וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאן: "כל אפריקה שמחה היום"

כובש שער הניצחון חגג את ה-0:1 של גאנה על סרביה. ראייבץ': "נצחוני הגדול בקריירה". וידיץ': "לא ניצלנו את ההזדמנויות"

המשחק הזה הבטיח רבות, הרי מדובר בשתי נבחרות אטרקטיביות ומרובות כישרון, אבל סרביה וגאנה אכזבו הערב (ראשון) בפרטוריה, והציגו משחק חסר ברק, לעתים הגנתי, ובעל קצב אטי. בסופו של דבר נפל שער אחד, והייתה זו גאנה שניצלה טעות של זדרבקו קוזמנוביץ', שנגע בכדור בידו והעניק פנדל לכוכבים השחורים. אסמואה גיאן כבש וקבע 0:1 לגנאים וניצחון ראשון במונדיאל 2010 לנבחרת אפריקאית.

האיש האמוציונלי ביותר הערב היה מילובן ראייבץ' הסרבי, שניצח עם נבחרתו הנוכחית את ארץ מולדתו. "אנחנו שמחים שנבחרת אפריקאית ניצחה נבחרת אירופאית טובה ואנחנו מקווים שאפריקה כולה חוגגת", אמר ראייבץ'. "זה היה משחק קשה ומפגש בין סגנונות מנוגדים. אני מבריך את שחקני על המאמץ שהשקיעו ועל כך שלא הפסיקו להילחם עד הסוף".

המאמן הסרבי דיבר על הרגשות המעורבים לאחר הניצחון על ארץ מולדתו: "זה הניצחון הגדול בקריירה שלי, אבל חבל לי על סרביה אחרי שראיתי את מבטי השחקנים בסיום. הייתה לי עבודה לעשות ועשיתי אותה כמו מקצוען. אני מקווה שסרביה תנצח את שני המשחקים הבאים".

"זה ניצחון מאוד חשוב. לקחנו שלוש נקודות וכולם שמחים", אמר כובש השער גיאן בסיום, "ידענו מה הסרבים יעשו, הם שיחקו על כדורים ארוכים ואנחנו היינו מושלמים מבחינה טקטית. כל אפריקה שמחה היום, כל אפריקה הייתה מאחורי הכוכבים השחורים".

גם חברו של גיאן לנבחרת, אנדרה איוו, אמר בסיום כי הרגיש שכל היבשת השחורה מצפה מהגנאים לניצחון. "היה משחק קשה, אבל מאוד רצינולנצח וגם שימחנו את המאמן שלנו. זאת רק ההתחלה ואנחנו צריכים לבנות את עצמנו מהניצחון. יש לנו רוח קבוצתית טובה, המנוסים עוזרים לצעירים, גם דרום אפריקה הייתה מאחורינו ונעשה הכל כדי שדרום אפריקה ואפריקה יהיו גאים".

וידיץ': "נתרכז במשחק הבא"

מנגד, סרביה אכזבה מאוד. הנבחרת של רדומיר אנטיץ' מפוצצת בכישרון, אבל לא הראתה זאת על כר הדשא. בדקה ה-74 ספג אלכסנדר לוקוביץ' כרטיס אדום והסרבים נשארו בעשרה שחקנים. "היו לנו הזדמנויות אבל לא ניצלנו אותן", אמר בלם סרביה נמניה וידיץ', "נשאר לנו המשחק הבא ונתרכז בו".

וידיץ' היה מאלה שטענו כי הכדור עמו משחקים במונדיאל לא נוח, אבל הוסביף כי הוא לא נוח לכל השחקנים ולא רק למגינים או שוערים. "הרבה אנשים דיברו על הכדור, אני חושב שגם למגינים וגם לחלוצים קשה עם הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully