וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ניצחה 101:103 את פיניקס ועלתה ל-2:3

סל ענק של רון ארטסט עם הבאזר קבע ניצחון דרמטי לאלופה, שחזרה להוליך בגמר המערב ורחוקה ניצחון אחד מגמר ה-NBA

בדיוק בגלל כאלה משחקים אנחנו כל כך אוהבים ספורט בכלל, וכדורסל ו-NBA בפרט. בגלל כאלה משחקים, שלא משנה מה עשית, מה תכננת ואיך ביצעת, בסופו של דבר הזריקה האחרונה הלא מתוכננת היא זו שתקבע לאן ילך המשחק, ולא משנה לאיזה צד. עוד משחק מרגש וגדול נכנס להיכל התהילה של הפלייאוף בליגה הטובה בעולם, כשלוס אנג'לס לייקרס ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) את פיניקס סאנס 101:103 עם סל על הבאזר של רון ארטסט ועלתה ל-2:3 בסדרת גמר המערב, שאחרי שני המשחקים הראשונים נראתה כטיול קליל של הלייקרס ואחרי הלילה נראית כמסע קשה ומפרך אל עבר גמר הליגה.

ברשותכם, נקפוץ אל רגעי ההכרעה המותחים בסיום. כחצי דקה לסוף ועם יתרון של שלוש נקודות לאלופה (98:101) קיבל פאו גאסול מסירה תוך כדי תנועה בתוך הצבע, הסנטר הספרדי ניסה להטביע דאנק מהסרטים, אבל הכדור שלו ברח החוצה והגיע ליידים של פיניקס. הקבוצה מאריזונה יצאה להתקפה קריטית, סטיב נאש זרק שלשה והחטיא, הרכז לקח את ריבואנד ומסר לג'ייסון ריצ'ארדסון שניסה שוב וגם החמיץ, צ'אנינג פריי השתלט על עוד כדור חוזר, העביר אחורה לג'יי ריץ', שהפעם דפק שלשה מטורפת עם הלוח על הראש של הצהובים בדרך לשוויון דרמטי ביותר 3.5 שניות לסיום. אבל אין כמו קובי בריאנט שמריח מאני טיים ויודע לנצח משחקים, כאשר הסטאר של הצהובים עשה זאת שש פעמים השנה על הבאזר. הלייקרס סידרו לו זריקה מטורפת לשלוש, אלא שהפעם קובי לא פגע בכלום.

הזריקה שלו הייתה קצרה, אולם כמעט משום מקום הגיע ארטסט, תפס את הכדור ובנפילה לאחור קלע סל ענק חצי שנייה לסיום כדי להעניק ניצחון מתוק ביותר עבור האלפים בסטייפלס סנטר. הסיפור המעניין לגבי רון-רון זה שדקה וחצי לסוף, כשהלייקרס הובילו בחמש הוא לקח שתי זריקות פזיזות מאוד באותה התקפה (אחת ל-2 ואחת ל-3), בפסק זמן שלאחר מכן הוא קיבל מבט מצמית ומלא אימה מפיל ג'קסון שאף נזף בו קשות. אותו רון-רון המפחיד, שקלע 4 נקודות בסך הכל, נראה באותו רגע כמו ילד מבועת, אלא שתוך דקה וחצי הפך מקדוש מעונה לגיבור הגדול של המשחק.

אז מה קדם עוד לדרמה הגדולה? החבורה של אלווין ג'נטרי, לאחר שני ההפסדים הקודמים בסטייפלס סנטר, הגיעה נחושה ונדבקה לאלופה. עם הרבה אגרסיביות ואמונה השמשות הצליחו להיות קרובים לצהובים, כשברבע האחרון הם מקצצים אט אט ביתרון ומקבעים אותו ל-3 עד 5 נקודות, הרבה בזכות משחק גדול של סטיב נאש, שישב לא מעט זמן ברבע האחרון על הספסל ונכנס לקראת הסיום, וקלע והפעיל את חבריו בצורה נהדרת, כאמור, עד השלשה המטורפת של ריצ'ארדסון. אחרי הפיק המדהים השחקנים יתאוששו והסדרה, שהפכה למותחת ומרגשת, תשוב לאריזונה למשחק השישי, שייערך בלילה שבין שבת לראשון. הסאנס יגיעו במטרה לשמור על הסיכוי שלהם ולהעביר את ההכרעה שוב לעיר המלאכים, כשהאלופה תנסה מצידה לגמור אותה כבר באריזונה, דבר שנראה כעת לא קל כלל.

קובי שוב ניפק משחק מצוין ושוב, כמו במשחקים האחרונים, היה קרוב מאוד לטריפל דאבל. הוא סיים עם 30 נקודות (8 מ-17 ל-2, 4 מ-10 ל-3, 2 מ-3 מהקו), הוריד 11 ריבאונדים וחילק 9 אסיסטים. דרק פישר התעלה על עצמו עם 22 נקודות, גאסול קלע 21 והוריד 9, למאר אודום תקע 17 ו-13 קרשים. נאש צלף 29 וחילק 11 תופינים לחברים, אמארה סטודמאייר הוסיף 19, צ'אנינג פריי עם 14 ו-10 כדורים חוזרים, גרנט היל וג'ארד דאדלי קלעו 10 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully