וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: גאנה ניצחה את סרביה 0:1

גאנה וסרביה הציגו כדורגל רע, אבל פנדל של אסמואה גיאן בדקה ה-85 קבע 0:1 לכוכבים השחורים וניצחון ראשון לאפריקה

המגמה הלא מעודדת נמשכת. גם במשחק השני של היום (ראשון), גאנה וסרביה הציגו כדורגל משמים במשחק שהוכרע רק בדקות הסיום. בסופו של דבר, ואחרי דקות ארוכות של כדורגל הגנתי שהתנהל ברובו במרכז המגרש, פנדל של אסמואה גיאן בדקה ה-85 סידר לכוכבים השחורים ניצחון דחוק 0:1, אבל היכולת ממשיכה לאכזב, ובמיוחד להדאיג.

הכל היה מוכן למשחק טוב, שתי הנבחרות סומנו ככאלה שיכולות להפתיע וללכת רחוק בטורניר, על המגרש התרוצצו כוכבים שמשחקים בקבוצות בכירות באירופה, אך גאנה ובמיוחד סרביה אכזבו בכדורגל לא יצירתי וחסר מעוף. שבעת המשחקים הראשונים במונדיאל 2010 הניבו תשעה שערים בלבד וניצנים ראשונים של דאגה לקראת ההמשך מתחילים ללבלב.

אסמואה גיאן שחקן נבחרת גאנה חוגג שער. רויטרס
לפחות ראינו שער. גיאן/רויטרס

על המחצית הראשונה מיותר להרחיב את הדיבור. סרביה פתחה רע מאוד, אבל השתלטה על מרכז השדה כעבור 20 דקות. מילאן יובאנוביץ' ודיאן סטנקוביץ' ניסו לדחוף קדימה, אבל למעט מספר בעיטות ממרחק, שני השוערים לא עבדו כלל. המחצית השנייה הייתה מעט טובה יותר. גאנה השתמשה היטב בשחקני האגף אנדרה איוו ופרינס טאגו ויצרה מצבים מסוכנים, אך גיאן ואיוו החמיצו.

בדקה ה-74 הורחק אלכסנדר לוקוביץ' הסרבי ו-11 דקות מאוחר יותר הגיע שער הניצחון. כיאה למשחק כל כך חלש, הוא הגיע משום מקום. זדרבקו קוזמנוביץ' נגע ביד בטפשות ברחבה וגיאן דייק מהנקודה הלבנה. גאנה היא הנבחרת האפריקאית הראשונה שמשיגה ניצחון במונדיאל בדרום אפריקה, אבל היכולת וחוסר החדות מול השער צריכים להדאיג את מילובן ראייבץ', הסרבי שניצח את סרביה.

הנבחרת של רדומיר אנטיץ', מנגד, היא אכזבה עצומה. סרביה סומנה כאחת שיכולה להגיע רחוק. הסגל מרתק, מסקרן ומלא כישרון, אבל חריקות ראשונות נראו כבר במשחקי המבחן וההמשך מאכזב לא פחות. סרביה נראתה כבויה, איטית ולא יצירתית ולמרות זאת, תיכנס להיסטוריה. דיאן סטנקוביץ' הפך לשחקן הראשון שמייצג שלוש נבחרות שונות במונדיאלים (אחרי שהופיע במדי יוגוסלביה ב-98 וסרביה ומונטנגרו ב-2006). ספק אם הנתון הזה מנחם אותו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 4: גיאן ירה כדור חופשי מ-18 מטרים מעל המשקוף.

דקה 19: כדור חופשי הוגבה לרחבת סרביה, מנסה נגח לא מדויק החוצה.

דקה 29: קולארוב בעט כדור חופשי מ-25 מטרים ופספס את הקורה בסנטימטרים.

דקה 39: סטנקוביץ' ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, קינגסון השמיט, אך מיד תיקן עצמו וקלט.

דקה 49: יובאנוביץ' חדר לרחבה מצד שמאל, אך במקום להוציא כדור רוחב לאחד החברים, בעט רע מזווית קשה והכדור טס ליציע.

דקה 54: הזדמנות נהדרת לגאנה. טאגו הגביה נפלא לראשו של איוו, שנגח ברשלנות החוצה מתיבת החמש.

דקה 60: פיינטסיל הוציא כדור חוץ ארוך וגיאן המשיך בנגיחה לקורה והחוצה. גאנה ממשיכה להתקרב.

דקה 79: פיינטסיל איבד כדור ליד השער, לאזוביץ' הוציא רוחב וקראסיץ' המשיך מתוך הרחבה, אבל קינגסון הדף מצוין. כדור הקרן ננגח על ידי וידיץ' מעל השער.

דקה 82: איבנוביץ' פרץ מימין ושחרר טיל אדיר מחוץ לרחבה, הכדור חלף מעל השער.

דקה 85: גול! נגיעת יד מטופשת של קוזמנוביץ' ברחבה הובילה לפנדל מוצדק. גיאן דייק. 0:1 לגאנה

דקה 90: גיאן מצא עצמו בודד מול סטויקוביץ' ושלח כדור מסובב אל הקורה.

סרביה: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבנוביץ', נמניה וידיץ', אלכסנדר לוקוביץ', אלכסנדר קולארוב, מילוש קראסיץ', דיאן סטנקוביץ', ננאד מיליאש (זדרבקו קוזמנוביץ', 62), מילאן יובאנוביץ' (נבן סובוטיץ', 76), מרקו פנטליץ', ניקולה זיגיץ' (דנקו לאזוביץ', 69).

גאנה: ריצ'רד קינגסון, ג'ון פיינטסיל, ג'ון מנסה, אייזק וורסה,האנס סרפיי, אנתוני ענאן, קווין פרינס בואטנג (לי אדי, 90), קוג'ו אסמואה (סטפן אפייה, 73), אנדרה איוו, אסמואה גיאן (קווינסי אווסו-אבי, 90), פרינס טאגו.

מגן גאנה ג'ון פיינטסיל רץ עם דגל גאנה. רויטרס
הפעם, דגל ישראל נשאר בבית. פיינטסיל חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully