וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבאלדו ערך אימון בכורה במכבי תל אביב

20.6.2010 / 21:53

הבלם הברזילאי עבר את הבדיקות הרפואיות, צפוי לחתום במהלך השבוע. נמשכים המגעים עם מדוניאנין הבוסני וליאור ז'אן

הבלם הברזילאי ניבאלדו בטיסטה סנטנה, שסיכם את תנאיו הכספיים במכבי תל אביב ונחת ביום שישי בישראל, עבר הערב (ראשון) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון ואף הספיק לקיים אימון ראשון במדי הצהובים. ניבאלדו, ששיחק בעונה שעברה במדי ויאדוליד הספרדית, צפוי לחתום השבוע באופן רשמי בקבוצה ובכך להפוך לזר הראשון שמצטרף למכבי במהלך הקיץ.

מי שעוד נמצא על הכוונת הוא הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, ששיחק אף הוא בויאדוליד ומחזיק בחוזה לשנתיים הקרובות אצל הספרדים, שפתחו במשא ומתן רשמי עם הנהלת הצהובים. בימים האחרונים נרשמה התקרבות בין הצדדים ואם הכל ילך כשורה, אז גם מדוניאנין, שסגר את תנאיו בקרית שלום, יצטרף לניבאלדו ויילבש את המדים הצהובים בעונה הקרובה.‎

‎מי שעוד עשוי לסגור השבוע במכבי הוא הבלם ליאור ז'אן, שמנהל משא ומתן ארוך אל מול ראשי המועדון זה זמן מה. לאחרונה נרשמה התקרבות קלה נוספת בין הצדדים ונראה כי למרות שז'אן כבר הגיע לסיכום וזכרון דברים בקבוצת מץ הצרפתית, הוא יחתום בסופו של דבר במדי הצהובים גם לעונות הקרובות. במכבי מעריכים מאוד את הבלם ונראה כי בסופו של דבר יהיה זה הבעלים מיטש גולדהאר שיכריע את גורל חוזהו של ז'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully