרת המנומנמת של יואכים לב. מכאן המשחק הפך לפתוח, אבל בדקה ה-82 נרשם מהפך נוסף הפעם של גרמניה, שנהנתה משער נגיחה של סמי חדירה כדי לנצח 2:3.

גרמניה השלימה זכייה שנייה ברציפות במקום השלישי והמתיקה במעט את טעם ההפסד לספרד בחצי הגמר. היא שוב הפציצה, שוב ראתה איך שחקני הדור הצעיר מבטיחים לה עתיד ורוד ושוב יכולים לחלום על הצלחה גדולה יותר בטורנירים הבאים. אורוגוואי סיימה טורניר מוצלח בעצמה ועכשיו הפנים לקופה אמריקה בשנה הבאה.

בשולי הכותרות נרשמו השער החמישי של תומאס מולר והחמישי של דייגו פורלאן, שבינתיים חולקים את המקום הראשון בטבלת מלכות השערים של הטורניר עם ווסלי סניידר ודויד וייה. גם ההישארות של מירוסלב קלוזה על הספסל בגלל מחלה ראויה לציון, במיוחד לאור העובדה שהוא כנראה פיספס את ההזדמנות האחרונה לחלוף על פני רונאלדו בטבלת מלכי השערים של כל הזמנים במונדיאלים. אם מולר ימשיך באותו קצב, הוא דווקא יוכל לעשות את זה.

שחקן נבחרת גרמניה מירוסלב קלוזה. Joern Pollex, GettyImages
כנראה נפרד מהמונדיאלים עם 14 שערים. קלוזה/GettyImages, Joern Pollex

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק יצא לדרך, שתי הנבחרות רוצות לסיים את המונדיאל עם ניצחון.

דקה 4: לואיס סוארז זוכה לשריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור, זכר לנגיעת היד שלו במשחק רבע הגמר, שמנעה מגאנה העפלה לחצי הגמר.

דקה 7: פורלאן לקח בעיטה חופשית מ-25 מטרים, הכדור נעצר בידו של קאקאו קרוב לרחבה, פורלאן בעט כדור חופשי נוסף שהפעם עבר את החומה, אבל פיספס את המסגרת.

דקה 10: אוזיל העלה כדור קרן ארוך, פרידריך הגיע ראשון ונגח ממצב לא קל למשקוף, והנגיחה הנוספת של מולר נהדפה על ידי ההגנה.

דקה 18: גול! שוונשטייגר הפציץ מכ-30 מטרים למרכז השער, מוסלרה לא הצליח לקלוט והדף גרוע למרכז הרחבה ומולר הגיע ראשון לריבאונד וכבש בקלות מכשמונה מטרים. 0:1 לגרמניה ושער חמישי של חלוץ באיירן מינכן.

דקה 28: גול! פרז חילץ נפלא מרגלי שווינשטייגר במרכז המגרש ושלח לסוארז, זה מצא במהירות את קבאני בתוך הרחבה והחלוץ בגעט שטוח, משמאל לימין, והכניע את בוט. 1:1.

דקה 42: פורלאן מצא את סוארז במסירת עומק נהדרת שחתכה את כל ההגנה השחורה, החלוץ ניצב לבדו מול בוט, אבל בעט מזווית לא קלה שטוח והחוצה.

מחצית שנייה

דקה 48: קבאני נשלח לתוך הרחבה, אבל הגיע לזווית קשה ונתקל בבוט, הכדור הגיע לסוארז, שבעט לכיוון השער לא טוב ובוט הדף לקרן.

דקה 51: גול! אברלו ריוס עשה דאבל פס עם סוארז בצד ימין והעלה כדור לרחבה, פורלאן בעט מהאוויר לקרקע ופנימה. שער נהדר של החלוץ, החמישי שלו בטורניר. 1:2 לאורוגוואי.

דקה 56: גול! בואטנג הגביע כדור ארוך מאוד, מוסלרה יצא גרוע ויאנסן נגח מחמישה מטרים לתוך החשוף. עוד טעות קשה של השוער האורוגוואי ו-2:2.

דקה 62: אורוגוואי יצאה למתפרצת, סוארז הפציץ מחוץ לרחבה, אבל בוט זינק והדף.

דקה 71: קאקאו קיבל את הכדור בקצה הרחבה, מעט אלכסונית לשער של מוסלרה, אבל בעט ממצב נוח החוצה.

דקה 82: גול! אוזיל העלה קרן, פרידריך שוב עורר מהומות ברחבה התכולה והקשה על ההגנה האורוגואית להרחיק והכדור הגיע לחדירה, שנגח מחמישה מטרים פנימה. עוד מהפך ו-2:3 לגרמניה.

דקה 88: גרמניה יצאה למתפרצת מול ה-אין הגה של אורוגוואי, קיסלינג קיבל את הכדור לבדו מול השוער 10 מטרים מהשער, אבל בעט ברישול מעל המשקוף.

דקה 90+2: אורוגוואי קיבלה הזדמנות אחרונה בהחלט להשוות, עם בעיטה חופשית מ-17 מטרים, אבל פורלאן הדביק את הכדור למשקוף.

הרכב נבחרת אורוגוואי: פרננדו מוסלרה, מקסי פריירה, דייגו גודין, דייגו לוגאנו, חורחה פוסילה, מרטין קאסרס, אחידיו ארבלו ריוס, דייגו פרז (וולטר גרגאנו, 77), דייגו פורלאן, לואיס סוארז, אדינסון קבאני (סבסטיאן אבראו, 88).

הרכב נבחרת גרמניה: האנס יורג בוט, ג'רום בואטנג, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, דניס אאוגו, תומאס מולר, סמי חדירה, בסטיאן שווינשטייגר, מסוט אוזיל (סרדאר טאסקי, 90+2), מרסל יאנסן (טוני קרוס, 81), קאקאו (סטפן קיסלינג, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully