וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ז'ואאו מוטיניו בן ה-23, אחד מהשחקנים המבטיחים בכדורגל הפורטוגלי, השלים את המעבר מספורטינג ליסבון לפורטו, באחת מהעסקאות המעניינות והמסקרנות ביותר בתוך הליגה המקומית בשנים האחרונות. פורטו העבירה לספורטינג 11 מיליון יורו וכן את הבלם בן ה-24 נונו אנדרה קוהליו.

* חלוץ ניוקאסל, פורטסמות ואולימפיאקוס לשעבר, הקונגולזי לומאנה לואה לואה (29), חתם לשנתיים באומוניה ניקוסיה, בהעברה חופשית. האלופה הקפריסאית מתחזקת במטרה לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות. כזכור, בין השחקנים שהקבוצה החתימה בקיץ ניתן למצוא גם את יובל שפונגין ודרגוסלב יבריץ'.

* ריאל סראגוסה החתימה את הקולומביאני הצעיר מרקו פרז בהשאלה לשנתיים. החלוץ בן ה-19 משתייך לקבוצת בויאקה צ'יקו מארצו ובעונה החולפת שיחק כמושאל בחימנסיה לה פלאטה הארגנטינאית וכבש תשעה שערים.

* אלמריה הספרדית רכשה מאלבורג הדנית את הבלם מיכאל יקובסן. השחקן בן ה-24, שהשתייך בעבר לפ.ס.וו איינדהובן, חתם על חוזה לחמש שנים. סכום ההעברה שלו טרם פורסם.

* הבלם ברונו מנגה, 22, שחקן נבחרת גאבון, עבר מאנז'ר ללוריין, שם הוא אמור לתפוס את מקומו של לורן קוסיילני, שעובר לשורותיה של ארסנל.

* קשרה הוותיק של נבחרת דרום קוריאה, קים נאם-איל (33), עבר מטום טומסק הרוסית לאל שבאב הסעודית, ששילמה עבורו כ-400 אלף דולר.

* אחרי שכל הפרטים כבר סוכמו לפני שבוע וכל הבדיקות הרפואיות עברו בהצלחה, חתם ירוסלאב דרובני הצ'כי בצורה סופית בהמבורג. השוער בן ה-30 סיים את חוזהו בהרטה ברלין שירדה לבונדסליגה 2 וחתם לשלוש שנים.

* בראגה החתימה את קשר נבחרת פורטוגל הצעירה לשעבר, הלדר ברבוסה, שסיים את חוזהו בפורטו. הקשר השמאלי בן ה-23 מיעט לשחק בפורטו ובשנים האחרונות הושאל למספר קבוצות מהליגה הראשונה בפורטוגל. בראגה תשתתף העונה במוקדמות ליגת האלופות אחרי שסיימה את העונה החולפת במקום השני.

* הקשר האנגלי נייתן פוריט (20), שבגילאי העשרה המוקדמים יותר נחשב לאחד מהכשרונות המבטיחים של הכדורגל האנגלי והושם תחת מעקבים קבועים של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, סיים את חוזהו במידלסברו וחתם באולהננסה הקטנה מפורטוגל.

* אלופת טורקיה, בורסאספור, רכשה את חלוץ ראסינג קלוב הארגנטינאית, דמיאן סטיינרט, שינסה לסייע לה בליגת האלופות בעונה הקרובה. ראסינג גם השאילה את הקשר, פרננדו דה לה פואנטה, לצ'קאריטה מהליגה השנייה.

* ואלנסיין הצרפתית החתימה את שחקנה השוויצרי-קונגולזי של סרבט ז'נבה, כריסטופר נזיי (21), לארבע שנים.

* אודינזה רכשה מבאניק אוסטרבה הצ'כית את החלוץ בן ה-18, מאתיי וידרה.

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, ברצלונה חושקת בקשרה הצ'יליאני של רג'ינה מהסרייה B, קרלוס קרמונה, שהרשים במונדיאל ויוכל להוות חיזוק לא רע לספסל של אלופת ספרד. מחירו של השחקן בן ה-23 צפוי לנוע סביב שלושה מיליון יורו. גם טיאגו הפורטוגלי, שעדיין שייך ליובנטוס, הוזכר כמועמד.

* בספרד טוענים שאחרי שמכרה את דויד וייה וניקולה זיגיץ' בקיץ האחרון, ולנסיה בוחנת את האפשרות להגיש הצעה לדויד טרזגה הוותיק (33).

* פאלרמו אישרה אמש שבלמה הצעיר, סיימון קיאר, נמצא בדרכו לוולפסבורג של סטיב מקלארן.בלם נבחרת דנמרק הוזכר בחודשים האחרונים גם כמועמד לשתי הקבוצות הגדולות ממנצ'סטר וכן לטוטנהאם. מחירו ינוע סביב 10 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully