וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א במו"מ עם באנינג הקמרוני וקסטיו מאקוודור

21.6.2010 / 12:07

הצהובים נמצאים במו"מ מתקדם עם 4 קשרים אחוריים, ביניהם השניים. הקבוצה עדיין לא מוותרת על סטרול וכועסת על ז'אן

במכבי תל אביב ממשיכים בניסיונות החימוש לקראת פתיחת העונה הקרובה. אחרי שהחתימו את הישראלים, ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר, קלמי סבן ויואב זיו, וסגרו את תנאיהם הכספיים של הבלם הברזילאי ניבאלדו, שצפוי לחתום ביומיים הקרובים, ושל הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, נמצאים ראשי הקבוצה במשא ומתן מתקדם עם ארבעה קשרים אחוריים זרים, כאשר שניים מתוכם צפויים להגיע לישראל.

בין הארבעה שנמצאים על הפרק ניתן למצוא את סגונדו קסטיו, 28, שחקן נבחרת אקוודור, שכרטיסו שייך לכוכב האדום בלגרד הסרבית ובעונה שעברה הושאל לוולבס האנגלית. אם המנג'ר אבי נמני יצליח לשים ידיו על הקשר, הרי שמדובר באחד השחקנים הכי מוכשרים שנחתו בישראל. לאחרונה התעניינו בו מספר קבוצות בארגנטינה וכן LDU קיטו מאקוודור.

קשר נוסף שנמצא במגעים עם הצהובים הוא הקמרוני אלברט באנינג, שחקנה של פריז סן ז'רמן, שהושאל בעונה שעברה לשטרסבורג הצרפתית. באנינג מתנשא לגובה של 1.93 מטרים וברזומה שלו ניתן למצוא שתי הופעות בנבחרת קמרון ב-2006. עד 2005 הוא שיחק בסין ואז עבר לפ.צ. אראו השוויצרית. אחרי עונה אחת נמכר לפריס סן ז'רמן, אך מיעט לשחק במדיה בארבע השנים שלו בפארק דה פרינס ובחצי העונה האחרונה הושאל לשטרסבורג מהליגה השנייה. לזכותו של באנינג עומד הכבוד המפוקפק של שתי הרחקות בשלושת משחקי נבחרת קמרון באולימפיאדת בייג'ינג.

בנוסף לבאנינג וקסטיו נמצאים שני שחקנים נוספים שנמצאים על הפרק מבחינת הצהובים כשלא מן נמנע כי שניים מתוך הארבעה יחתמו בסופו של דבר בקבוצה.

גורם במכבי: "חבל שאנשים נותנים לז'אן עצות גרועות"

במכבי עדיין לא ויתרו על אופציית החתמתו של בלם לוקרן אבי סטרול שחזר לבלגיה אלא שהקשיים במשא ומתן איתו העלו שוב על הפרק את האפשרות לצרף את תומר בן יוסף או זאב חיימוביץ', שחקנה של טרק גרוזני הרוסית.

הבלם ניבאלדו, שסיים בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ואף ערך אמש אימון ראשון בקרית שלום, יחתום ביומיים הקרובים באופן רשמי על חוזהו במועדון. במכבי מקווים לסיים במהרה גם את המשא ומתן על רכישת כרטיסו של הבוסני מדוניאנין מוויאדוליד, זאת לאחר שבימים האחרונים חלה התקרבות גדולה בין הצדדים ונראה שגם הבוסני, שכבר סגר את תנאיו בקבוצה, יצטרף לחברו הברזילאי בעונה הקרובה.

במכבי כועסים מאוד על הקשר ליאור ז'אן, שטרם סגר את תנאיו בקבוצה. במועדון זועמים על התנהלותו של ז'אן שקיבל הצעה משודרגת אולם עדיין מסרב לחתום על חוזהו. "חבל מאוד שיש אנשים שנותנים לליאור עצות גרועות, כמו שזה נראה כרגע הוא לא ישחק במכבי תל אביב", אמרו במכבי.

מונטנגרו או אנדורה?

מכבי הוגרלה היום בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, כאשר את המועדון ייצג בשוויץ מנהל הקבוצה אבנר טוויטו. הקבוצה תיכנס למעגל המשחקים בסיבוב המוקדמות השני, ב-16 ביולי ותפגוש את המנצחת במפגש בין סנטה קולומה האנדורית למוגרן המונטנגרית. ראוי לציין כי לא מדובר באותה קבוצה לה הפסידה מכבי תל אביב באנדורה בקיץ 2007, אלא יריבתה העירונית. המשחק הראשון ייערך בישראל.

מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, התייחס להגרלה: "כל הגרלה במסגרת אירופית היא הגרלה קשה, אבל נעשה את המיטב על מנת שהשנה נגיע הכי רחוק שאפשר הן באירופה והן בישראל".

UE סנטה קולומה, יריבתה העירונית של האלופה פ.צ סנטה קולומה המוכרת לצהובים, סיימה בעונה שעברה במקום השלישי. מדובר בקבוצה קטנה שעלתה בעונת 2007/8 לליגה הבכירה ותשחק לראשונה בתולדותיה במפעלים אירופיים.

מוגרן שיחקה בישראל לפני שנתיים אז הפסידה ביסכום שני המשחקים 4:1 לעירוני קרית שמונה. בעונה שעברה שיחקה במוקדמות ליגת האלופות, והפסידה 12:0 בסיכום שני המשחקים לפ.צ קופנהאגן הדנית. בליגה, סיימה מוגרן במקום השלישי.

הקבוצה מודרכת על ידי דיאן ווקיצ'ביץ', שחקן העבר המפואר של פרטיזן בלגרד, ששיחק גם בספרד. הסגל מורכב ברובו משחקנים מונטנגריים כשהבולטים ביניהם: החלוץ ולדימיר גלוסצ'ביץ' (16 שערים אשתקד) והמגן השמאלי לוקה פייוביץ', שחקן נבחרת מונטנגרו.

כזכור, מכבי תל אביב חוזרת לאירופה לראשונה מאז 2007, אז הודחה על ידי ארסייספור הטורקית בסיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א. הישראלית השלישית במפעל, מכבי חיפה, תשחק לראשונה רק בסיבוב המוקדמות השלישי ולכן לא תוגרל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully