וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיוול: "השופט הרס לי את המונדיאל"

האוסטרלי טען כי ההרחקה בתיקו עם גאנה החמירה איתו. ורביק: "צריך לנצח את סרביה". ראייבץ': "תוצאה טובה עבורנו"

אחרי שלושה משחקים שהסתיימו בהכרעות בבית ד' המסקרן של המונדיאל, חילקו היום (שבת) גאנה ואוסטרליה את הנקודות ביניהן בתום 90 דקות של כדורגל לא רע ו-1:1 בסיום. ברט הולמן העלה את הסוקרוז ליתרון בדקה ה-11 כשניצל השמטת כדור אומללה מצד ריצ'רד קינגסון , אבל אסמואה גיאן איזן בדקה ה-25 עם הפנדל המוצלח השני שלו בטורניר, לאחר שהארי קיוול הציל שער בידו והורחק.

משמעות התיקו היא שהכוכבים השחורים טיפסו למקום הראשון של הבית עם 4 נקודות, כשמאחוריהם גרמניה וסרביה עם שלוש כל אחת. אוסטרליה, לה נקודה בודדה ויחס שערים גרוע של 5:1, נמצאת כמובן במצב הרע ביותר, אבל עדיין מחזיקה בסיכוי לעלות לשמינית הגמר. במחזור האחרון אגב, סרביה תשחק נגד אותה אוסטרליה ואילו גרמניה תפגוש את גאנה. אם אוסטרליה תנצח, ובמקביל גרמניה תפסיד, הסוקרוז יוכלו לעלות לשמינית.

בנבחרת אוסטרליה לא אהבו את ההרחקה של קיוול וטענו כי היה מקום לשרוק לפנדל ולוותר על האדום. "אלא אם הייתי כורת את היד שלי ומניח אותה במקום אחר, אין שום סיכוי שהייתי מסוגל להזיז אותה", אמר קיוול הזועם, "לא ניסיתי לגעת ביד בכוונה, ניסיתי להשתמש בחזה שלי ולשחק לפי החוקים, אבל השופט ראה את זה אחרת וכנראה שהוא היחיד שראה את זה כך. הבחור הזה הרג את גביע העולם שלי. אני ממש שבור. החלטות כאלה ירדפו אותנו. אבל זה הכדורגל, חייבים לקחת את זה בחשבון".

מאמנו של קיוול, פים ורביק ההולנדי, התמקד במחמאות לשחקניו. "כשמשחקים יותר משעה עם 10 שחקנים ומובילים 0:1, צריך לעבוד קשה מאוד. אני יכול להיות גאה מאוד בשחקנים, זה לא היה קל", פרגן ורביק. "לא היינו מספיק רעננים בסיום, אבל זה נורמלי".

לגבי הרחקתו של קיוול, טען ורביק כי הוא לא ראה את המהלך בזמן אמת, אך הוסיף: "אי אפשר לשנות את ההחלטה ולכן צריך לרכז את האנרגיה במשחק הבא. אנחנו צריכים לנצח ולכבוש לפחות שלושה או ארבעה שערים מול סרביה וזה יהיה קשה מאוד", סיכם המאמן כשהוא בטוח כי גרמניה תנצח את גאנה במשחק המקביל.

גיאן: "פתחנו חלש ושילמנו על כך"

בגאנה שררה אכזבה מעצם העובדה שהנבחרת נהנתה מיתרון מספרי במשך יותר משעה, אך לא השכילה להשלים מהפך ולהשיג ניצחון שני לפני המשחק הקשה מול גרמניה. "אני תמיד עולה כדי לנצח והיינו צריכים לעשות זאת היום", אמר בסיום אסמואה גיאן, שאחראי עד כה לשני השערים שהבקיעה גאנה בטורניר. "התחלנו חלש ושילמנו על כך, אבל זה הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים לקוות שעדיין נוכל להעפיל לשלב הבא".

"התוצאה טובה עבורנו", הפתיע מילובן ראייבץ', מאמנה הסרבי של נבחרת גאנה. "יש לנו ארבע נקודות ועכשיו אנחנו צריכים תיקו מול גרמניה כדי להעפיל לשלבי הנוקאאוט. ניתן את הכל וזה יהיה מפגש מרגש כי אין כבר פייבוריטים בבית הזה. אפילו לאוסטרליה שוב יש סיכוי כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully