וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאן: "הבאנו גאווה לאפריקה"

כובש שער הניצחון של גאנה על ארה"ב הוסיף: "אני האדם השמח עלי אדמות". בראדלי: "אי אפשר לפגר בכל פעם ולחזור לחיים"

120 דקות מותחות, צמודות וקצביות הסתיימו אמש (שבת) בניצחונה של נבחרת גאנה על נבחרת ארצות הברית 1:2. הכוכבים השחורים עלו ליתרון ראשון מרגלי קווין פרינס בואטנג בדקה השישית, לנדון דונובן בפנדל מוצלח בדקה ה-62 והמשחק נכנס להארכה, אלא שהמילה האחרונה הייתה כאמור שייכת לגאנה, שניצחה משער של אסמואה גיאן בדקה ה-93.

"אני האדם השמח ביותר עלי אדמות", אמר גיאן, שכבש את שערו השלישי בטורניר והראשון שלא מהנקודה הלבנה, "אני מרוצה מכך שאפריקה שמחה על ההעפלה שלנו לרבע הגמר. הבאנו גאווה לא רק לגאנה, אלא לכל היבשת".

גם ג'ון פיינסטיל, שהפך לנושא הדגל הקבוע של גאנה בסיום כל משחק שלה בו היא מנצחת (או עולה שלב) היה נרגש מאוד בסיום. "זה מדהים", אמר השחקן, "יצרנו היסטוריה. זו הפעם הראשונה שגאנה מגיעה לשלב רבע הגמר במונדיאל". כשנשאל כיצד הצליחה נבחרתו להגיע להישג הנהדר הזה, אמר פיינסטיל: "שיחקנו טוב במשך כל 120 הדקות, וכל אחד נתן את המיטב שלו".

דונובן: "כדורגל הוא משחק אכזרי"

המאמן המפסיד, בוב בראדלי, ראה את קבוצתו שבה מפיגור בפעם השלישית בטורניר, רק כדי להיקלע לפיגור נוסף ומשם כבר לא לחזור. "גיאן גרם לנו להרבה בעיות וכבש את שער הניצחון. הוא מאוד מרשים מבחינה פיזית ובסופו של וים זה היה מה שהכריע. כרגע כואב לנו. גאנה היא נבחרת טובה ואנחנו לא השלמנו את המלאכה".

בראדלי ניסה להסביר את הכישלון של נבחרתו, והעבודה שלא הצליחה להשיג ניצחון. "להקלע לפיגור של 1:0 פעם נוספת זה פשוט משהו שאסור לעשות", אמר האמריקאי. "אי אפשר בכל פעם לפגר ואז לחזור לחיים. הנבחרות הללו שאנחנו משחקים נגדן פשוט טובות מדי בשביל זה".

לנדון דונובן הוסיף על דברי מאמנו: "היינו מעט נאיביים וברמה הזו אתה לא יכול להרשות לעצמך להיות כזה. אנחנו מתוסכלים בהתחשב במאמצים שהשקענו בטורניר, זה פשוט מסריח. אבל אני גאה במה שעשינו. כדורגל יכול להיות משחק אכזרי. רגע אחד אתה למעלה ורגע לאחר מכן למטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully