וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס בחר במיאמי

מירוץ החיזור אחרי ה-MVP הסתיים עם הודעתו של קינג ג'יימס על החלטתו לעזוב את קליבלנד ולהצטרף לדווין וויד וכריס בוש

לברון ג'יימס גאל הלילה (בין חמישי לשישי) את עולם הכדורסל כולו מייסוריו והודיע כי החליט לחתום במיאמי. אחרי תשעה ימים אינטנסיביים של ראיונות, חיזורים וליקוקים חסרי תקדים מצד שש המועמדות העיקריות להנחיתו, העדיף ה-MVP המכהן של הליגה את ההיט על חשבון קליבלנד, ניו יורק, שיקגו, ניו ג'רזי והקליפרס, שם יחבור לדווין וויד וכריס בוש, שני היהלומים הנחשקים הבאים בתור ברשימת הסופרסטארים שהפכו הקיץ לשחקנים חופשיים, שהודיעו כבר אתמול על בחירתם במיאמי.

קינג ג'יימס ספג בשבוע האחרון טונות של ביקורת על ההנאה המוגזמת שלו מהפלירטוט המקביל עם המחזרות השונות ותשומת הלב המופרזת אותה ביקש למשוך, ששיאה הגיע באופן שבו בחר להודיע לאומה על החלטתו במסגרת ספיישל בן שעה ברשת ESPN שהוקדש רק לו, אבל העובדה שהעדיף בסופו של דבר את ההיט, שם ייאלץ לחלוק את אור הזרקורים עם וויד ובוש אך יזכה לסיכוי גדול יותר להשיג את תואר האליפות שחמק ממנו בקליבלנד, עשויה לשכנע את מקטרגיו שלא רק התהילה והפרסום עומדים לנגד עיניו.

מיאמי, שזכתה באליפות ב-2006 בזכות שיתוף הפעולה בין וויד ושאקיל אוניל, לא הצליחה לחזור אפילו לגמר המזרח מאז אותה זכייה, ואת העונה החולפת היא סיימה במאזן 35:47 והודחה על ידי בוסטון בסיבוב הראשון של הפלייאוף. אבל הקיץ פט ריילי הפעיל את מגע הקסם שלו ומשך בכל החוטים הנכונים כדי להנחית בסאות' ביץ' את הטריו הקטלני, אחרי ששלושת הכוכבים נפגשו כבר בשבוע שעבר בניסיון למצוא דרך לשחק יחד, גם אם הדבר כרוך בוויתורים כספיים.

"נתתי הרבה לקליבלנד"

בגיל 25 הפך לברון לשחקן השלישי בהיסטוריה שמחליף קבוצה מיד לאחר זכייתו בתואר ה-MVP, אחרי ווילט צ'מברליין ומוזס מאלון, ואחרי שההמולה סביב החלטתו הדרמטית תחלוף, יצטרכו במיאמי לחשוב כיצד להקיף את השלישייה הנוצצת שלהם במספיק פועלים שחורים על מנת לבנות קונטנדרית אמיתית.

על הקווים ימשיך לעמוד אריק ספולסטרה בן ה-39, שבוודאי החל כבר מהלילה להרגיש בנשיפותיו הכבדות של ריילי בעורפו, בידיעה שהנשיא המעוטר לא יהסס להנחית את עצמו לעמדת המאמן במקרה הצורך, כפי שעשה לפני ארבע שנים לסטן ואן גאנדי, במהלך שעורר ביקורות רבות אך הוביל לתואר האליפות היחיד של ההיט עד כה.

"זו ההזדמנות הטובה ביותר לזכות באליפות עכשיו וגם בעתיד", אמר לברון כשרגע ההכרעה הגיע לבסוף. "רציתי לעשות את מה שטוב עבור לברון ג'יימס, ואני שלם עם ההחלטה שלי". לגבי הגדרת ההיט כקבוצת חלומות עם הגעתו אמר לברון: "אנחנו עדיין לא סופר קבוצה, כי עוד אין לנו אפילו מספיק שחקנים כדי להשלים סגל מלא. קבוצה לא נבנית סביב שלושה שחקנים בלבד, ושלושתנו נקבל פחות משכר המקסימום האפשרי כדי לשחק זה עם זה ולאפשר לפט ריילי להביא שחקנים איכותיים בנוסף".

לגבי ההחלטה לעזוב את הקאבס, במדיהם שיחק מגיל 18, כשבשנתיים האחרונות הוליך אותם למאזן הטוב בליגה אך להדחות מוקדמות בפלייאוף, אמר: "אף פעם לא רציתי לעזוב את קליבלנד, והלב שלי תמיד יהיה בקליבלנד. נתתי הרבה למועדון הזה בשבע השנים האחרונות וניסיתי להביא אותם למקום בו הם לא היו בעבר. אני מקווה שיקבלו אותי שם בסבר פנים יפות כשאגיע לקליבלנד בתור אורח, אבל אני לא מצפה לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully