וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט: "זה היה מופע מביש של אנוכיות"

הבעלים של קליבלנד תקף את הדרך בה נטש לברון את הקאבס, והאשים אותו בוויתור על הפלייאוף. ביזלי בדרך למינסוטה

לא מעט זעם עורר הלילה (בין חמישי לשישי) לברון ג'יימס עם ההודעה שלפיה הוא מצטרף למאמי. הבעלים של קליבלנד, הקבוצה בה שיחק בשבע השנים האחרונות, יצא כנגד המהלך אבל לא פחות נגד האדם עצמו וכינה את לברון אנוכי. במכתב ששלח לאוהדי הקאבס, הבעלים דן גילברט אמר כי הוא היה מאוכזב לשמוע שג'יימס העדיף להצטרף לדווין וויד וכריס בוש במיאמי ומרגיש שאופן מסירת ההודעה לא היה ראוי.

"אם חשבתם לפני הלילה הזה שהייתה לנו מוטיבציה להביא את התואר לקליבלנד, אני יכול להגיד לכם שמופע המביש של האנוכיות והבגידה ממי שהיה אחד משלנו מעלה את המוטיבציה שלנו לרמות שמעולם לא היו לנו קודם ושמעולם לא חווינו", כתב גילברט והוסיף: "באופן אישי אני מתחייב שקליבלנד תזכה באליפות ה-NBA לפני שהאיש שכינה את עצמו 'מלך' יזכה בה, אני מבטיח". לטענת גילברט, לברון נטש את הקבוצה עוד במהלך הפלייאוף. כזכור קליבלנד הובילה בסיבוב השני 1:2 על בוסטון, אבל הפסידה בסוף הסדרה 4:2. גילברט טוען כי לברון פשוט "ויתר" על הסדרה.

כאמור אחרי שבועות של ספקולציות לגבי עתידו, החליט בסופו של דבר הכוכב הבלתי מעורער של קליבלנד ומי שנבחר ל-MVP של העונה החולפת לנסות את מזלו בהיט. בקליבלנד ינסו למצוא תחליף ראוי, אך כאמור גילברט לא חושש. "אני מבטיח לכם שהאנרגיות, הפוקוס, הידע והניסיון יכוונו לדבר אחד בלבד: להביא לכם את האליפות שמגיעה לכם כבר זמן רב".

במיאמי כמובן מתייחסים אחרת לגמרי להודעה של לברון. "אנחנו נרגשים שלברון ג'יימס וכריס בוש החליטו להגיע למיאמי ולהצטרף למאמצים עם השחקן הנהדר שלנו, דווין וויד", אמר פט ריילי, נשיא ההיט. "אנחנו מחפשים את ההזדמנות לבנות משהו שהאוהדים שלנו במיאמי יהיו גאים ממנו לאורך זמן. המסע הזה רק מתחיל עכשיו".

בינתיים מתברר שלברון ילבש את הגופייה מספר 6, בעוד מריו צ'אלמרס ייפרד ממנה ויעבור ללבוש את המספר 15. כחלק מהמהלך להבאתו של לברון, במיאמי כבר סגרו עם מינסוטה על טרייד שישלח את מייקל ביזלי למינסוטה, שתשלם את שכרו של השחקן וב-2011 תיתן להיט את הבחירה שלה בסיבוב השני בדראפט. הקבוצות גם הסכימו להחלפות עתידיות של שחקנים בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully