וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט: "הנחתי שהזריקה של קובי תהיה קצרה"

פורוורד הלייקרס הסביר את התזמון והמיקום שהביאו לסל הניצחון הדרמטי. נאש לא מודאג: "נחזור לכאן למשחק מספר 7"

מה כבר ניתן לומר, באמת. המשחק הלילה (בין חמישי לשישי) בין הלייקרס ופיניקס הביא לחובבי ה-NBA הכל, באמת הכל: כדורסל מוצלח, קאמבק אדיר, ודרמה שכמוה לא זכינו לראות פעמים רבות בפלייאוף הנוכחי. במצב של 98:101 לזכות האלופה המכהנת תפר ג'ייסון ריצ'ארדסון שלשה משוגעת עם הקרש, השווה ל-101:101, כאשר על השעון נותרו שלוש וחצי שניות. הלייקרס לקחו פסק זמן, חזרו ממנו עם כדור לקובי - שהחטיא. גמור? לא, לא אם תשאלו את רון ארטסט, שקלט ריבאונד התקפה ענק והספיק לדייק בליי-אפ, ממש עם הישמע הבאזר. 101:103 לייקרס, גיים, סט, מאץ'. 2:3 לאלופה בגמר המערב.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, רון ארטסט, מנצח את פיניקס סאנס. Chris Carlson, AP
אולי זריקה של עונה. ארטסט מכניע את פיניקס/AP, Chris Carlson

"חשבתי שביצעו על קובי עבירה בזריקה האחרונה, אז הנחתי שהיא תהיה קצרה", הסביר גיבור הלילה בסיום. כשנשאל האם זו הזריקה הגדולה בקריירה שלו, ענה: "זה היה הליי-אפ הכי גדול. החטאתי הרבה בעונה הרגילה. אני טוב יותר משהמספרים מראים כרגע, אבל זו שיטה חדשה עבורי", הוסיף הסמול פורוורד הצבעוני, שכמה שניות לפני כן החטיא שתי זריקות טפשיות למדי, שכמעט עלו לקבוצתו במשחק. "אף אחד לא מושלם, עוברים הלאה ומנסים להשתפר", הוסיף ארטסט

"זה פשוט מדהים", סיכם קובי בריאנט את הסיום המטורף. "אתה עובר סדרה של הכנות, ובסוף זה מגיע לדברים הכי בסיסיים. הם קלעו שלשה כי לא סגרנו לריבאונד, ובסוף הפסידו את המשחק כי לא סגרו לריבאונד בעצמם. אלה הדברים שמבדילים בין לנצח משחקי פלייאוף גדולים, ולהפסיד אותם". פיל ג'קסון, שהחליט להשאיר את הסמול פורוורד במשחק על אף הטעות הכפולה שביצע לפני כן, הוסיף: "אין לי מושג מדוע השארתי אותו במשחק. שאלתי את עצמי את זה, אבל הוא היה שם, וביצע את מהלך המפתח".

נאש: "הכל בסדר"

והיה גם צד מפסיד לערב הזה. פיניקס כבר חזרה מפיגור בן 18 נקודות והיתה רחוקה מרחק בוקס-אאוט מלשלוח את המשחק להארכה. אלא שזה לא קרה, וכעת הסדרה חוזרת לאריזונה, למשחק השישי (בין שבת לראשון). "הכל בסדר, אי אפשר לבטל את המאמץ הגדול שלנו", ניסה סטיב נאש להסתכל על חצי הכוס המלאה. "אולי המשחק הזה הגיע לנו, אולי לא. הם שמרו על הבית, אנחנו נשוב לביתנו ונעשה כך גם כן, ואז נחזור לכאן למשחק 7".

מאמן הסאנס, אלווין ג'נטרי, שעמד על הקווים עם קלקול קיבה, הוסיף: "פשוט לא סיימנו את המשחק כמו שצריך. אין לי תלונות, הלייקרס שיחקו מצוין ונשארנו בתמונה. עשינו עבודה מצוינת על קובי בזריקה האחרונה, פשוט לא השגנו את הריבאונד, עבורי, זה היה מאמץ נהדר שלנו, והלייקרס יודעים שאנחנו לא הולכים להיעלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully