וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* קשר נבחרת אלבניה, לוריק סאנה, נמכר מסנדרלנד לגלאטסראיי תמורת כ-6 מיליון יורו. הקשר בן ה-26 שיחק עונה אחת בלבד בצפון מזרח אנגליה, לשם הגיע ממארסיי, ואמר: "זו לא הייתה החלטה קלה, אבל קיבלתי הזדמנות לשחק בליגת האלופות ולהיות קרוב יותר למשפחתי".

* מילאן החתימה את האיטלקי בן ה-19, לוקה סנטונוצ'יטו, שסיים את חוזהו בסלטיק. המגן-קשר השמאלי גדל במחלקת הנוער של אינטר לפני שעבר לסקוטלנד ב-2007.

* אחרי מספר ימים של מו"מ מואץ, השלים סימון קיאר את המעבר מפאלרמו לוולפסבורג. שתי הקבוצות סיכמו את המעבר כבר בתחילת השבוע והיום עבר הבלם הדני בן ה-21 את הבדיקות הרפואיות וחתם לארבע שנים בקבוצה של סטיב מקלארן. וולפסבורג שילמה עליוכ-13 מיליון יורו.

* פאלרמו לא ביזבזה זמן במציאת מחליף לקיאר שנמכר לוולפסבורג, ורכשה את הבלם הפולני קמיל גליק (22), שמגיע אליה מקבוצת פיאסט גליוויץ'. גליק כבר השתייך לריאל מדריד בעונת 2007/8 והוא חתם בקבוצה הסיציליאנית עד 2015.

* הקשר הגרמני, סלים טבר (29), עבר מפרנקפורט לקייסריספור, אותה מאמן שוטה ארבלדזה הגאורגי. לטבר זוהי קדנציה שנייה בטורקיה אחרי שהוא שיחק מספר חודשים בדניזליספור בשנת 2005.

* סטוק החתימה לשנתיים את קשר נבחרת הנוער של בלגיה, פלורן קובלייה, שהשתייך לפורטסמות. בשחקן בן ה-17 הביעו לאחרונה עניין גם מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם ואחרות.

* גנואה הודיעה כי רכשה את שוער נבחרת פורטוגל, אדוארדו, מקבוצתו בראגה. השוער, שהצטיין בגביע העולם, יתפוס את מקומו של מרקו אמליה שהושאל למילאן וירוויח כ-4.5 מיליון יורו לארבע שנים.

* שחקן נוסף שחתם בגנואה הוא החלוץ ההונגרי גרגלי רודולף, שסיכם במדי הקבוצה האיטלקית כבר לפני מספר חודשים. רודולף בן ה-25 שיחק בשלוש השנים האחרונות בדברצן ובעבר לבש את מדי נאנסי הצרפתית.

* גנואה המשיכה את הפעילות הענפה שלה היום עם השאלתו של הקשר בן ה-21, פרנצ'סקו בולצוני, לסיינה שירדה לסרייה B בסיום העונה החולפת. בולצוני, שגדל באינטר ועבר לגנואה במסגרת עסקת טיאגו מוטה, צבר 10 הופעות בנבחרת איטליה הצעירה.

* ספורטינג חיחון העבירה לשורותיה את הקשר סבסטיאן אגורן האורוגוואי, שחתם על חוזה לשלוש עונות בקבוצה הספרדית. אגורן הצטרף לויאריאל מהאמרבי בינואר 2008, אבל איבד את מקומו בהרכב בעונה שעברה ועבר בהשאלה לשטוקהולם.

שמועות

* קשרה של פיורנטינה, כריסטיאנו זאנטי, מחוזר על ידי רומא ונאפולי באיטליה ובירמינגהאם ופולהאם באנגליה.

* ובפיורנטינה עושים מאמץ להחתים את קשר פרטיזן בלגרד, רדוסלאב פטרוביץ', למרות שגם סנטאנדר וספורטינג ליסבון נמצאות בתמונה.

* "דיילי סטאר" מדווח שארסנל תציע 20 מיליון ליש"ט לרכישת קשר ורדר ברמן ונבחרת גרמניה, מסוט אוזיל.

* ל'אקיפ מדווח כי ליון הגישה הצעה בסך 20 מיליון יורו לרכישת קשר בורדו, יוהאן גורקוף.

* 'הסאן' מדווח כי ארסנל תנסה להחתים את שון רייט-פיליפס, עליו היא מתמודדת מול ליברפול וטוטנהאם. התותחנים יגישו הצעה בסך שישה מיליון ליש"ט.

* רוי הודג'סון, מאמן ליברפול, מעוניין לצרף את מגן וויגאן מיינור פיגרואה במידה ותימצא קבוצה חדשה לאמיליאנו אינסואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully